Miten usein pidätte yhteyttä kotoota poismuuttaneisiin nuoriinne?
Kommentit (11)
Kyllä se äiti melkein viikottain soittelee, usein humalassa. Sit huokailee sisaruksilleni kun olen torjuvan ja tympääntyneen kuuloinen.
Laitan viestiä tai soitan muutaman kerran kuukaudessa.
Kerran viikossa tai kahdessa laitan viestiä, jos ei lapsesta kuulu mitään. Yleensä kysyn vain mitä kuuluu ja saan vastauksen, ihan hyvää.
Käyvät avokkinsa kanssa satunnaisesti kylässä. Ainakin silloin, kun haluavat syödä kalliimmin kuin mitä opiskelijabudjetti sallii. Tietävät, että haluan laittaa vähän parempaa ruokaa, kun saan mieluisia ihmisiä ruokaseuraksi.
Nuori snäppää paljon, pysyn kuvien kautta hyvin mukana elämässä. Itse olen huono snäppäämään kuvilla, mutta kommentoin kyllä. Soittelemme harvemmin. Näemme noin joka toinen kuukausi.
Vierailija kirjoitti:
Kotoota-hullu heräsi taas.
onko se pirkanmaata vai pohjanmaata?
Itse laitan lapsille wa-viestiä, jos tulee jotain asiaa tai joku hyvä juttu, en kuitenkaan päivittäin. Jos tulee soitettavaa, laitan silloinkin ensin viestin ja kysyn, mihin aikaan olisi hyvä soitella. Kyllä nyt yli viikon tauon jälkeen haluan kuulla lapsilta, miten menee. Toinen lapsista soittaa minulle oma-aloitteisesti lähes joka viikko, toisen kohdalla soittaminen on pienoinen ihme.
Päivittäin, tai siis illalla, tulee "kuitti" tyyliin "Joo, moi" tms tai jos olen jotain kysäissyt niin ehkäpä vastaus siihen. Soitan 1x/vkossa.
Nähdään harvoin, viimeksi jouluna ja helmikuun alkupuolella, seur kerta taitaa mennä kesään, näkemisen vähyys on asia jota "pureskelen" edelleen, muutosta tulee kesällä 2v.
Kerran viikossa kyselen kuulumisia.
Riippuu nuoresta. Toisen kanssa ehkä kerran kahdessa viikossa, toisen kanssa melkein päivittäin. Toki hänen kanssaan tilanne on se, että mies tekee reissutöitä ja tyttäreni yksin lapsen kanssa paljon, niin autellaan häntä parhaamme mukaan. Tuo ensimmäinen lapsi asuu eri paikkakunnalla ja on pienestä asti ollut itsenäisempi. Ylipäätään itse otan yhteyttä vain jos ei lapsista ole kuulunut noin kahteen viikkoon (somesta kuitenkin näkee että hengissä on😂 Ja saattaa laitella jotain viestiä perheen whatsapp-ryhmään).
He ottavat itse yhteyttä ,Jos tarvetta on? Napanuora pitää katkaista irti kun muttavat itsenäisesti asumaan!