Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suunnittelin viime yönä hautajaisiani

Vierailija
04.03.2024 |

Mahdollisimman halvat tietenkin.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää hyvin. Mutta makaronin pitää olla gluteenitonta. Päähenkilöllä on keliakia!

Vierailija
62/68 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koko ikäni, jo hyvin varhain lapsuudessakin, saanut huolehtia omista asioistani ja muista ihmisistä. Omia hautajaisiani en sentään rupea miettimään. Siihen tilaisuuteen aion mennä valmiille.

N63

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valis on aina ollut niin suunnitelmallinen ihminen.

Vierailija
64/68 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valis on aina ollut niin suunnitelmallinen ihminen.

Sehän on suunnitellut isänsä hautajaisiakin jo vuosikaudet. Tai siis sitä, kuinka onnistua jättämään ne väliin.

Vierailija
65/68 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kyllä tärkeintä on halvat hautajaiset.

Vierailija
66/68 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajasta tehdään tekoälyllä videokollaasi, missä se on nakuna hassuissa tilanteissa vuosien varrella. Kaikki nauravat sydämensä kyllyydestä ja taustalla kuuluu hassun hauska musiikki, kuten Speden spelien tunnari. Tämän jälkeen kaikki menevät pitsalle nauramaan aloittajan kustannuksella, kirjaimellisesti.

Vierailija
67/68 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on jo kauan ollut selvää miten kuolemani jälkeen toimitaan, ja olen sen myös tehnyt selväksi heille jotka todennäköisesti jälkeeni jäävät.

Minulle ei tule hautajaisia vaan tuhkaus  ja tuhkan sirotttelu tiettyyn paikkaan. Jos haluavat, voivat tietysti keskenään pitää jonkunlaisen muistotilaisuuden mutta olen kieltänyt kaikki tekopyhät seremoniat. Kukkia ei saa olla, jos jotain haluaa niin kynttilöitä sitten.

Haluan kaiken mahdollisimman yksinkertaiseksi.  Tiedän että jälkeeni jää heitä jotka aidosti surevat, mutta siihen ei tarvita näyttäviä seremonioita. Sanon kuten siinä afrikkalaisessa runossa: "elämässä veljeni, elämässä". Ymmärtää kuka ymmärtää.

Se uurna kannattaa olla vesiliukoinen. Yksi huoli vähemmän, kun ei tarvitse polttaa uurnaa. Ajattelin laittaa uurnan täyteen kiviä ja upottaa sitten, mutta sekin on kiellettyä. Jos paikka on muu kuin yleinen sirottelupaikka tai uurnalehto, niin pitää olla Metsähallituksen lupa.

Vierailija
68/68 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti hyvä suunnitella ja kirjata vaikka kantaan. Säästyy omaiset paljosta. Meitä 5 sisarusta, jokaisella oma mielipide. Hautajaisten suunnittelu oli.. Noh. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän