Au-pairina ulkomailla olleita paikalla? Missä päin maailmaa olit ja viihdyitkö?
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti: Heiluiko peitto ja kenen kanssa?
Yeah! Kaikki Made in Chelsie -tähdet kävin läpi, miehet ja naiset. Siinä sulle wank bankiin kamaa insseli.
Lontoo. Muuten ok mutta perheen äiti oli käsittämättömän mustasukkainen vaikka ei se hänen 40 v harmaantuva aviomies minua, 19-vuotiasta hehkeää blondia, kiinnostanut yhtään.
4. Tuntuu inhimilliseltä. Varmaan yksi lähtökohtainen valuvika ko. työssä. Miksi muuten Suomessa ei tunnu olevan au-paireja?
Vierailija kirjoitti:
4. Tuntuu inhimilliseltä. Varmaan yksi lähtökohtainen valuvika ko. työssä. Miksi muuten Suomessa ei tunnu olevan au-paireja?
Suomessa asunnot ovat pienempiä ja ihmiset köyhempiä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on halpa kunnallinen päivähoito.
Vähän nihkeältä tuntuu kirjoittaa edellisen jälkeen, mutta Lontoossa olin itse lukion jälkeen. Viihdyin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa asunnot ovat pienempiä ja ihmiset köyhempiä.
Suomessa jokainen saa lapset hoitoon muutenkin edullisesti. Au pair sopii maihin, joissa päivähoito on kallista.
Brysselissä, Belgiassa. 6kk. En viihtynyt. Kylmää ja torjuvaa kohtelua isäntäperheeltä. Ei mitään käytöstapoja. Arvokas elämänkokemus, jossa viimeistään silmät aukenivat ja arvostus omaa kotimaata kohtaan kasvoi.
20 vuotta sitten olin au pairina Manchesterissä. Ihan hyvin viihdyin. Lapsi oli oikein mukava ja helppo 2-vuotias.
Asuin Manchesterissä lopulta 10 vuotta ja ulkomailla edelleen.
Vierailija kirjoitti:
20 vuotta sitten olin au pairina Manchesterissä. Ihan hyvin viihdyin. Lapsi oli oikein mukava ja helppo 2-vuotias.
Asuin Manchesterissä lopulta 10 vuotta ja ulkomailla edelleen.
Kestikö kauan ennen kuin sait selvää paikallisten puheesta? Yksi nanny-tuttu oli kotoisin sieltä ja en aina ymmärtänyt hänen puhettaan.
Lontoon au pair.
Minkä ikäisinä lähditte au paireiksi?
Olin Houstonissa Texasissa.Viihdyin todella hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisinä lähditte au paireiksi?
Tavallisin aika lienee välivuosi lukion jälkeen. Eli n. 19-vuotiaana.
Yeah, London!