Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitin eilen painonvartijoissa.

Vierailija
16.01.2007 |

Ja voi perkules sentään miten nälkä mulla on!

Mitä ihmettä sitä muka saa syödä!!???

Mä kuolen nälkään!!!!

Joku riisikin vie niin paljon pisteitä että huh huh. En jaksa enää edes nostella lapsia kunnolla, saati lähteä jumppaan kun on niin hemmetin nälkä.

Kiitos kun sain ärjyä, jopas helpotti.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet syönyt?

Vierailija
42/55 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ruuanlaitossa VOI käyttää öljyä, täysin rasvattomaan ruokavalioon ei kannata lähteä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sitten minäkin...

Painonvartijoissa kannattaa totisesti miettiä mitä syö, koska on niin valtavasti eri vaihtoehtoja syödä paljon kevyesti. Kyllä pääruuasta voi mennäkin se 7 pistettä, jos käytettävissä on 18-20 pistettä, painavimmillahan on vielä enemmän aluksi. Tee vaikka näin:

Aamupala 3 p:

Puuro 2p

Sokeriton hedelmäkeitto 0

Kuppi kaakaota (rasvaton maito, sokeriton jauhe, 2tl sokeria) 1p

Välipala 0 p:

naposteluporkkanapussi

appelsiini

vichyä tai sokeritonta hedelmäkeittoa

Lounas: 3 p

Juuressosekeittoa niin paljon kuin huvittaa 0 p (keitä vaikka keittojuureksia ja kasvislientä)

Ruisleipää 2 palaa 2 p

Raejuustolevitettä 1 p

Paprikaa 0 p

Päivällinen: 10 p

Hernekeitto 7 p (?)

Ruisleipä 2 palaa 2 p

Raejuustolevitettä 1p

Tomaattia, kurkkua ja basilikaa 0 p

Iltapala 2-4 p

Appelsiinia 0 p

Sokeritonta mehukeittoa 0 p

Kuppi kaakaota 1 p

Tuorejuustoa 1 p

2 palaa ruisleipää 2 p

Paljon kasviksia leivän päälle, jos ei muuten maistu miltään

Juo pitkin päivää paljon vettä, kivennäisvettä ja kohtuullisesti nautittuna voit juoda light-limujakin, mutta se taas tuhoaa hampaat.

Ja proteiini ja rasva on missä?? Kannattaa ehkä miettiä vielä, onko järkevää syödä joka päivä makeutusaineita sisältäviä ruokia..

Vierailija
44/55 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aplari, greippi, verigreippi, limem sitruuna, vesimelooni, raparperi

15 kipaletta viinirypäleitä on 0.5 pistetttä

2 mandariini, satsumaa 0.5 pistettä

Jos väri kasviksissa/vihanneksissa vihreä pitää aina hälyytyskellot soida

(poikkeus salaatti ja kurkku nyt ainakin)

Vierailija
45/55 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkkia en syö salaa. Jos syön, mätän sitten ' urakalla' herkkupäivinä. En vain yksinkertaisesti voi syödä ihan vähän, se repsahtaa kuitenkin. Parempi olla siis ilman (paitsi niinä herkkupäivinä).

Vierailija
46/55 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti nämä ekat päivät ovat pelkkää opettelua, uskon niin :)

Kyllä tämä tästä, kunhan pääsee asiaan paremmin perille!

Vierailija
47/55 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aterian välissä yhden pisteen!!!!!!

Vierailija
48/55 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos lorauttaa esim. 1/2 dl ruoanlaitossa öljyä pannuun tulee siitä aika monta pistettä. Siis kyse oli LASKEMATTOMISTA PISTEISTÄ :O

Vierailija
49/55 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne muutamat öljylorotukset olleetkin ilmaisia ruuanlaitossa/pvä? Ja nyt en puhu mistään ½ dl lorotuksista?:D

Vierailija
50/55 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eiköhän siinä hernekeitossa ole proteiinia ja rasvaa ensihätään.

Seuraavana päivänä syö sitten lounaaksi vaikka Saarioisten kirjolohikeittoa 3,5 pistettä, tekee kanasalaattia, paistaa kanawokkia ja lorauttaa sekaan öljyä tms. naudanpaistia juureksilla söin juuri äsken perunan ja oikein makoisan kukkakaali-parsakaaligratiinin kanssa. Salaattia vielä rutkasti kylkeen ja ah että posket punottaa ja on hyvä olo.

Kasvisöljystä menee 1 p/1 tl - ei niitä ilmiseksi voi laittaa. Mutta ilman rasvoja ei tietenkään voi olla, ainakaan joka päivä.

Näistä ilmaisista pisteistä, joita saa alkaa käyttää, kun on noudattanut pV-linjaa 1-2 vkoa esimerkkeinä:

Kaikki marjat

Greippi

Melonit (1 lohko päivässä ilmaiseksi, loput 1 p)

Raparperi 2 vartta (esim. mikrossa jäätelön päällä nam)

kurkku

paprika

parsa

porkkana

punajuuri

salaatit

sienet (sienikeitto, jee!)

tomaatti

monet muut kasvikset

Vierailija
51/55 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvetin hyötyä stressata jostain öljystä tulevista pisteistä, kun helpommallakin laihtuu? Minä en ole laskenut ja silti laihduin.

Ylipäätään olen sitä mieltä, että jokaisen kannattaisi etsiä ihan käytännössä se paras pistemäärä itselleen. Itse söin usein ylimääräisiä pisteitä ja lisäksi pidin yhden päivän viikossa, jolloin herkuttelin kuin pieni sika.

t. 30

Vierailija:

46 tietää toki, että ölyä saa/pitää käyttää

Mutta jos lorauttaa esim. 1/2 dl ruoanlaitossa öljyä pannuun tulee siitä aika monta pistettä. Siis kyse oli LASKEMATTOMISTA PISTEISTÄ :O

Vierailija
52/55 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nyt on tätä....

Vierailija
53/55 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siis laihduin sen 19 kg, vaikka en laskenut kahvimaitoa. Meillä ryhmänohjaajan kanssa oli tästä aiheesta aikoinaan puhetta ja hän neuvoi, että jos laittaa rasvatonta maitoa kahviin päivässä enintään desin, niin ei tarvitse laskea. Pistevihossa (ainakin tässä vanhassa mallissa) on myös " kolme ilmaista päivässä" -osio. Minä en käyttänyt mitään muita ilmaisia päivässä.

Liikuntapisteistä sen verran, että ne ketkä liikkuvat paljon, kannattaa syödä niitä liikuntapisteitä. Kyllä sen sitten huomaa, jos paino ei putoa, niin sitten jättää niitä vähän vähemmälle syömiselle. Huom! Paino ei myöskään putoa, jos syö liian vähän.

T: 11, se joka laihtui, vaikka ei laskenutkaan kahvimaitoa

Vierailija
54/55 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

järki käteen.

Vierailija
55/55 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen laskknut kaiken tunnontarkasti ja tänä aamuna kävin vaa' alla, -2 kg maanantaista!

Nälkä meni ohi kun tajusin tehdä vähän terveellisempiä ruokia.

Kiitos vinkeistä!

Olen edelleen saanut n. 8 liikuntapistettä päivälle, enkä ole niitä syönyt yhtään.

Onko muuten tärkeää saada kaikki 20 pistettä täyteen, en meinaa nitä enää saada täyteen kun innostuin ruoanlaitosta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan