Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korkeakoulutettu mies hyväksytkö duunarinaista kumppaniksi?

Vierailija
03.03.2024 |

Katsotaan tuleeko erilaisia vastauksia kuin tuohon ketjuun, jossa kysyttiin korkeasti koulutetuilta naisilta, kelpaisiko duunari mies.

Omasta puolestani sanoisin, että yliopistotutkinnon puuttuminen olisi todennäköisesti dealbreaker ensitreffeillä.

Kommentit (101)

Vierailija
1/101 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei paasaa punapropagandaa.

Vierailija
2/101 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdentekevää. Ei se koulu muuta ihmistä paremmaksi. Olkoot minun puolestani vaikka siivooja, kunhan ei ole vihervasuri tai muuten vajaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/101 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei duunarinaista minulle kiitos. Joskus yritin, mutta kognitiivisella tasolla tuntui, että olisin ollut lapsen kanssa. 

Vierailija
4/101 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei duunarinaista minulle kiitos. Joskus yritin, mutta kognitiivisella tasolla tuntui, että olisin ollut lapsen kanssa. 

Miksi valitsit hänet? Eikös se kerro sinusta enempi?

Vierailija
5/101 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä voisi aloittaja tai vastaaja määritellä, mikä on duunari. Edellisessä ketjussa esim amk-insinööri oli duunari osalle, osalle ei. 

Vierailija
6/101 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen oli muuten nätti, iloinen ja energinen. Pidemmän päälle alkaa vain rassaamaan, jos ei voida jutella muusta kuin käytännön asioista.

Vierailija
7/101 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hyväksyin. Minä olen korkeasti koulutettu ja johtavassa asemassa oleva mies. Kolmekymmentä vuotta ollut yhdessä amis naisen kanssa. Ei mitään ongelmia, katsos ei se status vaan rakkaus.

Vierailija
8/101 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen koulutus on yhdentekevää paitsi jos se on korkempi kuin minulla.

Vierailija
9/101 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito rakkaus ei katso ulkokuorta

Vierailija
10/101 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutus on vasta suuntaa antava piirre tai seikka mahdollisessa kumppanissani, joka kertoo, enemmän ja vähemmän siitä, että, meillä saattaisi olla jotain yhteistä jaettavaa ja annettavaa...

En pysty kenenkään ulkoisesta olemuksesta varmuudella sanomaan kenenkään koulutusta. (Tietysti omaan joukon ennakkoluuloja ja kuvitelmia, jotka kertovat enempi omasta rajoittuneesta mielestäni kuin kenenkään koulutuksesta)

Tiedän ettei koulutus kerro suoraviivaisesti siitä, millainen henkilö on esimerkiksi käytökseltään tai onko hänen vierellään luotevaa ja mutkatonta olla vai ei. 

Sinkkumies

Vierailija
11/101 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutuksella mitään väliä ole, voinhan se minäkin olla vaikka DI halutessani.

Vierailija
12/101 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutuksella ei niin väliä, mutta jos on ihan eri tasolla esim. keskusteluasioissa; kulttuuri, politiikka, elämän sivistys jne. Niin hankalaa voi olla. Itsellä on esim. laaja intressi kulttuuriin, politiikkaan, matkusteluun, erilaisiin kulttuureihin ja kielitaitoon (urheiluun on kaverit) ja jos näistä ei jaa yhtään yhteistä kokemusta, niin tylsää voi tulla.

Lisäksi tienaan n. 10.000€/kk ja jos kovasti on eri tulot, niin ei silloinkaan oikein tasaveroisia olla. Riitaa tulee helposti rahasta, jos on ihan eri tulot. 

Vierailija
13/101 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulutuksella ei niin väliä, mutta jos on ihan eri tasolla esim. keskusteluasioissa; kulttuuri, politiikka, elämän sivistys jne. Niin hankalaa voi olla. Itsellä on esim. laaja intressi kulttuuriin, politiikkaan, matkusteluun, erilaisiin kulttuureihin ja kielitaitoon (urheiluun on kaverit) ja jos näistä ei jaa yhtään yhteistä kokemusta, niin tylsää voi tulla.

Lisäksi tienaan n. 10.000€/kk ja jos kovasti on eri tulot, niin ei silloinkaan oikein tasaveroisia olla. Riitaa tulee helposti rahasta, jos on ihan eri tulot. 

Niin vähän teinaat? Itse tienaan 20.000€/kk

Vierailija
14/101 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tähän voisi vielä lisätä ystäväpiirin. Olisi hyvä, että naisystävä istuu myös siihen.

Vierailija
15/101 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hyvin voisin hyväksyä. Korkea koulutus naisilla on enimmäkseen jotain täyttä hömpää ja antaa sellaisesta naisesta vähemmän älykkään kuvan. 

Vierailija
16/101 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisista 

pitää olla älyä

Tyhmistä en tykkää

Vierailija
17/101 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpuuttanut jo avopuolisoksi.

Vierailija
18/101 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksun kelpuutan 

Vierailija
19/101 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan hyvin voisin hyväksyä. Korkea koulutus naisilla on enimmäkseen jotain täyttä hömpää ja antaa sellaisesta naisesta vähemmän älykkään kuvan. 

Pysy vaan kaukana naisista.

Vierailija
20/101 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen oli muuten nätti, iloinen ja energinen. Pidemmän päälle alkaa vain rassaamaan, jos ei voida jutella muusta kuin käytännön asioista.

Erittäin harvinaista, että mies etsii naisesta juttuseuraa. Yleisesti ottaen minkälainen tyhjäpää tahansa kelpaa puolisoksi ja tulevien lasten äidiksi, kunhan hän on kaunis.

Pidemmän päälle seksielämän kariutuminen on se dealbraker, ei älykäs juttuseura.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme