Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokoajan kipeänä, onko enää normaalia?

Vierailija
03.03.2024 |

Yleensä en ole ollut juurikaan kipeänä, ehkä kerran vuodessa. Nyt aloitin vuosi sitten työt varhaiskasvatuksessa ja olen siitä eteenpäin ollut kipeänä paljon. Vakavia alahengitystie infektioitakin 3. Alkaa epätoivo iskeä ja olen tämän vuoden puolella ollut jo 4 kertaa kuumeessa. Kerran keuhkoputkentulehdus. Onko jollain kokemusta ja onko tämä tosiaan vielä normaalia?

Ap

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä ensihoitajalla oli ollut 7 kertaa korona. On mahdollista sairastaa putkeen useita eri tauteja. On kai normaalia mutta eihän se kivaa ole. Ja mitä tuhoja se tekee elimistössä kun ei kerkiä koskaan toipua.

Vierailija
2/8 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia. Tutkituta onko sulla anemia, se voi aiheuttaa tuota. Jos ei ole, niin ala syömään sinkki tabletteja, sinkki nostaa vastustuskykyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa mullakin edes joskus kunnon tauti. Mutta ei, vaan koko ajan sellainen onko vai eikö. 

Vierailija
4/8 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siellä sisäilma ongelmia? Jos on niin kannattaa lähteä ennen kuin oireet pahenee.

Vierailija
5/8 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varhaiskasvatuksessa nyt ollan kipeänä kerran kuussa.

Osta maitohappobakteereja, probiootteja. Vastustuskyky lähtee suolistosta.

Vierailija
6/8 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anemia voi myös aiheuttaa tuollaista.

Vierailija
7/8 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta ne työt! Mää itkin iltasin ja aamusin enkä saannu nukuttua ja olin puolikuntonen koko ajan. Kun irtisanoin itteni niin sen jälkeen en oo kertaakaan ollu ees flunssassa, ei itketä ja saan nukuttua. Rahaa toki niukasti mutta elämänlaatu parani rutkasti, suosittelen.

Vierailija
8/8 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään ole normaalia, terve aikuinen on flunssassa ehkä kerran, Max kaksi vuodessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä