Naapuripöydässä joku mamma syö sushia haarukalla
Todella noloa. Ymmärtäisin jos olisi lapsi tai joku kehvana, mutta ihan normaalilta aikuiselta vaikuttaa muuten.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä sushi pitäisi syödä puutikuilla? Typerä snobbaileva tapa ja yritys leikkiä japanilaista.
Mitä snobbailua siinä on? Sushi kuuluu syödä puikoilla tai sormin.
Nolompaa on yrittää syödä puikoilla jos ei osaa.
Syön aina haarukalla.En välitä muiden mielipiteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä sushi pitäisi syödä puutikuilla? Typerä snobbaileva tapa ja yritys leikkiä japanilaista.
Missä sanotaan, että kuuluu?
Eikö sulla ole siellä ketään seurana, kun pitää tänne raportoida? Ollaanko me mammat sun ainoita kavereita?
Vierailija kirjoitti:
Nolompaa on yrittää syödä puikoilla jos ei osaa.
Mikset opettele? Pienet lapsetkin osaavat syödä puikoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä lailla voisi sanoa että sushi kuuluu syödä Japanissa.
Ai että mä inhoan ruokahifistelijöitä ja puristeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googletin, Sushia voi syödä puikoilla, sormin tai haarukalla.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sulla ole siellä ketään seurana, kun pitää tänne raportoida? Ollaanko me mammat sun ainoita kavereita?
Inhottaa rikkoa sun illuusio, mutta tämä on Aihe Vapaa eikä mikään mammafoorumi.
Mistä lähtien maaseudulta on löytynyt sushi-ravintoloita? Ei tuota noloutta selitä mikään muu. Miten vaikeaa puikoilla syöminen voi olla?
Sehän on yhtä hyvä, syödä haarukalla tai puikoin. En näe eroa. Enkä tarvetta tehdä moisesta ongelmaa. Tekemällä tehty aloitus!
Jatkuvastiko käyt sushia syömässä kun spämmäät tätä samaa aloitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Intiassa ja monessa maassa syödään riisi sormin, mutta miksi minä en voisi syödä ruokaani oppimallani tavalla?
Se olin varmaan minä. Puolitin ne nökäreet ja voitelin wasabilla ja soijalla ennen kuin laitoin haarukalla suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googletin, Sushia voi syödä puikoilla, sormin tai haarukalla.
Hernekeittoakin voi syödä haarukalla, mutta ei kukaan tervejärkinen ja sivistynyt ihminen niin tee.
Minä söisin varmaan lusikalla. Ihan huvikseni.
Keksi tyhmä jotain parempaa. Et ole missään sushiraflassa sunnuntai-aamuna, koska ei ole kukaan mukaan. Sushi ei ole mitään aamuruokaa.
Olet Japanissa? Suomalaisessa kulttuurissa syödään haarukalla, veitsellä ja lusikalla.