Ruoka-aine, jonka tarkoitusta et ymmärrä?
Itse mietin mihin korppujauhoja oikeasti tarvitaan. Lihapullat jne eivät tarvitse mun mielestä ollenkaan korppujauhoja.
Kommentit (166)
Kesäkurpitsa. Ei maistu miltään ja jos sitä ei itketä suolassa päivätolkulla, se on pelkkä vetinen lötkö. Ei siitä saa mitään kelvollista ruokaa.
Joka syksy mä saan maalaussukulaisilta monta kesäkurpitsaa (kasvaa ilmeisesti kuin rutto) ja uskokaa pois, olen yrittänyt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaniljakreemi. Voiko se muka olla hyvää jonkun mielestä?
On ihanaa esim viinerissä tai pullassa.
Yäk. Vaniljainen kermavaahtohan on superhyvää mutta se vaniljakreemi nimenomaan.... Vähän rasvaisempaa kuin voi ja makeampaa kuin sokeri muttei siltikään millään tapaa hyvää😝
-eri
Ei siinä kreemissä mitään rasvaa ole. Jauheesta se tehdään ja on hyvää leivonnaisissa.
Ei todellakaan tehdä jauheesta. Se tehdään kananmunankeltuaisista, maidosta + loraus kermaa ja sokerista. Ja tietysti vaniljaa.
https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/salliselta-450-g-vaniljakreemij…
Etikka. Hyi saatana! Haisee oksennukselle.
Vierailija kirjoitti:
Herbamare. Käytin tätä joskus 20v sitten. Ostin uudestaan kun luulin tämän olevan hyvää.
Sen sisältämillä yrteillä on valtavasti terveysvaikutuksia ja saattaa olla noin pienessä määrinkin. Yhdessä ne luovat täyteläisyyttä (umamia?) joten saat yhtä paljon makua vähemmällä suolalla tai enemmän makua samalla suolalla. Lisäksi siinä olevat yrtit ovat pitkälti luomua ja suola merisuolaa. Keittoihin loistava. Ostan kun olen rahoissani.... mutta ilmankin pärjää. :P
Maissijauhe. En ole koskaan tarvinnut sitä mihinkään.
Kaiken maan grillimakkarat ja nakit. Hyi Yäk!, 🤮
Vierailija kirjoitti:
Väriaine pillimehuissa tai läpinäkymättömissä limsatölkeissä. Tai no, väriaine yhtään missään.
Monista pillimehuista kyllä puuttuu väriaine. Lapseni monesti kaatavat pillimehua lasiin ja väritöntä litkua on ollut.
Vierailija kirjoitti:
Sehän on oiva suuruste. Käytän joihinkin kastikkeisiin.
Kerma. Inhoan sen läträämistä joka paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on oiva suuruste. Käytän joihinkin kastikkeisiin.
Jaa mä en ole sitä koskaan tarvinnut.
Riisikakut. Sama laittaa pala pahvia juuston alle...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaniljakreemi. Voiko se muka olla hyvää jonkun mielestä?
On ihanaa esim viinerissä tai pullassa.
Yäk. Vaniljainen kermavaahtohan on superhyvää mutta se vaniljakreemi nimenomaan.... Vähän rasvaisempaa kuin voi ja makeampaa kuin sokeri muttei siltikään millään tapaa hyvää😝
-eri
Ei siinä kreemissä mitään rasvaa ole. Jauheesta se tehdään ja on hyvää leivonnaisissa.
Yhtään mitään ruokaa ei tehdä jauheesta!
Kondensoitu maito. Ei ole ollut käyttöä sille koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Varsiselleri. Aloittaja ei varmaan oo koskaan kuullu paneeratuista ruoista
Varsiselleriä laitan salaatteihin ja italialaisiin ruokiin kuuluu varsiselleri esim. bolognese kastikkeeseen.
Perunajauho ainakin mulle. Missään en ole sitä käyttänyt.
Voin makua ja koostumusta tavoittelevat kovetetut kasvirasvat.
Ei todellakaan tehdä jauheesta. Se tehdään kananmunankeltuaisista, maidosta + loraus kermaa ja sokerista. Ja tietysti vaniljaa.