Mitä tulee mieleen sanasta JUNTTI?
Sano asia, joka on mielestäsi junttimaista. Toiset antavat yläpeukun jos samaa mieltä, alapeukun jos eri mieltä.
Kommentit (219)
Kieltämättä ensimmäinen sana joka tuli mieleen sanasta juntti oli persu. Siinä on niin suuri mielleyhtymä kyseisen puolueen kannattajiin että ei voi mitään.
Danny
Matti ja Teppo
Tommi Läntinen
Armi Ratia
Cheek
Sieppi
Veitola
Belörf
Klara Kivikoski
Susanne Koski
Jolle Harkimo
Kyllä persu on yhteinen nimittäjä monien tässä ketjussa mainittujen asioiden ja myös junttiuden kanssa.
Junttipersu.
Tupakointi, tatuoinnit, shokkivärjätty tukka, humalahakuinen juominen.
Kehä kolmosen sisäpuolella asuvat aikuiset ihmiset.
Se on semmonen hölmö kaljaa juova low-iq tyyppi Nivalasta, joka ajaa Massey Fergusonilla ja tykkää reisitaskuhousuista, bändipaidoista ja kaljalippiksestä. Häpykarvaparta, tissiposket ja suussa Bonuksen sätkätupakki.
Iso takapuoli, törröttävät huulet, pitkät irtoripset, postaukset omasta ulkonäöstä.
Sanna Marinin wannabe rockstar imago.
Kännäilykulttuuri - etenkin silloin, kun sitä pidetään jotenkin rohkeana auktoriteettien vastaisena toimintana
Mainoslippis, tupakka, auton ihannointi, kovaääniset moottoripyörät.
Koska minä haluan tyypit, jotka ymmärtävät/tekevät aina päinvastoin, mitä kehotettu tai kielletty ja ottavat ne haasteena ja/tai henkilökohtaisena yksilönvapaudenrajoittamisena. Esimerkkejä: ovi aukeaa automattisesti= riuhdon ovea raivokkaasti koska Minulla on kiire, lapsivapaa paikka/tilaisuus= Minun Kaarna-Mansikan pitää päästä kaikkialle, vältä voimakkaiden tuoksujen käyttöä, meluamista yms= kailotan puhelimeen kovalla äänellä merkkituoksu pilvessä, koska Minulla on oikeus ilmaista itseäni, ethän avaa pakkauksia= revin paketin auki, koska Minun täytyy saada nähdä tuote vaikka paketissa on kuva siitä.
Itse ajattelin ensimmäisenä maalla asuvia, siis maajusseja. Sellaisia, joita ei kiinnosta Helsingin herrojen hömpötykset. Heinänkorsi suussa, farkkuhaalarit ja traktorin pärinää. Enkä siis lainkaan pahalla. Kiva mielikuva, täysin eri vinkkelistä kuin aikaisemmat kommentit :D