Joko olet aloittanut polkupyöräilyn tänä keväänä?
Vastaan tulee perheitä, jotka yhdessä pyöräilevät.
Kommentit (21)
En, koska hiekoitussepeli rikkoo renkaat.
Vierailija kirjoitti:
Olen pyöräillyt läpi talven
Minä myös.
En. Tosin en ole pyöräillyt moneen vuoteen muutenkaan. Siksi pyöränikin on säilynyt hyväkuntoisena vuodesta -89 ja oli jo silloin käytetty....
En lopettanut pyöräilyä missään vaiheessa. Pääkallokeleillä nastarenkailla on sitäpaitsi nopeampaa ja turvallisempaa liikkua kuin jalan, oikeasti. Loskakelillä vaihdan jalan matkan tekemiseen.
Olen. Alkuvuosi on ollut hyvin kiireinen, joten pyöräkilometrejä on kertynyt vasta reilu 2000. Toki talviaikaan harjoittelu painottuu muutenkin kuntopyörään.
- Alex
Tänään huomasin että lumikellot ovat nousseet pintaan.
En ole pyöräillyt 2000-luvulla. Palvelut ovat kävelymatkan päässä.
Vierailija kirjoitti:
Kannataisiko hankkia pistosuojatut kumit? Ainakaan Helsingissä ei pärjää edes kesällä ilman, sen verran on aina lasia tms. jossain teillä lojumassa. Suosittelen lämpimästi pistosuojausta - muutaman viikon välein tapahtuvista rengasrikoista jopa monen vuoden vaihtoväliin.
Vierailija kirjoitti:
Niin mullakin mutta ajan autolla kumminkin kun kävellen menisi reilu tunti/sivu.
Kohta tulee kuukauden lumikinokset.
Ympär vuoden henkeni uhalla- kiitos siitä alltime!
kevyen liikenteen väylät muhkuraista jäärataa.
Joo, kävin pressaa äänestämässä jo pyörällä.
Vierailija kirjoitti:
Pässin renkaat? Olen ajanut ainakin vuodesta 2020 ympäri vuoden, Reikiä nolla
Pyöräilen kesät talvet, satoi tai paistoi.
En. Ehkä en tänä keväänä edes aloita työmatkapyöräilyä.
Pyöräilen koko vuoden ympäri, joka arkipäivä. Kun on pistosuojatut renkaat niin ei tarvitse varoa sepeliä tms ja nastat antaa pitoa. Viimeisen 5 vuoden sisään kumi on puhjennut kerran ja kaadun pyörällä vain noin kerran talvessa, silloinkin yleensä loskakelissä tai johonkin uraan kopsahtaen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mullakin mutta ajan autolla kumminkin kun kävellen menisi reilu tunti/sivu.
Höhhöö...
Mulla on 5 min kävelymatka. Ei ole autoa.
En vielä, koska meidän kulmilla kevyen liikenteen väylät ei ole vielä sulana. Mutta pian!