Paljastus: vahvasti päihtynyt Sanna Marin raivosi, koska ei saanut "priva-autoa"
https://www.supla.fi/episode/e11b5909-3f52-40b0-aa86-332da785b22c
Sanna oli kovaan ääneen vaatinut "priva-autoa" itselleen, tätä luksuskyytiä Sanna ei ollut saanut ja Sanna oli kiukutellut ovimiehille ja kavereilleen missä se vit un auto on.
Luksuskyyti kun jäi saamatta lähti Sanna etsimään taksia, taksi kaartoikin pihalle ja Sanna marssi taksin luo, mutta taksi oli ennakkotilattu ja kuski kieltäytyi ottamasta Sannaa kyytiin. Se sai Sannan raivostumaan ja Sanna huusi kuskille HAISTA VIT TU. Paikalla olleet olivat pöyristyneet Sanna Marinin diivamaista raivoomista ja se ei aiheuttanut kovin ylistäviä ajatuksia Sannan käytöksestä paikalla olleiden kesken. Sannan käytös kerrotaan olleen todella törkeää sekä diivamaista koko illan ajan ja humalan syventyessä oli tilanteet alkaneet eskaloitumaan.
Kommentit (2026)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämänkin tarinan on kirjoittanut Sannan perseen kuvaaja häro Hörkkö ja tasapainoinen Enbuske säestää. 😄😄😄
Pitäisköhän jonkun kustantaa noille kahdelle joku pitkäkestoinen terapia tuohon kateuteen ja katkeruuteensa. Tää meinaan alkaa olla jo pelottavaa.
Heidän elämäntehtävänsä näyttää olevan S.M. elämän stalkkaaminen ja vainoaminen.
Jauho-Sannuli on tyrkky linssilude, jota ei suinkaan tarvitse "stalkata" vaan jolla on pakkomielle päästä kännissä kamerain eteen koheltamaan ja lähetellä sosialistiseen mediaan kuvia myllätystä hotellisängystä.
Onneksi tämä kassatyttö ei saa enää leikkiä pääministeriä ja häpäistä Suomea.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo on totta niin onpa noloa!
Itsekin olen kyllä tyrinyt ja joskus ollut humalassa huonokäytöksinen mutta en koskaan julkisella paikalla tuolla tavalla. En kehtaisi puoleen vuoteen näyttää naamani jos noin käyttäytyisin.
Luulisi, että suojelisi itseään julkisena henkilönä ja joisi vähemmän jos on taipumusta humalassa tökeröön käytökseen.
Pitäiskö sulle antaa joku mitali?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olen kyllä tyrinyt ja joskus ollut humalassa huonokäytöksinen mutta en koskaan julkisella paikalla tuolla tavalla. En kehtaisi puoleen vuoteen näyttää naamani jos noin käyttäytyisin.
Luulisi, että suojelisi itseään julkisena henkilönä ja joisi vähemmän jos on taipumusta humalassa tökeröön käytökseen.
Pitäiskö sulle antaa joku mitali?
Häh? No ei :D oletko Sanna Marin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämänkin tarinan on kirjoittanut Sannan perseen kuvaaja häro Hörkkö ja tasapainoinen Enbuske säestää. 😄😄😄
Pitäisköhän jonkun kustantaa noille kahdelle joku pitkäkestoinen terapia tuohon kateuteen ja katkeruuteensa. Tää meinaan alkaa olla jo pelottavaa.
Sun vimmainen idolisi puolustaminen ei ole normaalia. Mitä enemmän Sanna mokaa sitä hullummaksi sinä muutut. Sinuna miettisin miten tuo nolo kännikalaa on saanut sinut sokeaksi järkyttävälle käytökselleen.
Onhan sulla todisteet järkyttävästä kännikala käytöksestä. E&H valheet eivät kelpaa.
Ja kertoisitko miten hänen tekemisensä vaikuttavat sun elämääsi.-eri
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kyllä tyrinyt humalassa myös julkisella paikalla. En tosin enää Sannan iässä vaan huomattavasti nuorempana.
Naisvihaa! Setämiehet ovat vain kateellisia nuorelle menestyvälle naiselle, joka on kaiken lisäksi liian seksikäs :D
Sannuli taksikuskille: "EXÄ TIIÄ KUKA MÄ OON?!"
Taksikuski: "Tiedän, juuri siksi en ota sinua kyytiin"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marinin alamäki on surullista katseltavaa.
Ei ole. Itse on kuoppansa kaivanut.
Mahtaa olla kova paikka todeta jossain vaihessa, että maailma ei pyörikään prinsessan oikkujen mukaan.
Eikö veetä, että maailma PYYTÄÄ MARININIA. ISON CANNESIN KONFERENSSIN PÄÄ AVAJAISPUHEEN PITÄJÄKSI.. Saa taas isot palkat.. Kyllä hänellä töitä ja kysyntää riittää.. Aika kiva. 💗👠👠🌹🌞🌹🌹🌹
Vierailija kirjoitti:
Enpuskako tätä shittiä täällä itse mainostaa? 😆
Huomatkaa yksi alapeukku. Tuomasta raivostutta kun häntä kutsutaan Enpuskaksi.
Joka päivä tosi kateelliset tekee täällä aloituksia valheellista ja suurennelluista lehti jutuista.
Vierailija kirjoitti:
Apua olen kokonaan unohtanut että hänellähän on lapsikin...
Niin on tainnut neiti Marinkin unohtaa..
kuinkahan kauan työn antaja katsoo bissiksen toilailuita kukahan kutsuu mutua selittelemään korkeintaan suomen viher punikit. hekin ainoastaan jos on jauhoja tarjolla
Vierailija kirjoitti:
Naisvihaa! Setämiehet ovat vain kateellisia nuorelle menestyvälle naiselle, joka on kaiken lisäksi liian seksikäs :D
Kenen entisen miespoliitikon tekemisiä te seuraatte samanlaisella moralistisella kiimalla kuin Marinin?
Hän ei ole teidän omaisuuttanne.
Bile-Ilmari mainittu.
Huutista!
Käsittämätöntä kuinka tuollainen sekoilija on ollut maamme pääministeri. Umpikännissä johti ja sitten kehtasi syyttää muita mokailuistaan. Hän oli kuulemma liian seksikäs, ei hemmetti mikä taulapää.
Vierailija kirjoitti:
Sannuli taksikuskille: "EXÄ TIIÄ KUKA MÄ OON?!"
Taksikuski: "Tiedän, juuri siksi en ota sinua kyytiin"
Linkki tuohon tapahtumaan?
Sanna on liian seksikäs menemään tavalliseen taksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen entisen miespoliitikon tekemisiä te seuraatte samanlaisella moralistisella kiimalla kuin Marinin?
Hän ei ole teidän omaisuuttanne.
jos olisi ollut mies, olisi joutunut eroamaan pääministerin tehtävistä aika aikaisin. Vrt. esimerkiksi Ike Kanerva
Sinä et tiedä hänen juomisensa määriä joten älä kommentoi idioottimaisuuksia vai oletko E.&H. palkkalistoilla.