Mies piilottelee ruokia ja juomia
Onko hänellä jokin sairaus. Ei ole kovinkaan normaalia, että aikuinen mies piilottaa "pikkuruokia" ja juomia jonnekin sieltä, minne ne ensimmäiseksi on kauppareissun jälkeen sijoitettu. Ne löytyvät seuraavana päivänä tai kun tarvitsee, niin täysin toisesta paikasta ja silmämääräisesti myös jotenkin kätkettynä. Ihan fiaskoa !
Kommentit (32)
Aloittajan kanssa vähän samaa kokemusta täällä. Lisäksi miehellä on tavaroiden hamstraamista, ja hän on tosi tarkka siitä valtavasta irtainmäärästään Virus- ja bakteeripelkoinen hän on myös. Olen huolissani, koska minusta tämä alkaa olla aika pakonomaista ja vaikuttaa arkielämäämmekin monella tapaa. Korona-aika voimisti näitä käyttäytymismalleja hänellä.
Paljonko sun bmi ? se kertonee vastauksen omaan kysymyksees
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiseen perinteeseen kuuluu piilotella varsinkin juomia, kuten viinaa halkopinon väleihin.
Joo, tuo on havaittu. Ex-mieheni piilotti lähes kaikki saunaoluet ja väkevät minne milloinki. Kaljaa löytyi työkalupakista. Kaljaa löytyi pihaistutusten välistä. Viinapullo löytyi luistimestani. Viinapullo löytyi kumisaappaasta villasukkaan piilotettuna. Nykyisin hänellä on syöpä, mistäköhän tyylistä saanut sen ?
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa todella paljon alkavalta dementialta.
Niin tai joltain muulta alkavalta...
Ruoan piilottelu kuuluu joihinkin syömishäiriöihin. Ja huom! myös miehellä voi olla syömishäiriö!
Mahdoton sanoa mitään kun ei asianomaista eikä tilannetta tunne, mutta jos aloitus on totta on se oire jostakin.
Oletko ottanut suoraan puheeksi? Kysynyt miksi piilottelee?
Vierailija kirjoitti:
Ruoan piilottelu kuuluu joihinkin syömishäiriöihin. Ja huom! myös miehellä voi olla syömishäiriö!
Mahdoton sanoa mitään kun ei asianomaista eikä tilannetta tunne, mutta jos aloitus on totta on se oire jostakin.
Oletko ottanut suoraan puheeksi? Kysynyt miksi piilottelee?
Olen. Ei joviaalia vastausta.
Kiusantekoa tai sairaus, ei kovin montaa erilaista syytä voi olla !
Meillä jos on riita, niin yllättäen katoaa tupakat joita olen ostanut, seuraavaksi saan turpiin ja ulos- tilaan taksin.
Hassua kun aina käy näin. Että varastaa siis.
Meillä on samlainen mies ja ruoka on aina keltaista väriltään. Pitsoja, hamburgersseja, ranuja sano ne.
Hirvittävä läski isäntä. Pieree valtavia pieruja ja ummetusta on selvästi havaittavissa.
Ja kun vessahätä iskee niin pönttö on tiukasti tukossa. Salaa juo myös kolat ja oluet. Haistan selvästi hengityksestä että on juotu kolaa tai olutta. Sängyn alla pitää piilossa paljolti tavaraa mitä mättää sisuksiin ja koko huone haisee keltaiselta rasvapommilta.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko sun bmi ? se kertonee vastauksen omaan kysymyksees
33
Kolme selitystä: 1)Hän piilotta ruoat, jotta te ette söisi niitä 2)hän piilottaa ne syödäkseen ne salaa itse, tällöin hän ehkä häpeää syödä niitä teidän nähtenne 3) hänellä on mahdollisesti jokin sairaus, esim. mt-ongelma tai muistisairaus yms, joka vaikuttaa hänen ajattelukykyyn.
Minä piilottelen itse ostamiani tai leipomiani herkkuja minun mieheltäni, muuten se mussuttaa ne kaikki ennen kuin minä ennätän syödä yhtään.