Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen Alkon myyjä ja kysyn kaikilta nelikymppiseniltäkin naisilta papereita ja se hymyn määrä on ihan valtava

Vierailija
04.03.2024 |

Näin tuon iloa vanheneville naisille. 

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva mielikuvitustarina tällä kertaa. Positive vibes only.

Vierailija
2/30 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun papereita ei ole niin ei myy.

Näinkin on tapahtumut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska. 

Vierailija
4/30 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä ole Alkossa ollu muuta kun asiakkaana. Viimeksi tänään olit meillä heti ensimmäisenä jonossa kun putiikki aukaistiin

Vierailija
5/30 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ois se kerta ensimmäinen, kun joutuisi aikuisiällä kaivamaan paperit. Miksi edes vaivautua kysymään? On selvää, etten ole ollut alaikäinen ikuisuuksiin ja näytän myös siltä. Ketuttaisi vaan, kun joutuu kaivelemaan taskuja oston yhteydessä.

T: alle 30-vuotias, joka näyttää vähintään 45-vuotiaalta.

Vierailija
6/30 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mua ainakin ärsyttää kun kassa kysyy papereita. Oon saanu 20 vuotta ostaa alkoholia laillisesti niin ei jaksais enää miettiä onko paperit mukana vai ei kun sattuu tekeen mieli ostaa alkoholituotteita. 

Vierailija
7/30 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan tätä. Mulla ei ole mitään halua eikä tarvetta näyttää ikäistäni nuoremmalta, enkä aina kanna papereita mukana. On ihan helvetin turhauttavaa kun myyjä yrittää olla mairea noin lapsellisella tavalla eikä hän sitten voi myydä jos niitä papereita ei satu olemaan mukana. Tilanne on lähes absurdi kun molemmat tietävät että en todellakaan näytä alle kolmekymppiseltä. 

Lopettakaa myyjät tuo. Jos omassa ajatusmaailmassanne nuoruus ja nuorelta näyttäminen on hyve, työstäkää asiaa itsessänne, älkää tyrkyttäkö sitä muille. Tuo ei ole kohteliaisuutta eikä hyvää asiakaspalvelua kun asiakas joutuu moisen pelleilyn takia poistumaan tyhjin käsin. 

Vierailija
8/30 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyttäkää niiden virastojen katkeria akkoja jotka määräsivät tämän kaikilta 30 vuotiailta näyttävillä lain.  

Vierailija
9/30 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette kysyny multa papereita ja loukkaannuin >:( En tuu enää alkoon.

Vierailija
10/30 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulta kysyttiin reilu nelikymppisenä  yökerhon ovella papereita..minua ei naurattanut vaan hävetti..

portasi vielä murjaisi että tämä on nyt jonkin sortin ennätys.

Vierailija
11/30 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä ole Alkossa ollu muuta kun asiakkaana. Viimeksi tänään olit meillä heti ensimmäisenä jonossa kun putiikki aukaistiin

Ite olit toisena?

Vierailija
12/30 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri tekee samaa 😂😂. Kerää sitten vkl baarissa työnsä hedelmiä kun nää hieman elähtäneet mammat pikkujurrissa tulee sönkottää et tuli hyvä mieli 

Vierailija
13/30 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kiva mielikuvitustarina tällä kertaa. Positive vibes only.

Ensimmäinen harhainen "näytän 20 vuotta nuoremmalta" -palstalainen löytynyt.

Vierailija
14/30 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen keski-ikäinen, joka kuvittelee olevansa 20 vuotta nuoremman näköinen, löytynyt.

Vierailija
15/30 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minulta kysyttiin reilu nelikymppisenä  yökerhon ovella papereita..minua ei naurattanut vaan hävetti..

portasi vielä murjaisi että tämä on nyt jonkin sortin ennätys.

Minulta kysyttiin kassalla vielä 44-vuotiaana henkilöllisyystodistusta. Minua on komeaksi kutsuttu, mutta ulkonäkö muuttuikin pitkään kun olin nuorena nk. babyface. Niinpä sitten kun käytin nuorekkaita vaatteita kyseisenä päivänä minua vain vähän vanhempi nainen pyysi ID:a. Katseli vielä korttia pitkään että lukiko oikein, haha.

Vierailija
16/30 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sä oot idari! Painu jonnekin muualle leikkimään typeriä leikkejäs

Vierailija
17/30 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite olit toisena?

Kyllä vaan. Voisit käydä välillä suihkussa.

Vierailija
18/30 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kun sillä nelikymppisellä ei olekaan ajokortti mukana niin sä et voi myydä ja saat asiakkaalle pelkän veetutuksen loppuviikoksi.

Vierailija
19/30 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta ei kysytty 15-vuotiaana papereita Kuopion Puikkarin ovella, joten tulipa käytyä silloin ensimmäistä kertaa yökerhossa.

Vierailija
20/30 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää tuosta papereiden kysymisestä. Olen 45 vja viimeksi kävin alkossa 43-vuotiaana. Paperit kysyttiin.

Olin 42v, kun lähiruokakaupassa myyjä kysyi paperit. Vuosia olin käynyt sieltä ostamassa lapsiperheelle ruokia ja sen kerran, kun ostin siideriä niin kysyttiin paperit. Oli pakko kysyä, että oletko tosissasi. Kassa vastasi, olen. Mikä järki?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan