Onko tämä tyhmä syy loukkaantua hieman?
Mieheni sisko pyysi minua erääseen tapahtumaan kaverikseen. Lähdin iloisella mielellä mukaan. Tapahtumassa juttelimme kaikenlaista. Keskustelun lomassa mieheni sisko sanoi minulle että kysyi ensin jotain toista ystäväänsä tapahtumaan kaverikseen mutta tämä ei päässyt. Oli sitten kysynyt vielä yhtä toista ystäväänsä myös mutta hänkään ei ollut päässyt. Oli sitten kysynyt minua ja minä pääsin.
Tavallaan ihan mitätön juttu mutta vähän tuli paha mieli että kertoi minulle tämän. Tuli sellainen varakaveri -fiilis. Vai olenko vain pikkumainen?
Kommentit (50)
Miehen sisko, niin ehkäpä hyvä pysyä jonkinlaisessa kontaktissa mutta en sopisi hänen kanssaan omasta aloitteestani yhtään mitään. Sen verran kiero ajatusmaailma että miksi tuollaista kyselyrinkiä pitäisi oikein hieroa sen naamaan jonka sai jallitettua mukaansa...
Ei kai kukaan tervejärkinen tuollaisia selitä?
Epäkohtelias ihminen. Kasvanut perheessä, jossa häntä ei ole opetettu käyttäytymään.
Miksi kaikesta pitää aina loukkaantua?
Menin jotenkin hämilleni tuosta kommentista enkä osannut sanoa siihen mitään. Tuli vain jotenkin paha mieli ja hyvä mieleni laski. Oli meillä silti ihan kivaa kun päätin että en mieti asiaa. Nyt jälkikäteen kotonani asia alkoi mietityttää sitten. Ap
En loukkaantuisi, kun ei ihan selvästi ole käytöstavat hallussa tällä henkilöllä. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Vierailija kirjoitti:
Menin jotenkin hämilleni tuosta kommentista enkä osannut sanoa siihen mitään. Tuli vain jotenkin paha mieli ja hyvä mieleni laski. Oli meillä silti ihan kivaa kun päätin että en mieti asiaa. Nyt jälkikäteen kotonani asia alkoi mietityttää sitten. Ap
No mitä tuohon olisi nyt pitänyt sanoa? Anna olla huonokäytöksinen ihminen, äläkä mieti tämän enempää.
Vierailija kirjoitti:
No tosi outoa, että tuollaista kertoo.
Provo.
Olet varakaverin varakaveri, jätä tuollaiset tyypit.
Jättäisin hänen juttunsa ihan omaan arvoonsa. Ei kannata tuota asiaa enää miettiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole provo. Ap
No unohda koko asia. Turha miettiä sitä laisinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mautonta tuollaista kertoa. Mäntti.
Miksi edes mietit tätä, kun ihan selvästi toisella ei ole kaikki inkkarit kanootissa.
No älä kysele tyhmiä vaan anna asian olla.
Tunsin tälläisen, mutta miespuolisen möläyttelijän.. Hän aina aloitti vetoamalla rehellisyyteen: "Mulla on tapana sanoa suoraan.." Sitten hän vielä ihmetteli, kun ihmiset alkoivat vältellä. Minäkin. Ymmärrän sua täysin, ap..
Nosta itsesi asian yläpuolelle 🙌 niin minäkin tein.
Kyllä tuollaiselle voi sanoa, että kutsun sinua vastavuoroisesti johonkin tilaisuuteen, jos omat ystäväni eivät pääse. Ollaan sitten toistemme varafrendejä.
Mietin siksi kun pahoitin tästä mieleni mutta mietin olenko vain pikkumainen. Ap