Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette animesta?

Vierailija
05.03.2024 |

Anime, joka muutti elämäni; "Bocchi the Rock!".

BTR opetti minut hyväksymään itseni juuri sellaisena kuin olen; introverttinä.

Kommentit (317)

Vierailija
261/317 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen pedofiili. :) :) :) Minun tyyppiäni ovat japanilaiset ns. "nörtit" naiset, joihin törmää Akihabarassa, Tokiossa. M25

Loistava anime, mutta minulle loppu oli vähän niin ja näin, mutta muuten aivan loistava. M28

Vierailija
262/317 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen pedofiili. :) :) :) Minun tyyppiäni ovat japanilaiset ns. "nörtit" naiset, joihin törmää Akihabarassa, Tokiossa. M25

Loistava anime, mutta minulle loppu oli vähän niin ja näin, mutta muuten aivan loistava. M28

Ymmärrän, mutta minä tulkitsen tuon luultavasti ihan eri tavalla kuin 99% muista ihmisistä. Itse ajattelen niin, että kirjailija yrittää saada lukijan kannustamaan yhtä viidestä tytöstä, mutta lopussa kirjailija yrittää saada lukijan pettymään väkisin. Rakkaudessa kun saa aina pettyä. Ja että pelkästään kova työskentely tai suoraviivaisuus ei oikeuta rakkauteen. Ja siinä yritetään myös saada luki asettumaan Ninon asemaan ja käsittelemään loppua hänen kauttaan. Silleen jännästi. :D M25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/317 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Animea tehdään Japanissa (ja tätä nykyä myös Koreassa ja Kiinassa) paikallisille kohdeyleisöille. Eipä niitä paljoa nappaa mitä muualla ollaan siitä mieltä.

Vierailija
264/317 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lol, tuosta kilometriviestistä tuli jo niin pitkä, että unohdin kokonaan mainita, että videopelirintamalla tykkään myös ns. deittipeleistä, joissa pääsee itse romanssaamaan suosikkihahmojaan. Japanilaisethan ovat siinä genressä *todella* kunnostautuneet, mutta viimeaikoina länkkäririntamallakin on saatu kokea sellainen helmi kuin Baldur's Gate 3 (josta kenties yleisimmät vitsit ovatkin "onpa kallis deittipeli" tai "tässä deittipelissä on yllättävän paljon tappelua...").

Oih! Palturin portit! :D On kyllä härö peli, mutta tanssii siinä hiuksen hienolla rajalla milloin vitsit on mauttomia ja milloin vaan mustaa huumoria. Helmi joka tapauksessa.

N32

En olisi kyllä heti uskonut, että kaikista maailman kolkista juuri vauvapalstalla joku käyttää pelistä samaa nimitystä kuin minäkin. XD Useammallakin kaverillani on peli parhaillaan kesken, ja tämän vuodenalun yleisin kysymys kaikissa pikaviestimissä onkin ollut hermostunut "OOTKO PELANNUT PALTURIA?", kun kaikki ovat niin eri kohdissa tarinaa menossa. XD

Tämä ei kyllä liity animeen enää pätkääkään, mutta onko sinulla ketään suosikkihahmo(j)a pelistä? Itse romanssaan parhaillaan Astarionia (kuten kaikki muutkin...), mutta Gale on aivan kuin Minulle Henkilökohtaisesti ansaksi luotu. Olen vähän kiusallisenkin ihastunut (mutta kiusallinen on kyllä hänkin). Mutta mitä enemmän peliä pelaa, sitä enemmän sydän tahtoo sykkiä vähän kaikille matkakumppaneille.

N30

Vierailija
265/317 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, mutta minä tulkitsen tuon luultavasti ihan eri tavalla kuin 99% muista ihmisistä. Itse ajattelen niin, että kirjailija yrittää saada lukijan kannustamaan yhtä viidestä tytöstä, mutta lopussa kirjailija yrittää saada lukijan pettymään väkisin. Rakkaudessa kun saa aina pettyä. Ja että pelkästään kova työskentely tai suoraviivaisuus ei oikeuta rakkauteen. Ja siinä yritetään myös saada luki asettumaan Ninon asemaan ja käsittelemään loppua hänen kauttaan. Silleen

Mielen kiintoista. Team Ninona se loppu just ärsytti, mutta jos sen tosiaan ajattelee noin, niin kirjailija oli vain liian viisas. Aika moni valitti tuosta lopusta. Itsestäni se ei ollut huono tai mitään, ärsytti vain kun Nino hävisi. >.> M28

Vierailija
266/317 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi tapa tehdä elokuvia muiden joukossa

Olen katsonut joitain animeita ja ovat olleet hyviä, mutta en ymmärrä miksi se on jotenkin oma juttunsa muihin elokuviin verrattuna.

Koska se on oma juttunsa. On ihmisnäyteltyjä sarjoja ja elokuvia jotka harvoin perustuu kirjoihin ja sitten on animea, joka perustuu lähes aina kirjoihin (mangaan). 

:D eiköhän ne ole kaikki samanlailla mielen tuotteita :D kui tyhmä sää oot

Vierailija
267/317 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Animea tehdään Japanissa (ja tätä nykyä myös Koreassa ja Kiinassa) paikallisille kohdeyleisöille. Eipä niitä paljoa nappaa mitä muualla ollaan siitä mieltä.

Mutta... Mutta... Se tekee meistä pedofiileja. :( M25

Vierailija
268/317 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lol, tuosta kilometriviestistä tuli jo niin pitkä, että unohdin kokonaan mainita, että videopelirintamalla tykkään myös ns. deittipeleistä, joissa pääsee itse romanssaamaan suosikkihahmojaan. Japanilaisethan ovat siinä genressä *todella* kunnostautuneet, mutta viimeaikoina länkkäririntamallakin on saatu kokea sellainen helmi kuin Baldur's Gate 3 (josta kenties yleisimmät vitsit ovatkin "onpa kallis deittipeli" tai "tässä deittipelissä on yllättävän paljon tappelua...").

Oih! Palturin portit! :D On kyllä härö peli, mutta tanssii siinä hiuksen hienolla rajalla milloin vitsit on mauttomia ja milloin vaan mustaa huumoria. Helmi joka tapauksessa.

N32

En olisi kyllä heti uskonut, että kaikista maailman kolkista juuri vauvapalstalla joku käyttää pelistä samaa nimitystä kuin minäkin. XD Useammalla

Ah, I see youre a man of culture as well. Palturin portit tulee ihan wanhoista Forgotten Realms kirjojen käännöksistä.

Who cares vaikka ei liity animeen, hyvä keskustelu on hyvä keskustelu. Gale, Gale, Gale! Ihana nörttivelho ja vieläpä Waterdeepistä joka on yksi lempilokaationi FR maailmassa. Astarionin suhteen tahtoisin olla vähän tsundere, mutta se ääninäyttely perhana. Karlach on ihanan sympaattinen, mutta toisaalta kovana drow fanina Minthara vetoaa myös.

N32

Vierailija
269/317 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse skippaan jokaisen kommentin, jossa on N. Nämä palstanaiset jos käyttäisi saman verran energiaa kuntoiluun kuin miesten solvaamiseen ja pedofiiliasta syyttämiseen, niin nämä inkkelinaiset laihtuisi ja saisivat miehen. M28

Vierailija
270/317 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse skippaan jokaisen kommentin, jossa on N. Nämä palstanaiset jos käyttäisi saman verran energiaa kuntoiluun kuin miesten solvaamiseen ja pedofiiliasta syyttämiseen, niin nämä inkkelinaiset laihtuisi ja saisivat miehen. M28

Hear, hear! M25

Vierailija
271/317 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsit kun täältä voisi siirtyä muualle juttelemaan aikuistenoikeesti ja jättää M25sen yksinpuhelemaan pedofiliasta ja naisvihastaan.

Vierailija
272/317 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitsit kun täältä voisi siirtyä muualle juttelemaan aikuistenoikeesti ja jättää M25sen yksinpuhelemaan pedofiliasta ja naisvihastaan.

Olen ihan samaa mieltä.

-N22

Vierailija
273/317 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten avasit ketjun? :D

N30

Vierailija
274/317 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N30

Taas osoitus suomiakkojen typeryydestä. M25

Totta.

N30

Vierailija
275/317 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N30

Alunperin koska ajattelin että täällä voi puhua mielenkiintoisesta aiheesta. Mutta kaikki asiallinen floodataan spämmin alle näköjään.

Vierailija
276/317 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N30

Tarkoitatko, että jo otsikosta olisi pitänyt arvata että täällä M25 vuoroin haukkuu ja vuoroin komppaa itseään eri hahmoina?

Totta, niin olisi. 

Vierailija
277/317 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Torvelo! :D Mikä estää sinua painumasta vittúún täältä? :D Vai oletko rakastunut minuun? :D Minä olen pedofiili, varo! M25

Vierailija
278/317 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N30

Alunperin koska ajattelin että täällä voi puhua mielenkiintoisesta aiheesta. Mutta kaikki asiallinen floodataan spämmin alle näköjään.

Suurempi mysteeri lienee miksi M25 aloitti keskustelun harhaanjohtavalla otsikolla, vain kertoakseen uudestaan ja uudestaan olevansa pedari.

Vierailija
279/317 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ah, I see youre a man of culture as well. Palturin portit tulee ihan wanhoista Forgotten Realms kirjojen käännöksistä.

Who cares vaikka ei liity animeen, hyvä keskustelu on hyvä keskustelu. Gale, Gale, Gale! Ihana nörttivelho ja vieläpä Waterdeepistä joka on yksi lempilokaationi FR maailmassa. Astarionin suhteen tahtoisin olla vähän tsundere, mutta se ääninäyttely perhana. Karlach on ihanan sympaattinen, mutta toisaalta kovana drow fanina Minthara vetoaa myös.

N32"

!! <3

Astarion oli minulle yksi niistä syistä miksi kiinnostuin koko pelistä ylipäätään; joskus early accessin alkuaikoina törmäsin YouTube-klippeihin hahmosta ja se oli menoa se. Huvittavinta tässä on, että en ole koskaan sen kummemmin välittänyt niin vampyyreistä kuin haltioistakaan, mutta se ääninäyttely ja ennen kaikkea ASENNE. Astarion itse kuvittelee olevansa viehkeä, salamyhkäinen vampyyri, mutta on oikeasti kunnon kissanpentu. :D Ensin kehrää ja sitten puree, ja kuvittelee olevansa isompi ja pelottavampi kuin oikeasti on.

Mutta Gale ON oikeasti täydellinen! <3 Älykäs, hauska, nolo ja ärsyttävä - what's there not to love? XD Varsinkin, kun hän itse tiedostaa olevansa kaikkia noita. Ainoa Galen miinuspuoli onkin, että hän on ihan liian kiinni exässään... lol.

Karlach on myös ihana koiranpentu! Itselläni ei ole Minthara vielä koskaan mukana ollut, sillä en ole aloittanut uutta läpipeluuta sen jälkeen, kun Larian lisäsi vaihtoehdon recruitata Minthara vaikka valitsisikin ns. hyvisreitin. Mutta kaikki dialogi mitä olen Mintharalta nähnyt, on kyllä vain nostanut hänen osakkeitaan. Minthara on ehdottomasti koko pelin tahattomasti hauskin companion, hän kun sanoo niin paljon tilanteeseen sopimattomia juttuja 1000% vakavuudella.

Myöskin Halsin on varsin... huhhuh. Myös Wyll vaikuttaa oikein herttaiselta, ehkä vielä joskus uskaltaudun tanssiman hänen kanssaan, lol.

N30

Vierailija
280/317 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ah, I see youre a man of culture as well. Palturin portit tulee ihan wanhoista Forgotten Realms kirjojen käännöksistä.

N32"

!! <3

Astarion oli minulle yksi niistä syistä miksi kiinnostuin koko pelistä ylipäätään; joskus early accessin alkuaikoina törmäsin YouTube-klippeihin hahmosta ja se oli menoa se. Huvittavinta tässä on, että en ole koskaan sen kummemmin välittänyt niin vampyyreistä kuin haltioistakaan, mutta se ääninäyttely ja ennen kaikkea ASENNE. Astarion itse kuvittelee olevansa viehkeä, salamyhkäinen vampyyri, mutta on oikeasti kunnon kissanpentu. :D Ensin

Voisitko jo lopettaa M25?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme