Mua taas vitutti tänään pankissa Ov
kun jonotin 1v8kk ikäisen lapseni kanssa pääsyä tiskille. Minun jälkeeni sisään tuli arviolta 50v äijä toppahaalari päällä (kirjoitan tästä vaatetuksesta sillä siitä voi ehkä päätellä jotain ko. herran sivistyneisyyden tasosta). Äijällä oli vaimokin mukana; samaa tyyliä. Menivät istumaan penkille ennen minua ( veivät viimeiset vapaat paikat). No, minä siinä seisoin lapsi sylissä ja odottelin. En viitsinyt riisua lapselta kuin pipon sillä tiesin, että asiani on nopea ja taas joutuu pukemaan kun menee ulos.
Yhdessä välissä tämä toppahaalarimies kysyi multa, että " olitkos TYTTÖ ennen meitä tässä" . Ai saakeli että mua rasittaa TYTÖTTELY, olenhan liikkeellä oman lapseni kanssa ja ikää 30-v. Kaiken lisäksi todellakin olin siinä ennen tätä pariskuntaa. Ja vaikka en olisi ollut, niin silti ne läskiperseet olisivat joutaneet istumaan siinä penkissä ja päästämään pienen lapsen kanssa liikkuvan ennen heitä tiskille asioimaan.
Joo. Mulla on tänään huono päivä!
Kommentit (6)
oltiin eilen jonottamassa kassalle ja lapsi rattaissa. Juttelin mieheni kanssa lapselle ja rattaat olivat hieman irti edellisestä asiakkaasta ja eikös joku mummo yritä kiilata siihen väliin. Siis hajurakoa oli n.30cm, niin tämä mummo ei muka tajua, että ollaan jonossa.
Toinen kerta postissa. Pudottelen luukusta kirjeitä (luukku siinä asiakastiskin vieressä, hyvin yltää toisella kädellä) ja odottelen postintätiä. Kun täti tulee, niin mummo taas kiilaa sieltä takaa ja tunkee kirjettään postinväelle vaikka mulla oli siinä tiskillä paketteja, jotka aioin lähettää...
mene silloin kun on vähemmän ihmisiä tai hoida netissä pakkijutut, ihan turha alotus tääkin.
Ja pukeutumisen perusteella profilointi voi joskus kalahtaa omaan nilkkaan.
Että se voikin v***taa!! Ihan halveeraavaa mielestäni (tulemme kyllä muuten hyvin toimeen, siksi ihmettelen tätä), olenhan kuitenkin yli 30v ja miehen kanssa oltu yli 10v, 3 lastakin on.
Mutta jotkut ilahtuu tytöttelystä. Kerran olin esikoisen kanssa (silloin n. 2v) verotoimistossa. Poika sanoi reippaalla äänellä tyttö, kun näki n. 40v-virkailijan. Virkailijaa huvitti ja sanoi, että " voi kiitos" :)
ja tyttö sanan tilalla oli ' plikka' : kuules plikka - se vasta kamalaa olikin!
Ap