Häissä vieraana ja nukkumisjärjestelyt
Jos on vieraana häissä toisella paikkakunnalla, onko oletus se, että varataan joku nukkumapaikka eli käytännössä hotellihuone? Myös sukulaisia asuu ko. paikkakunnalla, mutta heillä on jo tupa täynnä muita häävieraita. Meille hotellissa yöpyminen on todella kallista. Toinen vaihtoehto on tietenkin olla juomatta alkoholia ollenkaan ja ajaa vielä myöhään illalla kotipaikkakunnalle takaisin.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miksi alapeukut? Sinne 50 km päähän hotelliin yöllä täytyy mennä taksilla (jota ei saa) ellei tahdo syyllistyä rattijuoppouteen ja se ei kyllä kannata!"
Ensinnäkään sun ei ole pakko juoda siellä häissä alkoholia, tuskin sitä kukaan sulle väkisin juottaa, toiseksi voi sopia taksin etukäteen hakevan tiettyyn aikaan tai sopia, että ilmoittaa ajan myöhemmin, mutta näin on varmistanut kuljettajan kanssa, että joku tulee hakemaan.
Olen absolutisti. Mutta myös autoton ja kortiton. Nämä häät jotka järjestetään siellä Takahikiän työväen talolla, jäävät väliin koska en pääse sinne. En tosiaan ala ajella takseilla ja yöpyä hotellissa maksaen itseni ja lapset kipeäksi jonkun häiden vuoksi. Ei. Menemme itse valittuun kivaan lomakohteeseen ennemmin. Itse ja lapset haluamme näin.
Suurin syy pitää ne juhlat sk
huh huh, en haluaisi sinua vieraaksi häihini. Tuskinpa sinulle edes montaa kutsua kertyy, sen verran ikävää ajattelua ystävien - sukulaisten juhlia kohtaan. :(
Häiden jälkeen omalla autolla kotiin! Selvempi homma.