Osaako kukaan vastata?
Miksi joskus maapallon ensmmäisinä kausina eläimet ja kasvit, eritoten eläimet esim. hyönteiset ovat olleet jättimäisen kokoisia,
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettele hakemaan tietoa. Esim sellaisesta kuin Google on hyvä aloittaa. Kirjastosta voi myös kysyä neuvoa.
Google on varmaan huonoin paikka mistä kannattaa hakea neuvoa näihin asioihin.
Miksi? Kyllä minä ainakin tutkijan työssäni käytän googlea päivittäin.
Pitää ottaa ideologia huomioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään viherstalinistien kammoamaa hiilidioksidia on ollut runsaammin ja yhteytys sen myötä tehokkaampaa.
Hiilidioksidi on varmaankin vaikuttanut kasvien kokoon. Mutta oliko silloin happea myös enemmän. Epäilyttää.
ap
Kasvithan tuottaa happea.
Vierailija kirjoitti:
Opettele hakemaan tietoa. Esim sellaisesta kuin Google on hyvä aloittaa. Kirjastosta voi myös kysyä neuvoa.
Pirauta kaverille: herra E. MUSK.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään viherstalinistien kammoamaa hiilidioksidia on ollut runsaammin ja yhteytys sen myötä tehokkaampaa.
Hiilidioksidi on varmaankin vaikuttanut kasvien kokoon. Mutta oliko silloin happea myös enemmän. Epäilyttää.
ap
NO niin. Olet oikeassa. Ehkäpä tämä asia selvisi minulle. Kiitos vastauksista.
ap
Vierailija kirjoitti:
Lapissa on itikat vieläkin isoja. Nappaavat lihapalan ja lentävät koivun oksaan syömään.
Lappi on turha.
Ne ns ihmiset on itikoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
Aioin kirjoittaa ,että olet uskonut ilmastovalheen.
Vierailija kirjoitti:
Ai tukityöllistetyiltä?
Ehkä eivät pysty auttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
Aioin kirjoittaa ,että olet uskonut ilmastovalheen.
Mitä suurempi valhe, sitä enemmän kannattajia :(.
Ennenkuin maanpäällä satoi ollenkaan , oli sumuvaippa estämässä haitallista avaruus-säteilyä.
Sen sisällä oli ihanteellinen ilmasto ja mahdollisti suuret eläimet ja pitkän iän .
Oli runsasravinteisia hedelmiä ja kasveja.
Lapissa on itikat vieläkin isoja. Nappaavat lihapalan ja lentävät koivun oksaan syömään.