Lakot alkaa
Elorannan mielestä on suorastaan irvokasta puhua ihmisten auttamisesta takaisin työelämään, kun todellisuudessa työntekijän asemaa heikennetään ja sosiaaliturvaa leikataan rajusti.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haittaa tosi paljon mun elämääni mutta olen valmis kärsimään koska rahaa on mutta ne on päälliköillä. Mun mielestä päälliköille saisi maksaa maksimissaan 1.5 kertasta palkkaa työläisiin verrattuna. Millo ne rahat saadaan niille kun oikeasti ahertaa?
Kommunismia on kokeiltu monessakin paikassa, ei toimi.
Kommunismi ei toimi, mutta ei riistokapitalismikaan pitkässä juoksussa.
Tuolla ei ole mitään tekemistä kommunismin kanssa. Kommunismissa kaikki saa saman. Hän ehdottaa, että työntekijää ei riistetä. Tajuan kyllä, että psykopaatin maailmankuvassa kun joku saa elinkelpoiset olosuhteet ja psykopaatilla on vielä enemmän niin psyko näkee jäävänsä paitsi koska psyko on aina jäämässä paitsi kun muut ei kärsi.
Vierailija kirjoitti:
Klo 12.30 tiedotustilaisuus.
Täten tiedotan etuajassa että minulta pääsi pieru.
Toivottavasti tulee lisää lakkoja. Mitä nopeammin IMF ja EU pääsee Suomeen leikkaamaan, sen parempi. Kyllä on lakkoherrat siinä vaiheessa hiljaa.
Demarit haluavat taas kannatutaan laskea. Lakko on hyväksyttävä, kun se liittyy työntekijöiden asioihin, tämä on vain poliittista vitutusta.
Kyllähän tuo hallitus voisi lopettaa munkin mielestä. Saataisiinkin demarit itse tekemään ne pakolliset toimenpiteet estämään Suomen joutumista holhoukseen.
Johan nuo USAliasetkin ihmettelävät miten uskomattaoman paljon meilllä jaetaan rahaa ja kaikille kaikkea ilmaisita.
Ei kumpaakaan kiinnostanut, että se rahanjako tehdään velaksi.
Elorannan ääni höylää. Murrosikä alkanut.
Vierailija kirjoitti:
Bussilakko olisi saanut olla hiihtolomilla!
Ei vaan juna- ja lentolakkko, ettei k--ih--ot olis päässy sinne typeriin rinteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minähä oon hiihtolomalla
milloin työttömillä on hiihtoloma?
Vierailija kirjoitti:
täytyy erota liitosta
Tuotahan EK trollaa koko ajan.
Luulisi, että teillä olisi muutakin tekemistä, mutta tietysti kun pääsette liitoista eroon, teillä ei sen jälkeen ole enää mitään tekemistä.
Muuta kuin nauttia rahoistanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minähä oon hiihtolomalla
Millon minä oon työtön?
Tuleeko hiihtolomaan hiihtovelvoite loman maksua vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Lakoilla ei ole vaikutusta sen paremmin hallituksen kannatukseen kuin leikkauksiinkaan.
Vaihtoehtona leikkauksille olisivat armottomat veronkorotukset, enpä usko yhdenkään työntekijän haluavan palkkojaan leikattavan veronkorotusten tähden, mutta tässä on se vaihtoehto.
Noilla työehtojen heikennyksillä ei ole mitään tekemistä valtion talouden kanssa.
Ja veikkaampa että olet väärässä etteikö lakoilla olisi vaikutusta hallituksen toimiin. Lisäksi on aivan sama mitä vaikutusta lakoilla on hallituksen (gallup)kannatukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minähä oon hiihtolomalla
Mistä lähtien työttömät on lakkoilleet? On teillä typeriä juttuja.
Lakot kasvaa ja orpolla nitrot hupenee. Onnekseen lääkkeitä saa ainakin vielä lisää. Onhan siinä vaara että leikkauskiima napsahtaa vielä omaankin nilkkaan petterille. Parin vuoden päästä ohitusleikkauksessa petterille kerrotaan että leikkauksessa avustaa työkokeilija. Säästösyistä on saatu vain 9 euron työvelvollisia. Annahan jorma lisää anestesiakaasua petterille näyttää huitovan vielä.
Vierailija kirjoitti:
Ai taasko kommareita laiskottaa?
Eikös kommarit olleet niitä jotka ihannoivat työtä ja tekivät sitä ilmaiseksi?? Eihän sellaista maailmaa ole olemassakaan. Helpoimmalla sen rahan saavat ne jotka omistavat. Katsos kun niiden ei tarvitse tehdä edes töitä 😋
Hienoa. Toivotaan nyt että suomalaisilta vihdoinkin löytyy munaa eikä nöyrrytä.
Ettei vaan käy niin että alistutaan ja annetaan lyödä kuin vierasta sikaa.
Asun ulkomailla mutta hengessä täysillä mukana.
ERITÄIN HYVÄ UUTINE JOTTA LAKOT ALOIVAT..OLAAN NYT ENSIN 1KK LAKOISSA JA SITTEN KATSOTAAN MIT SE NAZZI HALLITUS JA ek miettivät.
Mulle toimii