Onko "Kotimaista" kananmunat nyt turvallisia vai ei? Matovaarako? Uskallatteko käyttää pannukakkuun?
Mulla on vähän vahingossa tullu noita munia vaikken yleensä heiltä osta. En tosiaankaan haluu niitä matoja. Eli jos laittaa pannukakkutaikinaan, niin kuoleeko ne madot??? Ja vaikka kuolisikin niin en haluu mitään semmosta. Vastatkaa nyt PLIIIS ravintoasiantuntijat!! Neuvokaa.
Entä jo keittää munia, mut jää keskeltä raa'aksi, onko siinä vaaraa?
Näkyykö ne madot , jos on, aina niissä munissa jos rikkoo lasiin ja katsoo? vai voiko jäädä piiloon?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Luin jostain erään viljelijän kommentin, että jos näitä Kotimaista- sarjan elintarvikkeita ostaa, niin silloin varmistaa sen, että sille tuottajalle ei makseta enää yhtään mitään.
Itse en osta. Ostan aina luomua. Mutta kukin tekee oman ratkaisunsa. Kuluttajan ostopäätös on kaikkein tehokkain tapa ohjata asioita oikeaan tai väärään suuntaan, vaikka se yksi pieni ostos voi tuntua vähäiseltä. Miten Sinä teet?
Ostan halvinta. Jos olisin rikas, ostaisin esim. lähitilojen tuotteita jostain reko-ringistä tai kauppahallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin jostain erään viljelijän kommentin, että jos näitä Kotimaista- sarjan elintarvikkeita ostaa, niin silloin varmistaa sen, että sille tuottajalle ei makseta enää yhtään mitään.
Itse en osta. Ostan aina luomua. Mutta kukin tekee oman ratkaisunsa. Kuluttajan ostopäätös on kaikkein tehokkain tapa ohjata asioita oikeaan tai väärään suuntaan, vaikka se yksi pieni ostos voi tuntua vähäiseltä. Miten Sinä teet?
Ostan halvinta. Jos olisin rikas, ostaisin esim. lähitilojen tuotteita jostain reko-ringistä tai kauppahallista.
Jos ei ole varaa ostaa hyviä munia, ole ostamatta. Se on oikein.
Pieniä sieviä loismatoja...