Millaisia kesävaatteita aiot ostaa?
Ite aatteliin tuunata farkkuni shortseiksi niin että on vähän pidempi lahkeiset shortsit,
Kommentit (15)
En aio ostaa uusia kesävaatteita, mulla on entisiäkin ihan tarpeeksi. Taitaapa olla vähän liikaakin.
Ostin viime kesäksi pellava- ja puuvillamekkoja, housuja samoista materiaaleista, samoin paitoja ja muutaman t-paidan. Tälle kesälle taidan tarvita lähinnä kenkiä.
Vaatteita on nyt useaksi vuodeksi. Ostan niitä vain jos tulee joku täyskymppi vastaan alessa.
Minulla on monen vuoden vaatteet kaapissa. En osta lisää. Pitäisi vaan vähän laihduttaa että mahtuisi vanhoihin vaatteisiin.
Kun löytäisi jostain ohuita ja hengittäviä caprilegginsejä, niin olisi hyvä pitää hameiden kanssa.
Onko antaa vinkkejä?
Pärjännen niillä, joita jo olen vuosia sitten ostanut.
Vierailija kirjoitti:
En aio ostaa uusia kesävaatteita, mulla on entisiäkin ihan tarpeeksi. Taitaapa olla vähän liikaakin.
Sama mulla.
Pellavahousut on etsinnässä. Muuten on vaatetta kesäksi kun viime syksynä löysin alerekistä kaikenlaista. Lyhytvartisia sukkia joudun varmaan ostamaan.
Uudet uikkarit. Ehkä shortsit ja pari mukavaa paitaa/toppia. Mekkoja en tarvitse, niitä on kaapissa monia.
Kaikkea on liikaakin .Olen antanut pois ,olen yrittänyt myydä. Laiha lopputulos. Sen takia en aio ostaa yhtään mitään.
Ei ole tarvetta uusille, koska minulla on paljon vaatteita ja mahdun edelleen 10-20 vuotta sitten hankittuihin.
Jos istuvia ja läpikuultamattomia t-paitoja löytäis... mutta ei ole pelkoa että löytyy.
Pari pellavamekkoa ja t-paitaa, en usko että tarvitsen muuta, uikkarit ehkä