Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin tänään Prismassa ja Lidlissä. Ai että mikä ero kassaneideissä

Vierailija
03.03.2024 |

Prismassa minua palveli vahvasti meikattu, huoliteltu "instabeibi". Tai voidaanko puhua palvelusta. Väkinäinen huomenta ja kiitos ja muutenkin ylimielisen oloinen, olihan hän niin "kaunis".

Lidlissä tavallinen, maanläheisen näköinen nainen ja minun silmääni paljon kauniimpi, koska kohteli minua tasaveroisena ja empaattisen oloisena ja hyvän päivän toivotukset tulivat luontevasti niin, että tunsin hänen tarkoittavan sitä.

Harmi kun Lidl on muuten niin luotaantyöntävä kauppa heikkolaatuisine tuotteineen ja roskaisine asiakaskuntineen, että ei tee mieli siellä käydä.

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Prismassa kävit ? Laita palautetta, jos on huono palvelu. Minä olen monta kertaa saanut laittaa viestin iloisesta, todella hyvästä palvelusta. Viimeksi eilen oli liha-/ -kalatiskillä todella miellyttävä työntekijä.

Vierailija
2/84 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin onhan se ihanaa jos kassalla on hymyilevä nätti nainen:) sellainen empaattinen kuten sanoit. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko rikkaat ja hyvin toimeentulevat Lidlissä roska.sakkia?

Vierailija
4/84 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on mielenkiintoinen elämä, ap.

Vierailija
5/84 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menen aina nuoren pojan kassalle. Meillä on paljon kassapoikia. Tykkään. Ihan päivän piristys.

Vierailija
6/84 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap hopöttää. Tietokoneellako kävit. Todellisuuden kanssa ei ole ainakaan mitään tekemistä 

Vierailija
7/84 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan nyt säälistä 1/5.

Vierailija
8/84 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ne kassahenkilöt ole siellä kassalla sinunkaan arvostelevan mieskatseesi ja yksipuolisen himosi takia.

Vierailija
9/84 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annan nyt säälistä 1/5.

Tämä tarina on kylläkin tosi. Sen kerran, kun kirjoitan rehellisesti, niin tuomitaan trolliksi.

Vierailija
10/84 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Ei välttämättömät elintarvikeostoksesi ole mikään missikisatilaisuus, jossa pyytämättä pisteytät naishenkilöt.

Vierailija
11/84 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on mielenkiintoinen elämä, ap.

Ei oikeastaan. Olen kiinnostunut mielenkiintoisista asioista, mutta elämäni ei ole mielenkiintoista. Lasteni takia edes hengissä. Ei tätä yksinäisyyttä toivoisi kenellekään.

Vierailija
12/84 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? Ei välttämättömät elintarvikeostoksesi ole mikään missikisatilaisuus, jossa pyytämättä pisteytät naishenkilöt.

Kunnioittavaa palvelua silti toivoisin.

Vierailija
13/84 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina nätistä naamasta ajatellaan automaattisesti, että itserakas, ylimielinen, osaamaton jne. Onneksi ulkomailla joutuukin laittautumaan nätiksi ja onneksi täällä ei tarvitse :) 

Vierailija
14/84 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myyjänä räplään kännykkää ja tuhahtelen ylimielisesti, kun asiakas kehtaakin lähestyä. Innostun toki, kun asiakkaana on kaunis nuori nainen, mikä ei ole tarpeeksi usein valitettavaa kyllä.

Vierailija
15/84 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä kauppojen kassoja nimitettäisiin kassaneideiksi tai pojiksi???? Outoa. 

Vierailija
16/84 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä kauppojen kassoja nimitettäisiin kassaneideiksi tai pojiksi???? Outoa. 

Hyi he l vata. Miehet kassalla yrittää ottaa jotain silmäkontaktia. Yök yök yök.

Vierailija
17/84 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei koskaan kassahenkilöt moikkaa Lidlissä. En tiedä miksi. 

Vierailija
18/84 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena asiakkaana inhoan kun kassalla on joku ällö mies joka yrittää iskeä asiakasta. Hyi v dd u.

Vierailija
19/84 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnioittavaa palvelua silti toivoisin.

Niin metsä vastaa ja silleen. Ei kovin kunnioittavalta vaikuta tuo sinunkaan ulisema ulkokuorenarvostelu ja "neidittely" kenenkään siviilisäätyä tietämättä ja eipä se työyhteyksiin kuulukaan.

Vierailija
20/84 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää niinkuin minä. Kerätkää ne ostokset ja painukaa v i t t u u n sieltä kassoilta. Ne ei oo siellä teidän katseitanne tai muutakaan varten. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme