33 vuotias tyttäreni vain maalailee yksinään kotonaan, ei käy missään
Väähn huolissaan olen. Kun menen hänelle kylään, istuu lattialla ja maalaa jotain taulua. Mitenhän saisi tuohon tyttöön rohkeutta että uskoltautuisi tapaamaan ihmisiä eikä vain kyhjöttää yksinään asunnossaan?
Kommentit (14)
Sää vaikuttaa varmaan ja liukkaus. Ehkei ole menopaikkoja. Suomi ei ole ulkomaat. Täällä on erilaiset olosuhteet. Onko rahaa käydä jossain edes. Vai lenkki. Miksi hän ei voisi olla kotona jos se on hyvä paikka.
Aikuinen voi elää miten itse haluaa. Ei tarvitse puuttua siihen.
Ala valittaa että sinulla jää yli lippuja tapahtumiin, joihin et voi osallistua. Sano syyksi iskias tmv. Sano että kaksikin lippua voisi löytyä, koska ystäväsikin haluaa myydä omansa, koska yhteinen reissu peruuntuu. Varaa tälle projektille noin 2-3 vuotta.
P.S. myös sukulaiset voivat "perua" menojaan esimerkiksi festareille yms.
Ihana taiteilijasielu. <3 Hieman samaistun. Symppistä.
Kirjastoon, elokuviin, kahville, nuotiolle paistamaan makkaraa jne.
Ymmärrän huolesi ap erittäin hyvin. On varmaan muutenkin syrjäytymässä ja sikis olet huolissaan. Näille ei oikein voi mitään, ellei suostu terapiaan.
Vierailija kirjoitti:
Kirjastoon, elokuviin, kahville, nuotiolle paistamaan makkaraa jne.
Eivät kaikki pidä noista paikoista tai makkarasta. Ihmiset pitävät eri asioista. Ehkä pieni luontopolku kiinnostaa monia jos sellainen on, tuskin liukkaalla tai hyttysaikaan. Tai aaltomaisema.
Jos hän nyt syö paskoo ja makkoo niin on ihan ok
Voin tulla panee sen raskaaksi, ni saa muuta tekemistä taulujen maalaamisen ohella.
Jos on itse tyytyväinen niin anna olla. Eipä tuolla ihmisten ilmoilla näin talviaikaan muutenkaan tungosta ole, kaikki muutkin sitä kotonaan möllöttää mielummin kun liukastelevat jäisillä kaduilla tai talsivat sohjossa.
En ymmärrä näitä jotka ovat "huolissaan" kun joku viihtyy kotonaan. Sisarukseni oikea maanvaiva kun kitisee siitä että viihdyn kotonani. Onneksi asutaan eri paikkakunnalla, muuten olisi koko ajan häiritsemässä ja raahaamassa ties minne.
Omat harrastukseni ovat kaikki sellaisia joita voi toteuttaa kotona. Käyn päivittäin kahden tunnin lenkeillä, mutta inhoan ihmisiä ja vilinää. Kerran kuussa käyn shoppailemassa ja olen loppukuukauden aivan poikki tuosta.
Nyt kirjoitan kirjaa ja en kaipaa yhtään ylimääräistä ärsykettä.
Onko taidekoulussa?