Naapuripöydässä joku mamma syö sushia haarukalla
Todella noloa. Ymmärtäisin jos olisi lapsi tai joku kehvana, mutta ihan normaalilta aikuiselta vaikuttaa muuten.
Kommentit (86)
Eikö se ole tärkeintä, että saa sen sushin suuhunsa ilman suurempia sotkuja?
Sushi nyt on muutenkin naurettavan yliarvostettu ruokalaji. Syötävää, mutta ei mikään erikoinen herkku.
Sä olet nolo, kun kyttäät miten muut syö.
AP nähty syömässä keittoa haarukalla. Eiiih. Äääk, vähänkö noloa! Apuaaaa, mä en kestää-ää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sulla ole siellä ketään seurana, kun pitää tänne raportoida? Ollaanko me mammat sun ainoita kavereita?
Inhottaa rikkoa sun illuusio, mutta tämä on Aihe Vapaa eikä mikään mammafoorumi.
Eli ei siis ole muita kuin me. Sitä mä vähän pelkäsinkin 😭 No lähetän sulle sellaisen tissilämpimän ison halin 🤗
Sushiravintolat yleistyivät täällä peräpohjolassa vasta viimeisen 10-15 vuoden aikana. Juntit eivät vielä osaa.
Naapuripöydässä joku aasialainen syö karjalanpaistia puikoilla! Eikö hän tiedä, ettei karjalanpaistia syödä puikoilla!
Minulla on tuttava joka syö esim. lihakeiton ym. aina haarukalla en ole kysynyt mutta epäilen että hänellä on jokin kammo/trauma lusikkaa kohtaan
Nolointa ovat nämä hienostelijat, jotka kuvittelevat olevansa parempia kuin muut. Sitäpaitsi eikö sushi kuuluisi syödä käsin.
Vierailija kirjoitti:
Keksi tyhmä jotain parempaa. Et ole missään sushiraflassa sunnuntai-aamuna, koska ei ole kukaan mukaan. Sushi ei ole mitään aamuruokaa.
Kello on 11, Einstein. Monet ihmiset syövät lounasta tähän aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Keksi tyhmä jotain parempaa. Et ole missään sushiraflassa sunnuntai-aamuna, koska ei ole kukaan mukaan. Sushi ei ole mitään aamuruokaa.
No, se on myös ap iltapala. Eilen deitti söi haarukalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä sushi pitäisi syödä puutikuilla? Typerä snobbaileva tapa ja yritys leikkiä japanilaista.
Mitä snobbailua siinä on? Sushi kuuluu syödä puikoilla tai sormin.
Missä sanotaan, että kuuluu?
Googletin, Sushia voi syödä puikoilla, sormin tai haarukalla.
Kaveri syö sormin. Näytti jotenkin hassulta, en ole muiden nähnyt tekevän niin.
Syökööt vaikka lapiolla. Vdduako se sulle kuuluu.
Mitä sillä haarukalla pitää tehdä, kun se ravintolassa tuodaan pöytään?
Mitäs jos keskittyisit ihan vaan omaan syömiseesi?!
Ja sä räpläät puhelinta ruokailun aikana.
Mä syön usein kotona riisiruuat lusikalla. Vtuttaa yrittää pitää riisiä haarukassa, kun syön pitkäjyväistä, enkä mitään tahmarähmäriisiä.
Ruokailuvälineetkin pitää muuttaa, kun syö jostain maasta peräisin olevaa ruokaa? Miksi ihmeessä? Eikö tämä ole täysin naurettava ajatus? Jossainpäin syödään puuroa käsin... ei kiitos, käytän lusikkaa!
Vierailija kirjoitti:
Mitä selität? Nyt on lounasaika. Eri
Tämä on mammafoorumi, mutta jotkut on ottanut tämän ihan muuhun käyttöön.