Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette animesta?

Vierailija
05.03.2024 |

Anime, joka muutti elämäni; "Bocchi the Rock!".

BTR opetti minut hyväksymään itseni juuri sellaisena kuin olen; introverttinä.

Kommentit (317)

Vierailija
281/317 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, joku on näköjään näiden BG3-kommenttieni välissä yrittänyt esiintyä minuna? Nooh, eiköhän aktiivisemmin ketjua seuranneet erota mitkä kommentit ovat oikeasti keneltäkin ja kuka käyttää toisten "nickejä" provoamiseen.

N30

Vierailija
282/317 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

M25 esiintyy nyt jo naisina ja vastailee itselleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/317 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M25 koko päivän esiintynyt N30 ja noina muina N34, N32 jne...

Vierailija
284/317 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa. Jos olisitte oikeasti seurannut keskustelua, tietäisitte, että olen useaan otteeseen kommentoinut M25:n ja kaltaistensa olevan lähinnä pellejä. Ja nyt nämä sankarit yrittävät sitten sabotoida muiden käymää keskustelua käyttämällä spämmiviesteissään muiden tunnisteita.

Mutta todennäköisesti menen tässäkin vain provoon, ja nämäkin kaksi edellistä viestiä ovat vain M25:ltä itseltään.

N30

Vierailija
285/317 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvästi haluaa naisen, kun esiintyy naisina ja jauhaa videopeleistä...

Vierailija
286/317 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ah, I see youre a man of culture as well. Palturin portit tulee ihan wanhoista Forgotten Realms kirjojen käännöksistä.

Who cares vaikka ei liity animeen, hyvä keskustelu on hyvä keskustelu. Gale, Gale, Gale! Ihana nörttivelho ja vieläpä Waterdeepistä joka on yksi lempilokaationi FR maailmassa. Astarionin suhteen tahtoisin olla vähän tsundere, mutta se ääninäyttely perhana. Karlach on ihanan sympaattinen, mutta toisaalta kovana drow fanina Minthara vetoaa myös.

N32"

!! <3

Astarion oli minulle yksi niistä syistä miksi kiinnostuin koko pelistä ylipäätään; joskus early accessin alkuaikoina törmäsin YouTube-klippeihin hahmosta ja se oli menoa se. Huvittavinta tässä on, että en ole koskaan sen kummemmin välittänyt niin vampyyreistä kuin haltioistakaan, mutta se ääninäyttely ja ennen kaikkea ASENNE. Astarion itse kuvittelee olevansa viehkeä, salamyhkäinen vampyyri, mutta on oikeasti kunnon kissanpentu. :D Ensin

Galella on kaksi huonoa puolta. Ensimmäinen on se jumalaisessa eksässä roikkuminen, pun intended. Toinen on ne romanssi cut scenet joita en nyt paljasta tässä siltä varalta ettet ole nähnyt/kokeillut, mutta aivan saatananmoista huutonaurua täältä. Ei kyllä yhtään säväyttänyt.

En tiedä kuinka perillä olet D&D/FR/jne. loresta, mutta Minthara on tosiaan tyypillinen noble drow nainen. Jos hänet ottaa jengiin niin pääsee kuulemaan myös todella tarkkanäköistä ja kipeää tekevää analyysia mm. muista hahmoista.

Itse en tykännyt Halsinista, mikä on suuri harmi, koska muutoin luulisi että vapaasieluinen druidi olisi mun tyyppiä. Sillä on kuitenkin pari semmosta jorinaa mitkä oli itselle suuri turn off. Tuli semmoset limainen setämies vibat.

N32

Vierailija
287/317 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ah, I see youre a man of culture as well. Palturin portit tulee ihan wanhoista Forgotten Realms kirjojen käännöksistä.

Who cares vaikka ei liity animeen, hyvä keskustelu on hyvä keskustelu. Gale, Gale, Gale! Ihana nörttivelho ja vieläpä Waterdeepistä joka on yksi lempilokaationi FR maailmassa. Astarionin suhteen tahtoisin olla vähän tsundere, mutta se ääninäyttely perhana. Karlach on ihanan sympaattinen, mutta toisaalta kovana drow fanina Minthara vetoaa myös.

N32"

!! <3

Astarion oli minulle yksi niistä syistä miksi kiinnostuin koko pelistä ylipäätään; joskus early accessin alkuaikoina törmäsin YouTube-klippeihin hahmosta ja se oli menoa se. Huvittavinta tässä on, että en ole koskaan sen kummemmin välittänyt niin vampyyreistä kuin haltioistakaan, mutta se ääninäyttely ja ennen kaikkea ASENNE. Astarion itse kuvittelee olevansa viehkeä, salamyhkäinen vamp

Loppupäivänkö meinasit vastailla itsellesi?

Vierailija
288/317 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

M25:llä on useampi alter ego, ja jos siitä sanoo, niin se käyttää naista "todistaakseen" että näin ei ole, jotta me menisimme lankaan. Jo on ovela animerunkkari...

Vierailija
289/317 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma japanilainen vaimo tykkäsi tästä "That Time I Got Reincarnated as a Slime" animesta niin paljon, että osti kaikki manga-sarjakuvat myös.

"The story follows Satoru Mikami, a salaryman who is murdered and then reincarnated in a sword and sorcery world as a titular slime, who goes on to gather allies to build his own nation of monsters."

Vierailija
290/317 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Galella on kaksi huonoa puolta. Ensimmäinen on se jumalaisessa eksässä roikkuminen, pun intended. Toinen on ne romanssi cut scenet joita en nyt paljasta tässä siltä varalta ettet ole nähnyt/kokeillut, mutta aivan saatananmoista huutonaurua täältä. Ei kyllä yhtään säväyttänyt.

En tiedä kuinka perillä olet D&D/FR/jne. loresta, mutta Minthara on tosiaan tyypillinen noble drow nainen. Jos hänet ottaa jengiin niin pääsee kuulemaan myös todella tarkkanäköistä ja kipeää tekevää analyysia mm. muista hahmoista.

Itse en tykännyt Halsinista, mikä on suuri harmi, koska muutoin luulisi että vapaasieluinen druidi olisi mun tyyppiä. Sillä on kuitenkin pari semmosta jorinaa mitkä oli itselle suuri turn off. Tuli semmoset limainen setämies vibat.

N32"

Kaverini kävi vähän aikaa sitten läpi Galen romanssin, ja reaktio niihin astraalitantraleijuntoihin oli kuulemma huutiksen-, itkun- ja oksennuksensekainen. :'D Mutta ei siitä tosiaan sen enempää, kun en itse ole tosiaan nähnyt vasta kuin jokusen screenshotin joskus aikaa sitten. Jään pelonsekaisena odottamaan millainen... "kokemus" se mahtaa olla liikkeessä.

Drow- tai D&D-loresta ylipäätään en tiennyt paljoakaan ennen Baldur's Gateä, mutta olen nyt muutaman kuukauden ajan hyperfokusoituneena imuroinut kaiken tiedon minkä olen vain käsiini saanut, niin tiedän nyt drow-yhteiskunnasta edes vähän jotain (lol). Mutta Mintharan kommentti esim. Karlachista oli ihanan sydämellinen, ja Galelle puolestaan kunnon roasti. :'D

Minulle taas Halsin olisi normaalisti aivan no-no, sillä olen niin vahvasti Yhden Kumppanin Nainen. Mutta Halsin on vain niin mukava ja lempeä, että pystyn ohittamaan setäilyn ja polyjutut ... jotenkuten. Mutta Halsinin pappaharrastuksille naureskelen silti kyllä täysin avoimesti.

Ai niin: se, ettei Abdirakia tai Rolania voi romanssata, on viharikos. TAI BARCUS'TA!

N30

Vierailija
291/317 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuosien paras anime. Olen niin tykännyt tuosta, jotta ostin animen musiikin CD:nä JA LP-levyinä. Vaikka minulla ei ole LP-soitinta. :D Bocchi the Rock! on auttanut minuakin, kun olen ujo ja hiljainen ilman alkoholia. M25

Vierailija
292/317 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Galella on kaksi huonoa puolta. Ensimmäinen on se jumalaisessa eksässä roikkuminen, pun intended. Toinen on ne romanssi cut scenet joita en nyt paljasta tässä siltä varalta ettet ole nähnyt/kokeillut, mutta aivan saatananmoista huutonaurua täältä. Ei kyllä yhtään säväyttänyt.

N32"

Kaverini kävi vähän aikaa sitten läpi Galen romanssin, ja reaktio niihin astraalitantraleijuntoihin oli kuulemma huutiksen-, itkun- ja oksen

Minthara näyttää miehille niitten paikan lol.

Ja voi hyvä luoja, että Barcuskin! Kukaan ei ole turvassa! xD

Jokos sitä Dammonia pääsis koputtamaan, onko siihen tullut updatea? Hän on ollut yhteisön suosikki good boi ja täytyy kyllä yhtyä siihen kuoroon.

Gortast tuskin koskaan tulee vaihtoehdoksi tarinasyistä.

N32

Vierailija
293/317 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minthara näyttää miehille niitten paikan lol.

Jokos sitä Dammonia pääsis koputtamaan, onko siihen tullut updatea? Hän on ollut yhteisön suosikki good boi ja täytyy kyllä yhtyä siihen kuoroon.

N32"

GORTASH!!! Oksennan (silleen positiivisessa mielessä). Mies on täysi ROTTA, mutta ällöttelin häntä niin raivokkaasti, että lopulta tunteeni vetivät täyskäännöksen. Turpaansahan hän sietää saada, MUTTA...

Toinen vähän vastaava rottamies (lol) on kyllä Cazador, sen naurettavan lastenpiirrettypahis äänensä kanssa.

Mutta eivätpä jumalat ole vielä sallineet meille Dammonia. :( Ihan harmittaa, hän kun olisi pelaajahahmon lisäksi niin ihana - ja järkeenkäyvä(!) - romanssattava myös Karlachille.

N30

Vierailija
294/317 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

N30 ja N32 ovat molemmat M25. Sen huomaa ylä- ja alapeukuista.

Vierailija
295/317 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin saman. M25 saa alanuolia, niin se teki nuo kaksi, jotta saa ylänuolia. Ja VPN:llä saa itse sen 2-5 ylänuolta nopeasti, niin näyttää uskottavalta. Kyllä tuo inkkeli osaa... -.-

Vierailija
296/317 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomasin saman. M25 saa alanuolia, niin se teki nuo kaksi, jotta saa ylänuolia. Ja VPN:llä saa itse sen 2-5 ylänuolta nopeasti, niin näyttää uskottavalta. Kyllä tuo inkkeli osaa... -.-

Pedofiilit osaa käyttää nettiä.

Vierailija
297/317 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luetteko te "N30 ja N32 ovat molemmat M25" -pässit edes noita viestejä? Miksi M25 kuumottelisi jotain videopeliMIEHIÄ?

Vierailija
298/317 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minthara näyttää miehille niitten paikan lol.

N32"

GORTASH!!! Oksennan (silleen positiivisessa mielessä). Mies on täysi ROTTA, mutta ällöttelin häntä niin raivokkaasti, että lopulta tunteeni vetivät täyskäännöksen. Turpaansahan hän sietää saada, MUTTA...

Toinen vähän vastaava rottamies (lol) on kyllä Cazador, sen naurettavan lastenpiirrettypahis äänensä kanssa.

Mutta eivätpä jumalat ole vielä sallineet meille Dammonia. :( Ihan harmittaa, hän kun olisi pelaajahahmon lisäksi niin ihana - ja järkeenkäyvä(!) - romanssattava myös Karlachille.

N30

Gortash näyttää semmoselta washed up rokkistaralta, joka ei huomannut että ikää on tullut puolet lisää ja ahtautuu samoihin edgelord vaatteisiin lol. Voi melkeen haistaa sen vanhan viinan. Syy minkä takia toivoisin tätä vaihtoehtoa on se että pelaan Palturia omilla vanhoilla D&D hahmoilla, mutta yksi ei harkitsisi yhtäkään pelin NPC:tä vakavissaan - paitsi Gortashia. Kaksi lieroa löytäis toisensa. Karlach ei kyllä varmaan antaisi anteeksi.

Cazadoria en pysty ottamaan tosissani. Just semmonen Disney pahis.

Jäädään odottamaan josko short king Dammon saisi kuningattarensa. Mä kyllä veisin sen ensin lol.

N32

Vierailija
299/317 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime vuosien paras anime. Olen niin tykännyt tuosta, jotta ostin animen musiikin CD:nä JA LP-levyinä. Vaikka minulla ei ole LP-soitinta. :D Bocchi the Rock! on auttanut minuakin, kun olen ujo ja hiljainen ilman alkoholia. M25

Olen oikeasti iloinen puolestasi, jos kyseinen sarja on auttanut sinua. Haluatko kertoa enemmän, miten? Ilmeisesti siinä on joku introvertti henkilö, joka sitten omalla tavallaan löytää paikkansa maailmassa? 

Vierailija
300/317 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luetteko te "N30 ja N32 ovat molemmat M25" -pässit edes noita viestejä? Miksi M25 kuumottelisi jotain videopeliMIEHIÄ?

On siellä naishahmojakin mainittu, mutta ei mitään alistuvia vikisijöitä, saati alaikäisiä. Ei maistu vekaralle semmoset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan