Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä tyhmä syy loukkaantua hieman?

Vierailija
02.03.2024 |

Mieheni sisko pyysi minua erääseen tapahtumaan kaverikseen. Lähdin iloisella mielellä mukaan. Tapahtumassa juttelimme kaikenlaista. Keskustelun lomassa mieheni sisko sanoi minulle että kysyi ensin jotain toista ystäväänsä tapahtumaan kaverikseen mutta tämä ei päässyt. Oli sitten kysynyt vielä yhtä toista ystäväänsä myös mutta hänkään ei ollut päässyt. Oli sitten kysynyt minua ja minä pääsin.

Tavallaan ihan mitätön juttu mutta vähän tuli paha mieli että kertoi minulle tämän. Tuli sellainen varakaveri -fiilis. Vai olenko vain pikkumainen?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tosi outoa, että tuollaista kertoo. 

Vierailija
2/50 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen sisko, niin ehkäpä hyvä pysyä jonkinlaisessa kontaktissa mutta en sopisi hänen kanssaan omasta aloitteestani yhtään mitään. Sen verran kiero ajatusmaailma että miksi tuollaista kyselyrinkiä pitäisi oikein hieroa sen naamaan jonka sai jallitettua mukaansa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan tervejärkinen tuollaisia selitä? 

Vierailija
4/50 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäkohtelias ihminen. Kasvanut perheessä, jossa häntä ei ole opetettu käyttäytymään. 

Vierailija
5/50 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikesta pitää aina loukkaantua? 

Vierailija
6/50 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin jotenkin hämilleni tuosta kommentista enkä osannut sanoa siihen mitään. Tuli vain jotenkin paha mieli ja hyvä mieleni laski. Oli meillä silti ihan kivaa kun päätin että en mieti asiaa. Nyt jälkikäteen kotonani asia alkoi mietityttää sitten. Ap

Vierailija
7/50 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En loukkaantuisi, kun ei ihan selvästi ole käytöstavat hallussa tällä henkilöllä. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. 

Vierailija
8/50 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin jotenkin hämilleni tuosta kommentista enkä osannut sanoa siihen mitään. Tuli vain jotenkin paha mieli ja hyvä mieleni laski. Oli meillä silti ihan kivaa kun päätin että en mieti asiaa. Nyt jälkikäteen kotonani asia alkoi mietityttää sitten. Ap

No mitä tuohon olisi nyt pitänyt sanoa? Anna olla huonokäytöksinen ihminen, äläkä mieti tämän enempää. 

Vierailija
9/50 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo.

Vierailija
10/50 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varakaverin varakaveri, jätä tuollaiset tyypit.

Vierailija
11/50 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin hänen juttunsa ihan omaan arvoonsa. Ei kannata tuota asiaa enää miettiä. 

Vierailija
12/50 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole provo. Ap

Vierailija
13/50 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole provo. Ap

No unohda koko asia. Turha miettiä sitä laisinkaan. 

Vierailija
14/50 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mautonta tuollaista kertoa. Mäntti.

Vierailija
15/50 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes mietit tätä, kun ihan selvästi toisella ei ole kaikki inkkarit kanootissa. 

Vierailija
16/50 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä kysele tyhmiä vaan anna asian olla. 

Vierailija
17/50 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin tälläisen, mutta miespuolisen möläyttelijän.. Hän aina aloitti vetoamalla rehellisyyteen: "Mulla on tapana sanoa suoraan.." Sitten hän vielä ihmetteli, kun ihmiset alkoivat vältellä. Minäkin. Ymmärrän sua täysin, ap..

Vierailija
18/50 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta itsesi asian yläpuolelle 🙌 niin minäkin tein.

Vierailija
19/50 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuollaiselle voi sanoa, että kutsun sinua  vastavuoroisesti johonkin tilaisuuteen, jos omat ystäväni eivät pääse. Ollaan sitten toistemme varafrendejä.

Vierailija
20/50 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin siksi kun pahoitin tästä mieleni mutta mietin olenko vain pikkumainen. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän