Naapuripöydässä joku mamma syö sushia haarukalla
Todella noloa. Ymmärtäisin jos olisi lapsi tai joku kehvana, mutta ihan normaalilta aikuiselta vaikuttaa muuten.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
En osaa käyttää puikkoja lainkaan. Ostin joskus puikkoparin kotiin ihan vain harjoitellakseni, jos joskus tulee tiukka paikka. Vaan eipä onnistunut, vaikka katsoin useita ohjevideoita. Puikot muljahtelivat sinne sun tänne ja tulin aatoksiin, että minulla on käsissä jokin elimellinen vika joka estää puikoilla syönnin. Luin, että Japanissa ja Kiinassa jopa pieni lapsi osaa syödä yhden riisinjyvän kerrallaan puikoilla sen peremmin asiaan keskittymättä. Respect.
Oletko kokeillut harjoitella lasten syömäpuikoilla, ne on kiinnitetty yhteen toisesta päästä. Ja tavallisista puikoista voi tehdä helpommat kiinnittämällä ne servetillä yhteen.
Vierailija kirjoitti:
En osaa käyttää puikkoja lainkaan. Ostin joskus puikkoparin kotiin ihan vain harjoitellakseni, jos joskus tulee tiukka paikka. Vaan eipä onnistunut, vaikka katsoin useita ohjevideoita. Puikot muljahtelivat sinne sun tänne ja tulin aatoksiin, että minulla on käsissä jokin elimellinen vika joka estää puikoilla syönnin. Luin, että Japanissa ja Kiinassa jopa pieni lapsi osaa syödä yhden riisinjyvän kerrallaan puikoilla sen peremmin asiaan keskittymättä. Respect.
Oletko kokeillut tätä kikkaa:
https://www.mirror.co.uk/news/weird-news/woman-shares-genius-napkin-hac…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä sushi pitäisi syödä puutikuilla? Typerä snobbaileva tapa ja yritys leikkiä japanilaista.
Mitä snobbailua siinä on? Sushi kuuluu syödä puikoilla tai sormin.
Aivan yhdentekevää miten syö, mutta vain apinat syö sormin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo joltain motoriselta häiriöltä kuulostaa. Kuka tahansa normaaliälyinen tai motorisesti normaali kykenee syömään sushin puikoilla.
Jos se haarukalla sushin syöminen on niin väärin, miksi siellä sushi-ravintolassa on haarukoita (ja veitsiä)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä sushi pitäisi syödä puutikuilla? Typerä snobbaileva tapa ja yritys leikkiä japanilaista.
Mitä snobbailua siinä on? Sushi kuuluu syödä puikoilla tai sormin.
Aivan yhdentekevää miten syö, mutta vain apinat syö sormin.
Miten syöt voileivän tai vaikka mansikan? Käytätkö siihenkin haarukkaa?
Vierailija kirjoitti:
Jos se haarukalla sushin syöminen on niin väärin, miksi siellä sushi-ravintolassa on haarukoita (ja veitsiä)?
Lapsia ja kehitysvammaisia varten.
Vierailija kirjoitti:
Syöttekö myös kiinalaisen ruoan ja nuudelit puikoilla? Riiseineen kaikkineen, oikeaoppinen tapahan on syödä aasialaiset ruoat puikoilla.
Kyllä. Miksi en söisi? Kaikkia aasialaisia ruokia tosin ei ole tarkoitus syödä puikoilla, mutta suurin osa kyllä.
Mun motoriset taidot ei riitä puikkojen käyttöön, ja jos joku sivustakatsoja häpeää sitä, niin omat on ruuansulatusvaivansa.
Minä syön nälkääni. Se miten ja millä välineellä , ei kuulu naapuripöydän maailmaa muka tuntevalle mammalle mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Kiinassa joka ainoassa ravintolassa, jossa olen käynyt, tuodaan asiakkaalle pyytämättä haarukka, kun näkevät että asiakas on ns länsimaalainen.
Eikä siellä yksikään tarjoilija jää ihmettelemään tätä.
Veikkaan että ap:n kansainvälisin kokemus on Helsingin päärautatieaseman läpi käveleminen Elielinaukion taksibasaariin.
Se olen mä! Jos joku naapuripöydässä järkyttyy, se on vain mukana bonus herkkuhetkeeni!
Vierailija kirjoitti:
Puutikut on primitiivistä ja hankalaa säätämistä, sievistelyä ja keikistelyä. Veitsi, haarukka ja lusikka on modernia. Sormilla syöminen on järkevämpää kuin puutikuilla räpeltely.
Syön sormin sushit. Koska minä haluan syödä ne sormin. Mutta yleensä porsastelen kotisohvalla ne niin en järkytä sillä muita ruokailijoita
Mitä hiton väliä ja mitä se sulle kuuluu!
Viedäänhän ruokaa lapiollakin tai kaadetaan ämpärillä ruokaa.
Ole hiljaa!
Oliko mamma lihava? Riisissä on paljon hiilareita että jos veti tasaisesti nopeaan tahtiin niin olen huolissani.
Vierailija kirjoitti:
On sullakin ongelmat. Miksi ihmeessä ihmiset stressaa tällaisilla täysin merkityksettömillä asioilla?!
kutsutaan trollaukseksi l. kalasteluksi. tylsyys on useimmiten syynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo joltain motoriselta häiriöltä kuulostaa. Kuka tahansa normaaliälyinen tai motorisesti normaali kykenee syömään sushin puikoilla.
Ei kykene. Tunnen yhden ihmisen, joka syö puikoilla ja vetää tulisia ruokia ja hänkin on täysi sekopää ihmisenä.
On sullakin ongelmat. Miksi ihmeessä ihmiset stressaa tällaisilla täysin merkityksettömillä asioilla?!