Riikka Purra poseeraa hymyillen sakset kädessä, some repesi
Perussuomalaisten kansanedustaja Miko Bergbomin tekemä Instagram-julkaisu on herättänyt voimakasta keskustelua.
Bergbomin eilen julkaisemassa kuvassa puolueen puheenjohtaja, valtiovarainministeri Riikka Purra istuu hymyillen pöydän ääressä, kädessään sakset.
Purran takana seisovat puolueen kansanedustajat Kaisa Garedew, Jari Koskela, Jari Ronkainen, Sheikki Laakso, Tomi Immonen, Sara Seppänen, Bergbom ja Jaana Strandman.
Kuva on saanut kommenteissa täystyrmäyksen. Erityisesti Purran valinta pitää saksia kädessä on suututtanut monia.
Voisitko ystävällisesti kertoa, mitä haluat tällä hymyilevällä saksikuvalla ilmaista? Ettei tulisi vääriä tulkintoja. Sillä ensimmäisenä tulee mieleen, että edustamastasi puolueestasi on kovin huvittavaa ja jopa nautinnollista tehdä päätöksiä, jolla saatetaan ihmisiä ahdinkoon. Onko tarkoitus tehdä pilaa vähempiosaisten kustannuksella?, kirjoittaa eräs käyttäjä.
Kommentit (366)
Vierailija kirjoitti:
Onko tuollaiset persusakset jo tulleet markkinoille leikkuulaudan lisäksi? Minä odotan Purran kuvalla varustettua persupaperia, jolla voin pyyhkiä persuni puhtaaksi wc-käynnin yhteydessä!
Sain ilmaiseksi sen Purran kuva leikkuulaudan. Kerään sillä ulkona korsn paskoja.. Vaimo nauroi katketakseen kun Riitun naama ihan koiran paskassa 😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ainakin naurattaa mut eniten naurattaa ihmisten reaktiot! Parasta viihdettäXD kiitos purra:3
Mua taas naurattaa maanantaina alkavat pitkät lakot, vallankin satamissa.. 😝😝😄😄😄😄. Purra menee taas lauteitten alle häpeemään. 🤣🤣🤣
Sun hymys hyytyy kun rahas loppuu. Mee vaan venäjälle, sosialisti jolla kädet toisten taskuilla
Valtio ottaa lisävelkaa lakkojen takia, kiristetään lisää tukia ja veroja
se on syy ja seuraus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ainakin naurattaa mut eniten naurattaa ihmisten reaktiot! Parasta viihdettäXD kiitos purra:3
Mua taas naurattaa maanantaina alkavat pitkät lakot, vallankin satamissa.. 😝😝😄😄😄😄. Purra menee taas lauteitten alle häpeemään. 🤣🤣🤣
Sun hymys hyytyy kun rahas loppuu. Mee vaan venäjälle, sosialisti jolla kädet toisten taskuilla
se on syy ja seuraus
Kauhukabinetin pelle hermannit eivät saa hommia luistamaan ja sekös ärsyttää. Vois Purra vaikka muuttaa pysyvästi sinne lauteiden alle.
Persujen yksinkertaisuudella ei ole mitään rajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin lakko aiheuttaa sinulle useamman satasen menetyksen 😅😂🤣 kansa maksaa kaiken lopulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin lakko aiheuttaa sinulle useamman satasen menetyksen 😅😂🤣 kansa maksaa kaiken lopulta.
Nää itkupotkuraivarien saajat ovat alkaneet ampumaan itseään jalkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs eikö kansa ymmärrä, että leikkaukset tarkoittavat leikkauksia. Havainnekuva sakset on helpottamassa tätä. Tottakai, leikkaukset koskevat ihan kaikkia.
Mikä helvetin havannekuva.. Hömölän väki pääsi kuvaan 🤣🤣🤣
Tarkoitti varmaan avannekuvaa.
Mieluiten näkisin tämän porukan ihan avannossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purra on seksikäs nainen 😍😍
Purra rumenee päivä päivältä.
Sisäisesti ja ulkoisesti ruma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
se on syy ja seuraus
Kauhukabinetin pelle hermannit eivät saa hommia luistamaan ja sekös ärsyttää. Vois Purra vaikka muuttaa pysyvästi sinne lauteiden alle.
Kansa haluaa elää velax
ja ollaan niinkuin relax
ei ole älliä
ku hakkaavat päätään ja saavat tälliä
kaikki tahtoo nannaa
oottavat jauho Sannaa
viisaat vastaan hannaa
mut kansa tahtoo nannaa
nyt hammasta purraa
ruotsalaisetkin huutaa hurraa
sitten alkaa lakko
alasajon pakko
kukaan ei saa nannaa
harvempi edes Sannaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuollaiset persusakset jo tulleet markkinoille leikkuulaudan lisäksi? Minä odotan Purran kuvalla varustettua persupaperia, jolla voin pyyhkiä persuni puhtaaksi wc-käynnin yhteydessä!
Sain ilmaiseksi sen Purran kuva leikkuulaudan. Kerään sillä ulkona korsn paskoja.. Vaimo nauroi katketakseen kun Riitun naama ihan koiran paskassa 😂😂😂😂😂
.... Jos näille paskanaamoille ei 2 viikkoa riitä, niin jatkoa isommalla porukalla 3 viikkoa.. 💪💪💪
Ay-liikekin puolustaa enemmän arvovaltakysymyksiä kuin riittää työttömyysturvaa. Mutta persuja tuskin kukaan pitää enää minkäänlaisena työväenpuolueena.
Vierailija kirjoitti:
Ay-liikekin puolustaa enemmän arvovaltakysymyksiä kuin riittää työttömyysturvaa. Mutta persuja tuskin kukaan pitää enää minkäänlaisena työväenpuolueena.
Siis riittävää työttömyysturvaa. Työttömyyden riivaamat perheet ajetaan todella syvään ahdinkoon. Kodit menevät pakkomyyntiin. Sekö on persujen tavoite??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On varmaan ihan kivaa olla Suomen vihatuin nainen. Valehtelija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos naurusta!!!
Kyllä tämä lakko laajenee jatkuu pitkään Sitä Urpo ja Purra näköjään Haluaa. Orpo pysyttelee kokoajan taustalla että kokkareiden naama säilyisi.. Työntää joka paikkaan likaisen työn tekijäksi Riitun ja sen onnettomaan Mikko pojankloppi. 👍
Purraan ja leikataan, narsk, narsk...
Sanna teki kymmenien miljardien laskun. Riikka korjaa asian. Get over it.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.... Jos näille paskanaamoille ei 2 viikkoa riitä, niin jatkoa isommalla porukalla 3 viikkoa.. 💪💪💪
Näin käy.
Vittumainen akka totta tosiaan. Sisus täynnä pelkkää kylmää pahuutta
Pelottavaa minkälaisia ihmisistä on tulluttäytyy olla kannabis-staasissa, tai jo vanhemmat vetänyt ( tutkitusti aiheuttaa ei toivottuja dna-muutoksia)