Se Kanye West.
Niin eikös se ole jo monta vuotta sitten todettu sekopääksi ihan lääkärien toimesta?
Miksi tämä vaimo sitten meni hänen kanssaan naimisiin?
Kommentit (25)
Seksielämää? Ei minusta. Minulle tulee jotenkin vaan mieleen tietoinen nöyryytys. Mutta miksi, sitä en ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Seksielämää? Ei minusta. Minulle tulee jotenkin vaan mieleen tietoinen nöyryytys. Mutta miksi, sitä en ymmärrä.
No ihan selvä esileikki jossa molemmilla oma roolinsa, yötä vasten saa leikki huipennuksensa. Ei tuo nainen mikään uhri ole! Kiihottuvat kumpainenkin tuollaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Ökyrikas mies..
Suurin osa Westin omaisuudesta muodostuu hänen ja Adidaksen kanssa yhteistyössä luodusta Yeezy-kenkäbrändistä.628
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi herra West taluttaa vaimoaan se ksilelusta. Joku massiivinen dill do tungettu perään, ja West pitää varresta kiinni.
Ye voisi nyt puolestaan kulkea munasillaan sadetakkiin pukeutuneen vaimonsa vierellä? Vaikea keksiä mitään muuta mikä enää voisi räväyttää.
Minun mielestäni he tuovat esille seksielämäänsä julkisesti ja näin ollen muut joutuvat olemaan osana sitä tahtomattaan, iljettävää. Vertaan tuota itsensä paljasteluun.