Selibaatti eli seksittömyys on nykyään muotia
Vihdoinkin tulin muodikkaaksi kun olen ollut selibaatissa useamman vuosikymmenen.
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
Mua ei kiinnostaisi yhtään olla muodikas tässäkään asiassa, haluaisin mieluummin mun elämään miehen jolta saisi säännöllisesti hyvää seksiä.
N55
Tiedän tunteen, mutta en jaksa etsiä ja noita miehiä on todella harvassa, joilta saa hyvää seksiä. Mieluummin yksin siis. Tähänkin tottuu.
Vierailija kirjoitti:
Elämä on parasta itsekseen.
Elämähän on parasta ihan minkälaisessa tahansa tilanteessa missä itse haluaa olla. Samoin mikä tahansa tilanne on luultavasti huonoin mahdollinen, jos siinä ei itse halua olla.
Kertokaa tämä kaikille kakkosille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonkohan tuo miestenkin pakottava naisen tarve tulee ihan ulkopuolisesta, oikeasta tai kuvitellusta, paineesta? Paineesta olla oikea mies joka panee? Kiinnostaako kaikkia edes oikeasti, yrittävät vain sopia joukkoon ja olla normaaleja?
Tai sitten syy on vain läheisyyden ja välittämisen kaipuusta.
Ei se homma siltä vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Selibaatin aloittaa ne jolla on huono kunto, pelkäävät sydäriä.
Ja ne jotka ei enää halua tulla satutetuiksi suhteessa.
Seitsemättä vuotta sinkkuna ja selibaatissa. Elämä on ihanaa ja vapaata. Tätä ennen olin viisi vuotta tapailu/seurustelusuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Tosi monet on kyselleet minulta että miksi näytän kolmekymppiseltä ja olen viisikymmentä. Myös sitä miksi palaudun niin nopeasti treeneistä ja olen kovassa kunnossa ja lihakseni kasvavat yliluonnollisella kurssilla.
Koska en masturboi. Enkä harrasta seksiä.
En käytä alkoholia tai muitakaan päihteitä.
En syö lihaa, mutta juon verta. Verta kolmesti viikossa ja muuten kasvisruokavaliolla.
Ihoni on sileä ja olen notkea prinssimäinen 51v animemies. Minua luullaan avoimesti 37 vuotiaaksi. Jos ostaisin alkoholia, niin minulta kysyttäisi ikää. En osta, koska haluan pysyä nuorena.
Itämasissa viisauksissa seksi ja orgasmi heikentää elimistöä. Välttäkää seksin harrastusta kaikissa sen muodoissa, niin pysytte ikuisesti terveenä.
Oho! Täällä on palstailija, joka kirjoittaa vuodesta 1905 käsin!! Kuinka se on mahdollista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei kiinnostaisi yhtään olla muodikas tässäkään asiassa, haluaisin mieluummin mun elämään miehen jolta saisi säännöllisesti hyvää seksiä.
N55
Tiedän tunteen, mutta en jaksa etsiä ja noita miehiä on todella harvassa, joilta saa hyvää seksiä. Mieluummin yksin siis. Tähänkin tottuu.
Minä en ole miehenä saanut sitä huonoakaan seksiä.
Karmeaa on tämä selibaatti. Tälläkin viikolla olen tumputtanut kahdeksan kertaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä jos se on oma valinta. Monelle miehelle se ei todellakaan ole oma valinta, vaan aiheuttaa lopulta jopa mielenterveysongelmia ja itsetuhoisuutta. Pahimmillaan jopa rikollista toimintaa naisia vastaan.
Noita ongelmia ei kyllä mikään seksi ratkaise. Se ongelma on enemmän siellä ylä- kuin alapäässä.
Noin sanoo ainoastaan sellaiset ihmiset joilla on ollut vientiä ja eivät tiedä pätkääkään siitä mitä naisettomuus pidemmän päälle auheuttaa miehelle.
No mitä se aiheuttaa. Aika outoa kun ei se naisillekaan mitään aiheuta.
Aiheuttaa se mm lyhytikäisyyttä, molemmille. Yksin oleminen ylläpitää jatkuvaa elimistön stressitilaa, josta seuraa sairauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi on vaativaa ja monimutkaista, harvoin kohtaa halut ja riittää taidot. Parempi kun ei tee sitä ollenkaan.
Päinvastoin, sitä kannattaa kyllä tehdä, mutta yksikseen.
No joo, mutta ei kyllä kovin usein. Ehkä kerran kuussa tai kahdessa.
Vuosien selibaatissa ja omin käsin hoitelen kerran tai kahesti päivässä, joskus enemmänki.
M40
Eli et ole selibaatissa.
Olenhan. En laske seksiksi sitä että itseni hoitelen.
Sulla on runkkausaddiktio. Ei tollanen jatkuva itsensä hinkuttaminen ole normaalia. Onneks
Sä taas hinkkaat tärisevää dildoa harva se päivä. Normaalia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on huomanneet, että huono seksi on turhaa.
No oma vika kun eivät harjottele paremmiksi. Mitä enemmä harjottelee niin sen paremmaksi siinä tulee.
Naiset kyllä harjoittelee, usko pois. Silloin mies ei vain ole läsnä.
Ja siltikään eivät opi. Voiko sitä harjoitteluksi sitten edes kutsua?
Moni kyllä oppii nauttimaan kun ymmärtää, että nautintoa häiritsevät tekijät kannattaa poistaa seksitilanteesta. Usein se haittaava tekijä on mies. Seksi on naisille parempaa yksin tai toisen naisen kanssa.
Niin jos siis on a-seksuaali tai lesbo
Olen nainen, ja ollut selibaatissa 25 vuotta. En sen takia, että se olisi muotia (olisin siis edelläkävijä), vaan kyllä minä toivoisin hyvää parisuhdetta, mutta sellaista ei ole vaan löytynyt. Ja kyllähän siihen läheisyys ja seksikin kuuluisivat. Ihmiset ovat outoja nykyään. Sulattavat aivonsa somessa eivätkä enää osaa kohdata toisia, eivätkä muka kaipaa seksiä lainkaan. Minä kyllä haluaisin kohdata toisen ihmisen, ja kokea läheisyyttä hänen kanssaan.
Ehkä vielä joku päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä jos se on oma valinta. Monelle miehelle se ei todellakaan ole oma valinta, vaan aiheuttaa lopulta jopa mielenterveysongelmia ja itsetuhoisuutta. Pahimmillaan jopa rikollista toimintaa naisia vastaan.
Kun kaikkea muutakin pakonomaisesti lääkitään, ja mieliala- ja psykoosilääkkeitä määrätään ihan tavallisiin tunnetiloihin, niin miksei häiritsevää seksintarvetta? Jos asiaa ei muuten osaa käsitellä, eli siis vaikkapa omin käsin hoitaa pois päiväjärjestyksestä, niin eiköhän löytyisi jonkinlaista jarrujauhetta terveydenhuollosta.
No varmasti löytyy. Huhujen mukaan laittavat sellaista armeijassa aamupuuroonkin. Se taas ei ole muiden vastuulla, jos ei osaa hankkia itselleen apua.
Masennuslääkkeet toimii monella hyvänä jarruna. On itselläkin siitä kokemusta.
Meillä ei ole. Vaimo antaa, jos pyydän. Halusi tai ei. Feminismi sucks!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi on vaativaa ja monimutkaista, harvoin kohtaa halut ja riittää taidot. Parempi kun ei tee sitä ollenkaan.
Päinvastoin, sitä kannattaa kyllä tehdä, mutta yksikseen.
No joo, mutta ei kyllä kovin usein. Ehkä kerran kuussa tai kahdessa.
Vuosien selibaatissa ja omin käsin hoitelen kerran tai kahesti päivässä, joskus enemmänki.
M40
Eli et ole selibaatissa.
Olenhan. En laske seksiksi sitä että itseni hoitelen.
Sulla on runkkausaddiktio. Ei tollanen
En hinkkaa. Mulla ei ole dildoa.
Banaanikin käy. Tai palosammutin.
Uu jea, mäkin näköjään seuraan muotia. Tai olen sen edelläkävijä.
No piti se tämäkin päivä nähdä. Incel-miehet ja peräkammarin pojat on muodikkaita! Jes. Vihdoinkin!
Tai sitten syy on vain läheisyyden ja välittämisen kaipuusta.