Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nainen kumpaa pidät

Vierailija
02.03.2024 |

omassa kehossasi parempana tissejä vai pylly? T: m 26 v  

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissejä. On aika isot tissit ja ihan herkulliset ruskeat hyvän kokoiset herkät nännit, joita voi mielellään imeskellä. Kai toi persekin on ihan ok, muttei mitenkään erikoisen herkullinen.

Vierailija
2/15 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllyä. On iso, leveä, pyöreä ja vahva. Jaksaa pyöräillä ja auttaa kantamaan lanteilla lapsia, pyykkikoria jne. Kestää ja tykkää rajummistakin lyönneistä ja hyvä ottaa kiinni takaapäin pantaessa. Palvelee minua siis oikein hyvin.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tissejä. On aika isot tissit ja ihan herkulliset ruskeat hyvän kokoiset herkät nännit, joita voi mielellään imeskellä. Kai toi persekin on ihan ok, muttei mitenkään erikoisen herkullinen.

imetkö imyös itse niitä nännejä? ap

Vierailija
4/15 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ime itse 🤣

Vierailija
5/15 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä mulla on oikein hyvännäköiset tissit ja varsin mitäänsanomaton perse. Mieheni mielestä kuitenkin perse on ykkönen ja tissit tulee kakkosena. Ei minkäänlaista tyylitajua hänellä selvästikään.

Vierailija
6/15 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyllyä. On iso, leveä, pyöreä ja vahva. Jaksaa pyöräillä ja auttaa kantamaan lanteilla lapsia, pyykkikoria jne. Kestää ja tykkää rajummistakin lyönneistä ja hyvä ottaa kiinni takaapäin pantaessa. Palvelee minua siis oikein hyvin.  

hyvä tommonen pylly on kiihottava aina ap 

Vierailija
7/15 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit on hyvät. Mulla on ollut silikonit kohta 9 vuotta. Perse saisi olla kiinteämpi ja iho sileämpi perseestä 🤔 farkuissa pylly näyttää kyllä ihan hyvältä. 

Vierailija
8/15 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en ime itse 🤣

Tylsä nainen

t. toinen nainen

Vierailija
9/15 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tissit on hyvät. Mulla on ollut silikonit kohta 9 vuotta. Perse saisi olla kiinteämpi ja iho sileämpi perseestä 🤔 farkuissa pylly näyttää kyllä ihan hyvältä. 

No hyi helvetti jotkut kumitissit. Ei tuollaisista kukaan kunnon mies pidä, päinvastoin. Tuollaiset akat on juuri sellaisia ketä hässii paremman puutteessa kerran kaksi, ehkä kolme jo saa valuuttaa näppiin. Kun rojut on ruikkastu nieluun niin ovesta mäjelle.

Vierailija
10/15 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyi helvetti jotkut kumitissit. Ei tuollaisista kukaan kunnon mies pidä, päinvastoin. Tuollaiset akat on juuri sellaisia ketä hässii paremman puutteessa kerran kaksi, ehkä kolme jo saa valuuttaa näppiin. Kun rojut on ruikkastu nieluun niin ovesta mäjelle.

olipa epäasiallista kommentointia ap ps. mä en näe "kumitisseissä" mitään pahaa jos ottaja ne ihan välttämättä haluaa ja tietää riskit....

Vierailija
11/15 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnon mies ei puhu naiselle noin, oli tissit mitä oli.

Vierailija
12/15 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kumpaakaan, mutta kokonaisuuteen olen kyllä tyytyväinen. Olen hoikka, ja urheilullinen, tissit vain 75b mutta eipähän roiku. Pylly on pienehkö.

Vierailija
13/15 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

rintojani. minulla on se tiimalasi, eli kapea vyötärö ja isot rinnat ja treenattu muhkea takamus. vyötärö kapea. monet miehet ovat kyllä pitäneet takaapäin panemisesta (olipa reikä kumpi tahansa), koska takamukseni näyttää kuulema "upealta". rinnat heiluvat pannessa, joten sekin kyllä on herättänyt kiihotusta, samoin pidän niiden hyväilystä ja se on kelvannut kaikille, jotka niihin ovat saaneet koskea.

Vierailija
14/15 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

rintojani. minulla on se tiimalasi, eli kapea vyötärö ja isot rinnat ja treenattu muhkea takamus. vyötärö kapea. monet miehet ovat kyllä pitäneet takaapäin panemisesta (olipa reikä kumpi tahansa), koska takamukseni näyttää kuulema "upealta". rinnat heiluvat pannessa, joten sekin kyllä on herättänyt kiihotusta, samoin pidän niiden hyväilystä ja se on kelvannut kaikille, jotka niihin ovat saaneet koskea.

Haiseva tyrkky olet. Hyi hyi ja vielä kerran hyi!

Vierailija
15/15 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haiseva tyrkky olet. Hyi hyi ja vielä kerran hyi!

nyt älä enää kirjoita tähän ketjuun ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme