Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se Kanye West.

Vierailija
03.03.2024 |

Niin eikös se ole jo monta vuotta sitten todettu sekopääksi ihan lääkärien toimesta?

Miksi tämä vaimo sitten meni hänen kanssaan naimisiin?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni he tuovat esille seksielämäänsä julkisesti ja näin ollen muut joutuvat olemaan osana sitä tahtomattaan, iljettävää. Vertaan tuota itsensä paljasteluun.

Vierailija
22/25 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksielämää? Ei minusta. Minulle tulee jotenkin vaan mieleen tietoinen  nöyryytys. Mutta miksi, sitä en ymmärrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksielämää? Ei minusta. Minulle tulee jotenkin vaan mieleen tietoinen  nöyryytys. Mutta miksi, sitä en ymmärrä.

No ihan selvä esileikki jossa molemmilla oma roolinsa, yötä vasten saa leikki huipennuksensa. Ei tuo nainen mikään uhri ole! Kiihottuvat kumpainenkin tuollaisesta.

Vierailija
24/25 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ökyrikas mies.. 

Suurin osa Westin omaisuudesta muodostuu hänen ja Adidaksen kanssa yhteistyössä luodusta Yeezy-kenkäbrändistä.628

Vierailija
25/25 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavaksi herra West taluttaa vaimoaan se ksilelusta. Joku massiivinen dill do tungettu perään, ja West pitää varresta kiinni.

Ye voisi nyt puolestaan kulkea munasillaan sadetakkiin pukeutuneen vaimonsa vierellä? Vaikea keksiä mitään muuta mikä enää voisi räväyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme