Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen mielestä hänen elämänsä on perseestä

Vierailija
16.01.2007 |

Minä ja mieheni ollaan molemmat korkeasti koulutettuja. Meillä on vakituiset, hyväpalkkaiset työpaikat. Meillä on 2 lasta, minä olen vielä vanhempainvapaalla. Mies siis käy töissä, minä hoidan lapset ja pääosan kodista. Sapettaa, kun mies on iltaisin itseensä vetäytyvä ja valittaa, kuinka hänen elämänsä on perseestä. Hän jää hoitovapaalle keväällä minun mennessä töihin, mutta hän sanoi saman paskan jatkuvan vaan silloin erilaisessa paketissa.

Ärsyttävää, sillä meillä on tosi ihanat lapset ja omakotitalo, kaiken muunkin pitäisi olla hyvin. Samalla, kun mies valittaa elämänsä olevan perseestä, yrittää hän suostutella minua kolmanteen lapseen parin vuoden kuluttua. Eilen illalla suutahdin ja kysyin, eikö hänelle kelpaa mikään, eikö hän ole ikinä onnellinen. Mies suuttui ja murjotti vielä aamullakin.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita yrittää saavuttaa. Kun omat päämäärät on saavutettu tulee tyhjyyden tunne. Uudet haasteet virkistävät ja herättävät eloon.

Vierailija
2/22 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään Afrikkaan lähteminen auta! Erottakaa hyvät ihmiset normaali arkipäivän masentuneisuus ja sairaus nimeltä masennus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kaikki olisi ulkoisesti kunnossa, ihminen voi masentua. Ja sitten on ihmisiä, joiden elämä vaikuttaa hirveältä muiden mielestä, mutta ihminen on järkkymättömän onnellinen!

Vierailija
4/22 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mitä nyt tekis? Arki painaa päälle, sitähän tämä on..

Vierailija
5/22 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikein kaataa sinun niskaasi tuollaista pahaa oloa. Olisi perheen edun mukaista, jos miehesi löytäisi jotain uutta mieleistä. Nosta asia esille ja menkää avioliittoterapeutille.

Vierailija
6/22 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki ihmiset ole kovin miellyttäviä. Kerro, ettet kestä tuollaista lapsellista valitusta. Ihan kuin lapsi, " kun ei ole mitään tekemistä" . Itse ap vaikuttaa kypsältä aikuiselta. Minua harmittaa ap:n puolesta.

Vierailija
7/22 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puitteet kunnossa ja toinen lapsi tulossa. Mies valitti, että elämä on perseestä, liian arkista ja että lapsi(!, ei edes kunnolla tajunnut mun olevan raskaana) on ainoa asia, joka vielä tulemaan kotiin. Sitten löytyikin uusi lohduttaja ja tämän tapauksen jäljiltä yritetään vielä raapia kokoon suhteen palasia. Katsotaan onnistuuko...

Toi ensiapu olisi ollut helpompi tapa saada jotain suhteellisuutta tähän touhuun. :) Nyt miehen piti saada jännitystä ja vaihtelua elämään, vähän vaan turhan satuttavilla keinoilla.

Vierailija
8/22 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä tullessaan on aina kuin uusi ihminen. kummasti alkaa oma liian-hyvä-elämäkin maistua!

Vierailija
9/22 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän voisi käydä pari kertaa juttelemassa ammattiauttajalla. Tuo voi muuttua masennukseksi.

Pahimmillaan hän alkaa syyttää perhettään syylliseksi pahaan oloonsa ja haluaa vaihtaa " koko paketin" .

Terv. Sivusta seurannut

Vierailija
10/22 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yks mikä meillä auttaa on liikunta... urheilu vaan saa mielen virkeeks ja kunto kun kohoaa niin jaksaa muutenkin tehdä asioita eri lailla. Yritä ymmärtää miestä ja keksi jotain mitä voisitte yhdessä tehdä, vaikka jotain pientä edes. Vika ei todellakaan ole sussa vaan nyt puhaltaa eri suunnasta!

Vierailija
11/22 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvita seksiä melkein joka kuukausi edes vähän?

Vierailija
12/22 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...psygologin luona. Joku syy tuohon pahaan oloo on.

Vierailija
13/22 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo meillä hieman samansuuntasta tapahtuu. kaikki on hyvin, mutta joku kuitenkin painaa. univaikeuksia, alakuloa, väsymystä...jne. mun mies aloitti käymään psykologilla ja sai myös lievät mielialalääkkeet. kuulema ikäkriisiä, työuupumusta ja semmosta. mä itekki huomaan painivani jonkinlaisen kolmenkympin kriisin kanssa, mutta ehkä osaan käsitellä sitä jotenkin eri tavalla " paremmin" (tai se ei ole niin vahva kun miehellä) ja annan tyhjyyden tunteiden tulla ja mennä. mun mielestä jutelkaa ja apua kantsii hakea jos ei omat neuvot riitä! kyllä se siitä.

Vierailija
14/22 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just sama, mitään ei ole vialla, lapsi terve, oma talo ja työt. Mies sanoo että hänen elämänsä on ihan paskaa.

Meillä se oli masennus, olisinpa tajunnut paljon aiemmin. Jos et saa miestä hoitoon niin mene itse, soita kriisipuhelimeen, hakeudu vertaistukiryhmään, hae apua ja lepoa itsellesi. Minä en tajunnut ja paloin lopulta ihan loppuun, sairaslomalle asti.

Vierailija
15/22 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
16/22 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä sitten ihmettelee että onko sillä toinen kun se ei halua ja on etäinen ja lopulta myös ilkeä, ja sanoo että kaikki on minun vika.

Vierailija
17/22 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menis katsomaan miten muilla voi mennä huonosti, niin loppuisi turha valitus. Miettuisi mitä ITSE voisi tehdä muiden elämän parantamiseksi. Mika häkkinen masentui ja lähti Afrikkaan, johan silmät avautuivat miten hyvin asiansa ovat ja juopottelukin jäi.

Olen miehesi kanssa ollut samanlainen ja puhun silmien avautumisesta kokemuksesta. Lapset eivät ole itsestäänselvä paketti, joka saadaan ja saadaan pitää. OPman itsekkyyden huomaaminen on tosi nolo kokemus.

mielestäni olet todella upea ihminen, kun kestät noin huonoa käytöstä. Toivon miehesi takia, että herää huomaamaan oman itsekkyytensä.

Vierailija
18/22 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos oikeasti mies ja tuota mieltä, niin mikä häntä eniten mättää?

Vierailija
19/22 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei tyydyty koulutuksella ja materialla. Lapset ovat kyllä yleensä elämää antava voima. Itselleni usko on antanut iloa ja elämän tarkoitusta. Minulle ei riittäisi pinnalliset asiat elämän tarkoitukseksi, kuten omakotitalo ja muut.

Vierailija
20/22 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee tunne, että aidan takana oleva ruoho näyttää hänestä vihreämmältä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän