Kävin tänään Prismassa ja Lidlissä. Ai että mikä ero kassaneideissä
Prismassa minua palveli vahvasti meikattu, huoliteltu "instabeibi". Tai voidaanko puhua palvelusta. Väkinäinen huomenta ja kiitos ja muutenkin ylimielisen oloinen, olihan hän niin "kaunis".
Lidlissä tavallinen, maanläheisen näköinen nainen ja minun silmääni paljon kauniimpi, koska kohteli minua tasaveroisena ja empaattisen oloisena ja hyvän päivän toivotukset tulivat luontevasti niin, että tunsin hänen tarkoittavan sitä.
Harmi kun Lidl on muuten niin luotaantyöntävä kauppa heikkolaatuisine tuotteineen ja roskaisine asiakaskuntineen, että ei tee mieli siellä käydä.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Ylimielisen oloiset ja tylyt kassasutturat vituttaa kyllä. Heitä varten kannattaa aina ottaa kasa pikkukolikoita mukaan kauppareissulle ja kaataa pöydälle maksaessa.
Kai tajuat, että sinusta näkyy "ylimielisen tylyt kassasutturat yhyy" -asennevammasi ja pikkukolikkokiusantekosi ärsyttää korkeintaan jonoa takanasi.
Tilaa kaljakorisi ja makkarapakettisi kotiinkuljetuksella tai nouda valmiiksi keräilty ja pakattu satsi noutopisteeltä. Niin että ei tarvitse ulistaa olemattomia kassaneiti(työkarjamarkkina)missikisoja, jotka ovat vain tyhjässä uliputkiaivoumpinupissasi.
Ero se on asiakkaissakin ja alinta pohjasakkaa, jolle nauretaan ovat juuri tällaiset "kassaneitimissikisapisteyttäjät".
Meidän ostarin kaupoista Lidlissä on kyllä ihan parhaat kassat! :) Prismassa mammamörköjä, jotka natkuttavat ja Kittarissa kälättävät homssutätsyt, jotka puuttuvat asiakkaiden ostoksiin. Lidlissä ei koskaan ongelmia ja kivat kassat.