Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen Alkon myyjä ja kysyn kaikilta nelikymppiseniltäkin naisilta papereita ja se hymyn määrä on ihan valtava

Vierailija
04.03.2024 |

Näin tuon iloa vanheneville naisille. 

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko sulla henkilöllisyys todistusta näyttää"Kysyy nainen joka todennäköisesti syntynynyt sen jälkeen kun olen 18v täyttänyt, Ei tullut mukaan sillä kertaa,,no lonkerot jäi sillä kertaa kauppaan,olihan se aika huvittavaa.

Vierailija
22/30 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehu vielä päälle, niin saat niiden sidujen jälkeen illalla ehtaa puumaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi ikääntynyt 45 v tantalta kysytään papereita Alkossa, koska myyjä haluaa tehdä ystävällisen joskin teennäisen eleen=mamma tulee vauva.fi:lle kertomaan väritettyä tarinaa siitä kuinka näyttää 25 v ja kaikki nuoret jantterit jahtaavat 

Vierailija
24/30 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta Alkon myyjä kysyi "henkilöllisyystodistusta". Pidin sitä niin epäilyttävänä, että valehtelin, ettei minulla ole mukana. Viinit jäi ostamatta ainakin siitä Alkosta. Todella absurdia, varsinkin kun ikäni on lähempänä viittäkymppiä. Huonoa palvelua.

Vierailija
25/30 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle taas myyjänä tulee joskus sellaisia hyvin selvästi ainakin 35 v naisia henkkarit ojossa kassalle. Kohteliaisuutta katson henkkareita, vaikken niitä koskaan olisi itse kysynykään. Kai tämä on jotenkin tärkeä rituaali näille joillekin naisille. :D

Vierailija
26/30 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos multa kysyttäis niin sanoisin ettei ole papereita. Jäisköhän silloin ostokset saamatta?

Vierailija
27/30 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap sä oot idari! Painu jonnekin muualle leikkimään typeriä leikkejäs

Tarkoittaako idari idealistia?

Vierailija
28/30 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kaikki naiset halua näyttää nuoremmalta. Mediassa aina hehkutetaan että miten näyttää nuoremmalta ja miten olla nuorempi. Ei kannata uskoa kaikkea mitä media kirjoittelee. Joitakin voi ärsyttää, jos ei uskota ikäisekseen.

Vierailija
29/30 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn niin harvoin Alkossa, et varmaan pyörtyisin. Joululahjaviinatkin jätin ottamatta mukaan, maksoin kyllä... menin jo pitkällä, kun myyjä huusi perään

Vierailija
30/30 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kelpaakos ajokortti alkoon, vai kannanko passia matkassa, jos pitää vielä yli 40v näyttää papereita? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme