Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riikka Purra poseeraa hymyillen sakset kädessä, some repesi

Vierailija
04.03.2024 |

Perussuomalaisten kansanedustaja Miko Bergbomin tekemä Instagram-julkaisu on herättänyt voimakasta keskustelua.

Bergbomin eilen julkaisemassa kuvassa puolueen puheenjohtaja, valtiovarainministeri Riikka Purra istuu hymyillen pöydän ääressä, kädessään sakset.

Purran takana seisovat puolueen kansanedustajat Kaisa Garedew, Jari Koskela, Jari Ronkainen, Sheikki Laakso, Tomi Immonen, Sara Seppänen, Bergbom ja Jaana Strandman.

Kuva on saanut kommenteissa täystyrmäyksen. Erityisesti Purran valinta pitää saksia kädessä on suututtanut monia.

Voisitko ystävällisesti kertoa, mitä haluat tällä hymyilevällä saksikuvalla ilmaista? Ettei tulisi vääriä tulkintoja. Sillä ensimmäisenä tulee mieleen, että edustamastasi puolueestasi on kovin huvittavaa ja jopa nautinnollista tehdä päätöksiä, jolla saatetaan ihmisiä ahdinkoon. Onko tarkoitus tehdä pilaa vähempiosaisten kustannuksella?, kirjoittaa eräs käyttäjä.

Kommentit (366)

Vierailija
321/366 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs eikö kansa ymmärrä, että leikkaukset tarkoittavat leikkauksia. Havainnekuva sakset on helpottamassa tätä. Tottakai, leikkaukset koskevat ihan kaikkia.

Mikä helvetin havannekuva.. Hömölän väki pääsi kuvaan  🤣🤣🤣

Pelottavaa minkälaisia ihmisistä on tulluttäytyy olla kannabis-staasissa, tai jo vanhemmat vetänyt ( tutkitusti aiheuttaa ei toivottuja dna-muutoksia)

Vierailija
322/366 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuollaiset persusakset jo tulleet markkinoille leikkuulaudan lisäksi? Minä odotan Purran kuvalla varustettua persupaperia, jolla voin pyyhkiä persuni puhtaaksi wc-käynnin yhteydessä!

Sain ilmaiseksi sen Purran kuva leikkuulaudan. Kerään sillä ulkona korsn paskoja.. Vaimo nauroi katketakseen kun Riitun naama ihan koiran paskassa  😂😂😂😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/366 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ainakin  naurattaa mut eniten naurattaa ihmisten reaktiot! Parasta viihdettäXD kiitos purra:3

Mua taas naurattaa maanantaina alkavat pitkät lakot, vallankin satamissa.. 😝😝😄😄😄😄. Purra menee taas lauteitten alle häpeemään. 🤣🤣🤣

Sun hymys hyytyy kun rahas loppuu. Mee vaan venäjälle, sosialisti jolla kädet toisten taskuilla

Valtio ottaa lisävelkaa lakkojen takia, kiristetään lisää tukia ja veroja

se on syy ja seuraus

Vierailija
324/366 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ainakin  naurattaa mut eniten naurattaa ihmisten reaktiot! Parasta viihdettäXD kiitos purra:3

Mua taas naurattaa maanantaina alkavat pitkät lakot, vallankin satamissa.. 😝😝😄😄😄😄. Purra menee taas lauteitten alle häpeemään. 🤣🤣🤣

Sun hymys hyytyy kun rahas loppuu. Mee vaan venäjälle, sosialisti jolla kädet toisten taskuilla

se on syy ja seuraus

Kauhukabinetin pelle hermannit eivät saa hommia luistamaan ja sekös ärsyttää. Vois Purra vaikka muuttaa pysyvästi sinne lauteiden alle.

Vierailija
325/366 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persujen yksinkertaisuudella ei ole mitään rajaa.

Vierailija
326/366 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin lakko aiheuttaa sinulle useamman satasen menetyksen 😅😂🤣 kansa maksaa kaiken lopulta.

Vierailija
327/366 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin lakko aiheuttaa sinulle useamman satasen menetyksen 😅😂🤣 kansa maksaa kaiken lopulta.

Nää itkupotkuraivarien saajat ovat alkaneet ampumaan itseään jalkaan

Vierailija
328/366 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs eikö kansa ymmärrä, että leikkaukset tarkoittavat leikkauksia. Havainnekuva sakset on helpottamassa tätä. Tottakai, leikkaukset koskevat ihan kaikkia.

Mikä helvetin havannekuva.. Hömölän väki pääsi kuvaan  🤣🤣🤣

Tarkoitti varmaan avannekuvaa.

Mieluiten näkisin tämän porukan ihan avannossa 

Vierailija
329/366 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Purra on seksikäs nainen 😍😍

Purra rumenee päivä päivältä.

Sisäisesti ja ulkoisesti ruma.

Vierailija
330/366 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

se on syy ja seuraus

Kauhukabinetin pelle hermannit eivät saa hommia luistamaan ja sekös ärsyttää. Vois Purra vaikka muuttaa pysyvästi sinne lauteiden alle.

Kansa haluaa elää velax

ja ollaan niinkuin relax

ei ole älliä

ku hakkaavat päätään ja saavat tälliä

kaikki tahtoo nannaa

oottavat jauho Sannaa

viisaat vastaan hannaa

mut kansa tahtoo nannaa

nyt hammasta purraa

ruotsalaisetkin huutaa hurraa

sitten alkaa lakko

alasajon pakko

kukaan ei saa nannaa

harvempi edes Sannaa

Vierailija
331/366 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuollaiset persusakset jo tulleet markkinoille leikkuulaudan lisäksi? Minä odotan Purran kuvalla varustettua persupaperia, jolla voin pyyhkiä persuni puhtaaksi wc-käynnin yhteydessä!

Sain ilmaiseksi sen Purran kuva leikkuulaudan. Kerään sillä ulkona korsn paskoja.. Vaimo nauroi katketakseen kun Riitun naama ihan koiran paskassa  😂😂😂😂😂

.... Jos näille paskanaamoille ei 2 viikkoa riitä, niin jatkoa isommalla porukalla 3 viikkoa.. 💪💪💪

Vierailija
332/366 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ay-liikekin puolustaa enemmän arvovaltakysymyksiä kuin riittää työttömyysturvaa. Mutta persuja tuskin kukaan pitää enää minkäänlaisena työväenpuolueena.

Vierailija
333/366 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ay-liikekin puolustaa enemmän arvovaltakysymyksiä kuin riittää työttömyysturvaa. Mutta persuja tuskin kukaan pitää enää minkäänlaisena työväenpuolueena.

Siis riittävää työttömyysturvaa. Työttömyyden riivaamat perheet ajetaan todella syvään ahdinkoon. Kodit menevät pakkomyyntiin. Sekö on persujen tavoite??

Vierailija
334/366 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On varmaan ihan kivaa olla Suomen vihatuin nainen. Valehtelija. 

Vierailija
335/366 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos naurusta!!! 

Vierailija
336/366 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä lakko laajenee jatkuu pitkään Sitä Urpo ja Purra näköjään Haluaa. Orpo pysyttelee kokoajan taustalla että kokkareiden naama säilyisi.. Työntää joka paikkaan likaisen työn tekijäksi Riitun  ja sen onnettomaan Mikko pojankloppi. 👍

Vierailija
337/366 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purraan ja leikataan, narsk, narsk...

Vierailija
338/366 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna teki kymmenien miljardien laskun. Riikka korjaa asian. Get over it.

Vierailija
339/366 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.... Jos näille paskanaamoille ei 2 viikkoa riitä, niin jatkoa isommalla porukalla 3 viikkoa.. 💪💪💪

Näin käy. 

Vierailija
340/366 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittumainen akka totta tosiaan. Sisus täynnä pelkkää kylmää pahuutta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi