Suunnittelin viime yönä hautajaisiani
Kommentit (68)
Suoratuhkauksella mennään, tytär tietää sen. Ei siunausta, ei kukkia, ei ruokaa, ei vieraita. Nimikyltti uurnalehtoon. Siinä ne peijaiset.
Vierailija kirjoitti:
Idioottimaisia kommentteja keskenkasvuisilta ääliöiltä, jotka eivät ole koskaan kohdanneet kuolemaa eivätkä tiedä, miten kallista kuoleminen on.
KAIKKI ON KALLISTA JOS EI OLE RAHAA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarjoatko karijalanpaistia ja tuppiperunoita, vaikka ne ei ole hautais ruokaa? Vai onko sulla anoppi, joka haluaa lohisoppaa ja rievää muna voilla, vaikka se on kyllä enemmän ristijäis ruokaa?
Anoppini on jo vuosia sitten kuollut eikä hautajaisissani mitään ruokaa tarjota.
Parempi tarjota. Me tulemme sankoin joukoin pitkienkin matkojen päästä hautajaisiisi Jämsään. Nälkä on.
Juuri näin. Täytyy alkaa jo vähän katsomaan millaiset hautajaisvaatteet olisi sopivat. Käykö tummansininen takki, jos ei omista mustaa, vai loukkaannutko siitä? Onko sulla toiveita kukkien suhteen? Ei sitten mitään kallista, vaan jotain mitä saa jämsäläisestä marketista. Vieläkö siellä on se joku kestikievari/motelli olemassa? Voisin yöpyä siellä, ku
Mustat ihonmyötäiset kolme raitaa- Adidas-persvakotrikoot ja napapaita niin, et tissivako näkyy.
Kamelinvarvasjuoksukengät.
Pitkät 3 cm:n muoviset irtoripset.
Oletko jo biisilistan laatinut? Suositko kotimaista iskelmä/pop-linjaa Himoksen iskelmäfestareiden hengessä vai tykkäätkä enemmän jostain ulkomaalaisesta rokimmasta menosta?
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa, etten kolmekymppisenä mennyt arkuntekokurssille, kun pyydettiin. Silloin vaan ei ollut paikkaa, jossa arkkua säilyttää.ap
Keskellä olohuonetta, keittiötä tai eteisessä.
Vierailija kirjoitti:
Silloinhan se pitää tehdä kun on elossa. Mr Lordi sävelsi Lordin uusimmalle levylle oman hautajaisbiisinsä ja moni otti sen niin että nytkö se on kuolemassa.
Kukas se on?
Mitä tekee työkseen?
Haudankaivajako?
Siinä oliskin ollut kivat kapiot, kun olisit sitten muuttanut mörskään yhdessä arkun kanssa.
Miksi suunnitelet asiaa, johon sinun ei tarvitsisi käyttää yhtään aikaa tai ajatusta? Itselleni on aivan sama mitä kropalle tapahtuu kun minä olen kuollut. Se ei kiinnosta minua enää kuolleena.
Vierailija kirjoitti:
Siinä oliskin ollut kivat kapiot, kun olisit sitten muuttanut mörskään yhdessä arkun kanssa.
Mutta kun on taito hyppysissä, niin olisi ehtinyt tässä vuosien varrella tehdä arkut ukolle ja teinillekin. Aika näppärää 😁
Vierailija kirjoitti:
Miksi suunnitelet asiaa, johon sinun ei tarvitsisi käyttää yhtään aikaa tai ajatusta? Itselleni on aivan sama mitä kropalle tapahtuu kun minä olen kuollut. Se ei kiinnosta minua enää kuolleena.
Siksi, ettei hautajaisiini turhaa rahaa tuhlata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa, etten kolmekymppisenä mennyt arkuntekokurssille, kun pyydettiin. Silloin vaan ei ollut paikkaa, jossa arkkua säilyttää.ap
Keskellä olohuonetta, keittiötä tai eteisessä.
Jos tuhkataan voi ruumiin tuhkata pahvilaatikossa, ei sinne uuniin kannata tammi arkkua ostaa.
Shampanja, Jägermeister, kuiva valkoviini, runsas rehevä punaviini, vodkasnapsit, tummaa vahvaa olutta.
Taffel snäksyjä kaikenlaisia: perunalastuja, poppareita, juustonaksuja yms..
Älkää suunnitelko hautajaisianne jos ette halua kuolla.Suunnittelunne nimittäin toteutuu melko pian.Vetovoimanlaki on suurin voima joka täällä vaikuttaa.
Paikkakunnallani kuoli 18 vuotias tyttö typerässä onnettomuudessa,kuulin hänen äidiltään että hänen tyttärensä oli suunnitellut hautajaisensa jo etukäteen,hautajaiskappaletta myöten.Silloin ymmärsin heti miksi mokoma onnettomuus oli tapahtunut.Hån veti sen itse puoleensa.Universumi toteuttaa täällä haaveilumme.
Vierailija kirjoitti:
Shampanja, Jägermeister, kuiva valkoviini, runsas rehevä punaviini, vodkasnapsit, tummaa vahvaa olutta.
Taffel snäksyjä kaikenlaisia: perunalastuja, poppareita, juustonaksuja yms..
Nää peijaiset kuulostaa hyvältä 😁👍 Koska ne on ja missä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkäät, että ukko panee muuten ranttaliksi ja järjestää sun kunniaksesi ökybileet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkäät, että ukko panee muuten ranttaliksi ja järjestää sun kunniaksesi ökybileet?
En. Mutta ei mitään ruokia tms.
Ukko onkin sellainen tuhlariluonne, että paras panna se kuriin jo ennalta. EI ökyhautajaisille!