Hesarissa sarjakuvapiirtäjä kertoo kuinka kapitalismi vie maapallon tuhoon
Tilalle ei sarjakuvapiirtäjällä ole tarjota tosin mitään. Kommunismi vie myös tuhoon, mutta hieman nopeammin, koska se tuhoaa kaiken luovuuden. Suomessa on muutama miljardööri. Se ei auttaisi mitään, jos niiden rahat jaettaisiin, koska ne olisi syöty ananaspitsoina muutamassa kuukaudessa. Miksi Hesari antaa palstatilaa tällaiselle löysälle ajattelulle, joka ei johda muuhun kuin pahantahtoiseen katkeruuteen ja epätoivoon? Eikö Suomesta oikeasti löydy korkeatasoisempaa ajattelua?
Kommentit (164)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ketään ei haukuttu koiran näköiseksi."
Tässä on juuri yksi nykypäivän ongelma. Ihmisten on ihan hirvittävän vaikea myöntää tehneensä mitään väärin ja pyytää anteeksi. Se nähdään jonain valtavana arvovaltatappiona jota pitää välttää viimeiseen saakka. Siis sen sijaan että rehdisti myönnettäisiin että nyt tuli varmaan mokattua ja olen siitä pahoillani.
Sellaiseen saatetaan alentua vasta pitkin hampain sen jälkeen kun asiasta nousee liian suuri kohu. Siis sen sijaan että se olisi itselle luontainen ja normaali toimintatapa. Kuten siis normaalin empatiakyvyn hyvin kasvatetulle ihmiselle sen pitäisi olla.
Eli puhuit itsestäsi, kuten te vasurit yllättävän usein lähtiessänne mutuilemaan ja rakentamaan olkiukkoja vastapuolestanne. Ketään ei kutsuttu koiraksi tai edes sen näköiseksi. Sinä taa
Opettele laajentamaan sanavarastoa. Monestiko olet jo sanonut olkiukko tässä ketjussa? On tullut mainittua silakatkin, ja puuttuu vain intersektionaalisuus, ja olisi palstapersun lempisanat kasassa.
Et osaa keskustella, mutta kukapa persu osaisi. Ainoat perustelut on aina vain "valeinfoa" ja "valehtelette". Vaikka itse valehtelet, kun väität ettei kutsuttu koiran näköiseksi.
Ja silakkavarishan taas kerran triggeröityi itse :D
Ei minulla ole tarvetta vaihtaa sanavarastoa kun noilla sanoilla saa sekä kerrottua täsmälleen mitä te teette että näemmä ärsytettyä teitä. Totuus tuntuu olevan teille erityinen ärsytyksenaihe, kuten kaikille kroonisille valehtelijoille muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ketään ei haukuttu koiran näköiseksi."
Tässä on juuri yksi nykypäivän ongelma. Ihmisten on ihan hirvittävän vaikea myöntää tehneensä mitään väärin ja pyytää anteeksi. Se nähdään jonain valtavana arvovaltatappiona jota pitää välttää viimeiseen saakka. Siis sen sijaan että rehdisti myönnettäisiin että nyt tuli varmaan mokattua ja olen siitä pahoillani.
Sellaiseen saatetaan alentua vasta pitkin hampain sen jälkeen kun asiasta nousee liian suuri kohu. Siis sen sijaan että se olisi itselle luontainen ja normaali toimintatapa. Kuten siis normaalin empatiakyvyn hyvin kasvatetulle ihmiselle sen pitäisi olla.
Eli puhuit itsestäsi, kuten te vasurit yllättävän usein lähtiessänne mutuilemaan ja rakentamaan olkiukkoja vastapuolestanne. Ketään ei ku
Krooninen valehtelija sanoo muita krooniseksi valehtelijaksi? Eli sama kaava säilyy.
Sinähän se täällä haukut muita silakoiksi, eli kukahan se tässä ärsyyntyy?
Tämä on vauvapalsta, mutta ei oikea paikka vauvoille, jotka osaa vain kiukutella.
"Ketään ei kutsuttu koiraksi tai edes sen näköiseksi. "
Siitähän ei ole kyse vaan että yleensä koko tuon koko ajatuksen liittäminen mitenkään vanhaan naiseen ja vielä entiseen presidenttiin ei osoittanut kunnioitusta vanhempia ihmisiä kohtaan tai instituutioita kohtaan.
Ja juuri yksi oire siitä miten hankala nykyään on myöntää että on tehty virhe on se että aletaan jankkaamaan pienistä nyansseista. Kun kuitenkin pääasia on se että on ollut huonoa harkintaa ja olisi ollut parempi jättää kokonaan sanomatta.
Heh hee... persu ei edes tiedä mitä "käytännössä" tarkoittaa, kun sanoo noin.
Ja se on persujen trollien käsikirjan uusin opinkappale, että kaikkeen pitää sanoa "ite oot". Lapsellista väkeä.