Nuorelta näyttävät n. 25-33-vuotiaat äidit
Tuijotetaanko teitä kodin ulkopuolella, jos liikutte lasten kanssa?
Saan usein vanhemmilta ihmisiltä joko mulkoiluja tai sääliviä katseita ja olen kuitenkin 29-vuotias.
Mielestäni näytän ihan ikäiseltäni, mutta kaikki eivät selkeästi osaa arvioida ikää. En kyllä ihmettele, ettei lapsia haluta hankkia, kun lapset pitäisi nykyään ilmeisesti hankkia jäädytetyillä munasoluilla jotta olisi sosiaalisesti hyväksyttävämpää.
Kommentit (57)
Onko sulla tosiaankin noin huono itsetunto, kun kaikki katseet otat arvosteluna?
Vierailija kirjoitti:
En kiinnitä huomiota ulkopuolisiin, vaan keskitys lapsiini. Suosittelen samaa ihan kaikille äideille ja iseille.
Pakko se on kodin ulkopuolella liikkuessa kiinnittää huomiota muihin ihmisiin, ettei kävele päin yms.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla tosiaankin noin huono itsetunto, kun kaikki katseet otat arvosteluna?
Hyvin monella on. Täällä on useinkin näitä parkumisia siitä, että ihmiset katsoo ja arvostelee. Kuitenkin, jos menisi kysymään siltä "katsojalta" hän tuskin on edes huomannut kyseistä ihmistä. Tai jos onkin, ei ainakaan ole mitenkään arvostellen katsonut. Ei kukaan ole niin mielenkiintoinen, että jatkuvasti joku jaksaisi arvostella ja tuijotella ja mulkoilla häntä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa hommata itsetunto niin ei ole mitään väliä, jos joku katsoo. Toinen vaihtoehto on keskittyä johonkin muuhun kuin omaan napaan. Oikeastihan ketään ulkopuolista ei kiinnosta pätkääkään, miltä sinä näytät.
Se että olet itse näkymätön ei tarkoita sitä että kaikki ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kiinnitä huomiota ulkopuolisiin, vaan keskitys lapsiini. Suosittelen samaa ihan kaikille äideille ja iseille.
Pakko se on kodin ulkopuolella liikkuessa kiinnittää huomiota muihin ihmisiin, ettei kävele päin yms.
Ei ole mikään pakko. Muihin ihmisiin voi suhtautua samoin kuin katulamppuihin tms. Ei kävellä päin, mutta ei myöskään keskitytä tuijottamaan ja miettimään että mitähän tuokin nyt minusta ajattelee ja ai kauhea kun tuokin tuossa nyt arvostelee minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa hommata itsetunto niin ei ole mitään väliä, jos joku katsoo. Toinen vaihtoehto on keskittyä johonkin muuhun kuin omaan napaan. Oikeastihan ketään ulkopuolista ei kiinnosta pätkääkään, miltä sinä näytät.
Osui ja upposi näköjään. Ihminen, jolla on terve itsetunto, ei tuolla tavalla pillastu, jos asiasta huomautetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että kuvittelet olevasi jotenkin kiinnostava ihminen, ei tarkoita että oikeasti olisit. Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Sanoppa tuo ihmisille jotka ovat saaneet osoittelua, huutelua ja kommentointia osakseen. Ei kenelläkään tarvitse olla niin paksu nahka ettei muiden viha yhtään vaikuttaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoppa tuo ihmisille jotka ovat saaneet osoittelua, huutelua ja kommentointia osakseen. Ei kenelläkään tarvitse olla niin paksu nahka ettei muiden viha yhtään vaikuttaisi.
Niinhän minä sanoinkin :D Kannattaa mennä hoitoon, jos kuvittelee tuntemattomien ihmisten vihaavan itseään. Se ei ole tervettä ajattelua.
Taas joku uniikki lumihiutale kuvittelee olevansa maailman napa ja kaikkien kiinnostuksen kohde. Voi teitä pikkuisia <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osui ja upposi näköjään. Ihminen, jolla on terve itsetunto, ei tuolla tavalla pillastu, jos asiasta huomautetaan.
Minä huomautin että sinulla on kapea tapa katsastella elämää. Se että et ole itse kokenut jotain ei tarkoita sitä ettei ilmiötä ole olemassa. Vähättelet varmaan samalla tavalla kaikkia seksuaalisen häirinnän uhreja kun sinua ei ole itseäsi ahdisteltu.
Minä huomautin että sinulla on kapea tapa katsastella elämää. Se että et ole itse kokenut jotain ei tarkoita sitä ettei ilmiötä ole olemassa. Vähättelet varmaan samalla tavalla kaikkia seksuaalisen häirinnän uhreja kun sinua ei ole itseäsi ahdisteltu.
Minäminäminä. Ajatteletko koskaan mitään muuta kuin omaa napaasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän minä sanoinkin :D Kannattaa mennä hoitoon, jos kuvittelee tuntemattomien ihmisten vihaavan itseään. Se ei ole tervettä ajattelua.
Kunnon gaslightaaja. Narsisteille tyypillistä toimintaa. Kyllä monet ihmiset kohtaavat tuntemattomilta vihaa ulkonäkönsä, erilaisuutensa tai kateuden tähden. Tyhmä se on joka ei tätä tiedä.
"Minä huomautin että sinulla on kapea tapa katsastella elämää. Se että et ole itse kokenut jotain ei tarkoita sitä ettei ilmiötä ole olemassa. Vähättelet varmaan samalla tavalla kaikkia seksuaalisen häirinnän uhreja kun sinua ei ole itseäsi ahdisteltu."
Näytäpä viesti, jossa sanottiin, että häirintää ei ole olemassa. Samalla voit näyttää, missä kohtaa aloitusteksissä puhuttiin jotain seksuaalisesta häirinnästä.
Kunnon gaslightaaja. Narsisteille tyypillistä toimintaa. Kyllä monet ihmiset kohtaavat tuntemattomilta vihaa ulkonäkönsä, erilaisuutensa tai kateuden tähden. Tyhmä se on joka ei tätä tiedä.
Kannattaa ihan oikeasti hommata se itsetunto niin ei tarvitse lähteä lapselliseen diagnoosien keksimiseen. Narsismilla ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että ihmisellä on terve itsetunto, jonka takia häntä ei kiinnosta pätkääkään, jos joku saattuu katsomaan. Tyhmä on se, joka keskittyy negatiiviseen ja näkee kaikessa arvostelua.
Vierailija kirjoitti:
"Minä huomautin että sinulla on kapea tapa katsastella elämää. Se että et ole itse kokenut jotain ei tarkoita sitä ettei ilmiötä ole olemassa. Vähättelet varmaan samalla tavalla kaikkia seksuaalisen häirinnän uhreja kun sinua ei ole itseäsi ahdisteltu."
Näytäpä viesti, jossa sanottiin, että häirintää ei ole olemassa. Samalla voit näyttää, missä kohtaa aloitusteksissä puhuttiin jotain seksuaalisesta häirinnästä.
voi pyhä yksinkertaisuus :D
Miksi joku mulkoilisi, että olet lapsen kanssa? Olit minkä ikäinen hyvänsä. Taitaa vika olla nyt korviesi välissä ja haluat tulkita ihmisten katseet niin ajattelivana?
Mistä tiedät mitä kukin ajattelee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voi pyhä yksinkertaisuus :D
Hyvä, että tajusit itsekin olevasi yksinkertainen ja näkeväsi mörköjä siellä, missä niitä ei ole.
Voi käydä myös toisinpäin. Kun on kehittynyt ikäisekseen, niin voidaan luulla äidiksi jo 14-vuotiaana ...