Paljastus: vahvasti päihtynyt Sanna Marin raivosi, koska ei saanut "priva-autoa"
https://www.supla.fi/episode/e11b5909-3f52-40b0-aa86-332da785b22c
Sanna oli kovaan ääneen vaatinut "priva-autoa" itselleen, tätä luksuskyytiä Sanna ei ollut saanut ja Sanna oli kiukutellut ovimiehille ja kavereilleen missä se vit un auto on.
Luksuskyyti kun jäi saamatta lähti Sanna etsimään taksia, taksi kaartoikin pihalle ja Sanna marssi taksin luo, mutta taksi oli ennakkotilattu ja kuski kieltäytyi ottamasta Sannaa kyytiin. Se sai Sannan raivostumaan ja Sanna huusi kuskille HAISTA VIT TU. Paikalla olleet olivat pöyristyneet Sanna Marinin diivamaista raivoomista ja se ei aiheuttanut kovin ylistäviä ajatuksia Sannan käytöksestä paikalla olleiden kesken. Sannan käytös kerrotaan olleen todella törkeää sekä diivamaista koko illan ajan ja humalan syventyessä oli tilanteet alkaneet eskaloitumaan.
Kommentit (2040)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän taitaa olla luonteeltaan sellainen pakkomielteinen ja hakee helpotusta oloonsa milloin siivoamisesta ja milloin laihuudesta. Ja milloin nyt sitten mistäkin.
On näennäistä menestystä, menoa ja meininkiä, glaumouria, julkisuutta ja julkkis"kavereita". Ihmiset odottaa, että mitä seuraavaksi ja koko ajan on mentävä lujempaa tai ihmisiä ei enää kiinnosta. Kuin Matti Nykänen, paitsi Matti oli sympaattinen.
Jollain tapaa hukassa ja surullinen tapaus.
Minusta on surullisempaa että te palstanaiset haette helpotusta oloonne läskeistänne, sottaisuudestanne ja homssuisuudestanne sekä teitä tuhannesti kauniimpien ja menestyneempien naisten haukkumisesta.
Olen homssuinen, keski-ikäinen läski. Ei ole aikaa eikä kiinnostusta poseerata, sillä elämässä on paljon tärkeämpääkin sisältöä, kuten
Minä vahvasti luulen, että Marinilla on sinua paremmat mahdollisuudet ja potentiaali viisauden etsimiseen. Ei ole synti näyttää hyvältä samalla. Ihan vain vinkkinä sinulle ja muille palstalaisille 😉. M37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaako Purra esitellä omaa sukupuolielintään, kun hokee v i t t u a koko ajan?
Missä hokee? Sinun Sannakulttilaisen mielikuvituksessa korkeintaan.
VOI VIT T U, huudan jo! Entä sitten?! Hän alkaa avata vetoketjua!! Ravintolassa, mun mieheni selän takana!! Nousen seisomaan ja huudan, että nyt vaihdetaan V IT TU paikkaa. Mutu pomppaa samalla ylös, jättää juomansa ja kiitää vilkkaasti ulos. VOI V IT UN VI TU N V IT UN VI TTU, että alkoi taas risoa.
T. Riikka Purra
Ihanpa itse on kirjoituksensa kirjoittanut ja sen myöntänyt, joten kuuluu ihan Purran aktiivisanavarastoon.
Mitäs persuliinit oleete tästä. Tämä on totta. Onko tämä parempaa veen käyttöä.. VASTATKAAAA 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Ai että! Mä niin rakastan vauva av-palstaa! Missä muualla mä voisin nimettömänä lynkkailla mulle tuntemattomia ihmisiä? Tai tunnenhan mä ne! Ekaks oli se yks Torpan tyttö, jolle me annettiin muiden av-emäntien ja isäntien kanssa kunnolla runtua varmaan ainakin yli vuosi. Sitten saatiin purkaa ihan huolella pahaa mieltä siihen marokon tyttöön, siihen jolla oli se yks jumppanaisen mies! Siis ihan hirveää, se vosutteli sen jumppanaisen miehen itselleen! Siitä onneksi riitti paljon pulistavaa pitkäksi aikaa. Niin ja se jumppanainen vasta, miten se ei tullut supernaiskisoissa voittajana maaliin, ei se taida mikään jumppaaja ollakaan! Nii-ii! Ihan kamalaa!
Ihanaa, onneksi nyt on sentään toi yks Sanna vaan. Ei sekään oo mitään elämässään aikaan saanut. Mikä lie tverkkaaja. Vauva-av rules!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaako Purra esitellä omaa sukupuolielintään, kun hokee v i t t u a koko ajan?
Missä hokee? Sinun Sannakulttilaisen mielikuvituksessa korkeintaan.
VOI VIT T U, huudan jo! Entä sitten?! Hän alkaa avata vetoketjua!! Ravintolassa, mun mieheni selän takana!! Nousen seisomaan ja huudan, että nyt vaihdetaan V IT TU paikkaa. Mutu pomppaa samalla ylös, jättää juomansa ja kiitää vilkkaasti ulos. VOI V IT UN VI TU N V IT UN VI TTU, että alkoi taas risoa.
T. Riikka Purra
Ihanpa itse on kirjoituksensa kirjoittanut ja sen myöntänyt, joten kuuluu ihan Purran aktiivisana
...... Hmmm...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marinin alamäki on surullista katseltavaa.
Ei ole tietoakaan alamäestä. Nyt PYYDETTIIN CANNESIN KONFERENSSIN PÄÄ AVAJAISPUHEEN PITÄJÄKSI. Sinne ei ketä tahansa pyydetä koko maailmasta... Eikö olekin kiva että meidän Suomesta. 👍
Hoi naiset, Sannan ylämäki on menossa. E i tartte mennä kaupan kassalle.. Tuolta saa kivemmat liksat. Kuuntelijat eivät ole rupusakkia kun liputkin on n. 300 e... Hienoa aa 💗💗💗💗💗👠👠
Cannesin kokouksessa kaikilla jauhot nenässä. Ei ne mitään kuuntele. SM kertoo, kuinka hän on vain ihminen, joka haluaa iloa ja valoa elämäänsä. Yeah, go girl!
Ilo ja valo tekisi teille norsunpimperonaamoillekin hyvää. Koettakaa joskus. Tehän suorastaan tikahdutte täällä katkeruuteenne ja ilkeyteenne.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kaikki ilmoittaa nää aloitukset asiattomiksi. Tääl on jollain urpolla pakkomielle Sanna marinista
Sanna Marinilla on pakkomielle omasta itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä Riitu laudassa on kolme reikää.. Hmm. Niin siinä on.. Toiselle puolelle olisi voinut laittaa alapesu ohjeet mitkä Jussille laittoi,.. 😖😝
Niitä lautoja joku moukka jakoi ilmaiseksi meidän torilla.. Tosiaankin sillä on hyvä kerätä koiran paskoja. Vaimo nauroi Riitu naama oli koiran paskassa.
Taas kahvit pyrskähti pöydälle.. Kiiiitoosss. 🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
En mistään hinnasta alentuisi niiinn alas että antaisin kuvani johonkin laudankappaleeseen... Tämä luulee raasut että on kovinkin kova juttu...
Kyllä se näköjään on niin onneton, että luulee itse että tämä oli viisasta. Luulisi että miehensä ja lapset häpee silmät päästään.. Kirpputotilla oli sen leikkuulaudan koristellut, että tussilla naaman päälle piirtänyt veen kuvan... Hinantalapussa luki ilmainen.. Laitoin siitä kuvakaappauksen sinne, Paskimmat kirpputorilöydöt.
Tehkää niitä ilmoituksia niin saa tämäkin sovinisti ressukka nenilleen.
Vierailija kirjoitti:
Täällä tuntuu joku hymiöeukko dokumentoivan omaa mielenterveyttään. Toivottavasti se auttaa mutta on muille hieman rasittavaa.
Meitä on monta sinun iloksi vähän väriä näihin Jussin vieraan pano juttuihin.. Tässä taaass 🤣😂😄🤣😂😄😂😄
Sannan sisäinen persu herää aina henkiin kun promillemäärä ylittää tietyn rajan 🤣🤣🤣🤣🤣
On se kova paikka kun Sanna on ihan itse raivannut tiensä menestykseen 😂
Hän haluaa olla aina huomion keskipisteenä.Teki hän mitä tahansa.Ja ihmisten sääliä hän myös kaipaa onneton ressukka.
Vierailija kirjoitti:
Sanna on tyypillinen Punakaartin johtaja joka on huutoraivareilla raivannut tiensä Punakaartin johtoon.
Naisilla lähtee kyllä kännissä helpommin mopo ihan käsistä mitä miehillä. Siksi naisten kannattaa olla varovaisempia alkoholin kanssa ainakin julkisissa tilaisuuksissa. En tiedä ottaako Sanna kovin usein enempää kuin yhden tai kaksi mutta joskus hän ottaa aika rajusti ja tuossa suhteessa kannattaisi olla varovaisempi. Varmaan itelläkin hänellä morkkis jälkikäteen näistä jutuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna on tyypillinen Punakaartin johtaja joka on huutoraivareilla raivannut tiensä Punakaartin johtoon.
Yritä sä samaa 😂
Kunnia menee mutta maine vain kasvaa!! 😂
Vierailija kirjoitti:
Millä avuilla, kerro!
Nyt kaikki ilmoittaa nää aloitukset asiattomiksi. Tääl on jollain urpolla pakkomielle Sanna marinista