Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa häämenun laadinnassa. pitopalvelujen ehdotukset on kaikki tylsiä ja tavanomaisia. ehdottakaa ihan mitä vaan.

Vierailija
16.01.2007 |

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kaikesta tästä huolimatta se tuntuu minusta pihiltä, jos saa eteensä valmiina pienen annoksen ruokaa. Itse en ole kova syömään, mutta kun katsoo välillä, millaisia annoksia jotkut toiset syövät, on minusta mukavampaa pitkämatkalaisia vieraitakin varten olla pöytä, josta vieras saa valita haluamansa määrän ruokaa, ja sellaista, mitä haluaa syödä. Makuja on tosiaan monenlaisia, itse tykkään laittaa pöydät koreaksi, myös määrän puolesta.

Vierailija
22/29 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääruokana voisi olla mustaa pastaa juustoisella simpukka-rapukastikkeella, vaihtoehtona pestokastike. Kahvin kanssa Tiramisua ja upea suklaakakku.

Alkupalat Italialaisittain, ehkä keittiömestarilta tulisi hyviä vinkkejä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvoa voi täällä mutta et ole yhtään itse kertonut mistä te pidätte ja mitä haluatte...

Vierailija
24/29 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan, että normaaliväestöstä liki puolet pitää sitä vähintään omituisena, osa ällöttävänä.

Vierailija
25/29 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meinaan, että normaaliväestöstä liki puolet pitää sitä vähintään omituisena, osa ällöttävänä.

Vierailija
26/29 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

häät kun olivat vielä lähellä joulua jolloin kaikki mättää perinneruokaa.

Vierailija
27/29 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parmesaania joka pöytään. Ai kun on hyvää!

T: Italiateeman kannattaja

Vierailija
28/29 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Parmesaania joka pöytään. Ai kun on hyvää!

T: Italiateeman kannattaja

Vierailija
29/29 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä heitin huumorilla sen puolet ja normaaliväestö. Ajatelin kai lähinnä ihmisiä, jotka syövät harvoin ulkona ja kun syövät, tilaavat pippuripihvin ja valkosipuliperunat, kotona laittavat lihamireketta ja jauhelihakeittoa... ;)

Mutta pointti oli, että merenelävät jakavat mielipiteitä aika rajusti, ja lisäksi niille vakavasti allergisia on aika paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän