Auttakaa häämenun laadinnassa. pitopalvelujen ehdotukset on kaikki tylsiä ja tavanomaisia. ehdottakaa ihan mitä vaan.
Kommentit (29)
Pääruokana voisi olla mustaa pastaa juustoisella simpukka-rapukastikkeella, vaihtoehtona pestokastike. Kahvin kanssa Tiramisua ja upea suklaakakku.
Alkupalat Italialaisittain, ehkä keittiömestarilta tulisi hyviä vinkkejä?
neuvoa voi täällä mutta et ole yhtään itse kertonut mistä te pidätte ja mitä haluatte...
Meinaan, että normaaliväestöstä liki puolet pitää sitä vähintään omituisena, osa ällöttävänä.
Vierailija:
Meinaan, että normaaliväestöstä liki puolet pitää sitä vähintään omituisena, osa ällöttävänä.
häät kun olivat vielä lähellä joulua jolloin kaikki mättää perinneruokaa.
Parmesaania joka pöytään. Ai kun on hyvää!
T: Italiateeman kannattaja
Vierailija:
Parmesaania joka pöytään. Ai kun on hyvää!T: Italiateeman kannattaja
Minä heitin huumorilla sen puolet ja normaaliväestö. Ajatelin kai lähinnä ihmisiä, jotka syövät harvoin ulkona ja kun syövät, tilaavat pippuripihvin ja valkosipuliperunat, kotona laittavat lihamireketta ja jauhelihakeittoa... ;)
Mutta pointti oli, että merenelävät jakavat mielipiteitä aika rajusti, ja lisäksi niille vakavasti allergisia on aika paljon.
mutta kaikesta tästä huolimatta se tuntuu minusta pihiltä, jos saa eteensä valmiina pienen annoksen ruokaa. Itse en ole kova syömään, mutta kun katsoo välillä, millaisia annoksia jotkut toiset syövät, on minusta mukavampaa pitkämatkalaisia vieraitakin varten olla pöytä, josta vieras saa valita haluamansa määrän ruokaa, ja sellaista, mitä haluaa syödä. Makuja on tosiaan monenlaisia, itse tykkään laittaa pöydät koreaksi, myös määrän puolesta.