Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL: Sanna Marin emännöi yksityisjuhlia Stubbin virkaanastujaisten iltana Pukeutui pieneen toppiin

Vierailija
02.03.2024 |

Perjantaina vietettiin presidentti Alexander Stubbin virkaanastujaisia. Paikalle saapui monien vieraiden ohella ex-pääministeri Sanna Marinjoka istui eduskunnassa erillään muista ex-pääministereistä. Istumajärjestykseen syynä oli se, että Marin oli muuttanut viime hetkellä mieltään ja päätti pari päivää ennen virkaanastujaisia osallistumisestaan tilaisuuteen.

Tyylikkäästi mustaan asuun, ansiomerkkiin ja Kalevalan Vetovoima-korvakoruihin sonnustautunut Marin pyysi paikalla ollutta henkilöä ottamaan itsestään kuvan paikan päällä. Presidentin virkaanastujaisten jälkeen Marinin ilta jatkui toisenlaisten juhlallisuuksien parissa.

Instagramin perusteella Sanna Marin ja hänen entinen erityisavustajansa ja nykyinen yhtiökumppani Tuulia Pitkänen järjestivät yrityksensä MA/PI Oy:n launchin helsinkiläisessä Madonna-ravintolassa. Juhlissa Marinin asu vaihtui tummansiniseen jakkuasuun. Avonaisen jakun alta näkyi pieni crop-toppi.

Paikan päällä yksityisjuhlissa oli sosiaalisen median perusteella monia tunnettuja suomalaisia, kuten toimittaja Ina Mikkola, muotisuunnittelija Katri Niskanen, muotiin erikoistunut toimittaja Sami Sykkö, näyttelijä Minka Kuustonen ja TTK:sta tuttu tanssinopettaja Marko Keränen.

Ihana ilta, hyvää ruokaa, livemusiikkia ja ihania tyyppejä. Cheers! Kirjoittaa Katri Niskanen Instagramin tarinoihin.

Valtavasti onnea rakas Sanna Marin ja ihana Tuulia Pitkänen. Antakaa palaa, pystytte mihin vaan, Minka Kuustonen hehkuttaa Instagramin tarinoihin lisäämässään julkaisussa.

Onnea kaikkeen uuteen, Marko Keränen kirjoittaa Instagramin tarinoihinsa lisäämänsä yhteiskuvan oheen. Kuvassa hän on Sanna Marinin kanssa.

Yksityisjuhlissa esiintyi päivitysten perusteella illan aikana Elias Kaskinen. Edellä mainitut henkilöt kuuluvat Marinin laajaan tuttava- ja ystäväpiiriin.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/071337a5-b1b6-47aa-805a-c4479b…

Kommentit (641)

Vierailija
261/641 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivotaan että tän ketjun persusaasta-akat joku maaha nmuuttaja rais kaa oikein kunnolla saatte ansionne mukaan. 

Sairas oot.

Te kaikki persusaastaakat olette sairaita monta sivua haukutte ihmistä. Sairasta sakkia on persut. Ei muuta kuin toivon myös, että näitten persuakkojen penskat rai skataan jo huonenna. 

Vierailija
262/641 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuhuoratko täällä taas on vauhdissa. Ketju osoittaa kuinka sairasta sakki persut on, persut on saastaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/641 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Av-mammojen lauantai-ilta pelastettu, saa taas törkeästi haukkua ja arvostella ex-pm:iä.

Kyllä on uskomatonta kielenkäyttöä ja paskan jauhamista mutta kuvastaa kyllä hyvin palstan mammojen tason.

Mitä törkeää haukkumista täällä on? Nyt esimerkit kiitos. Et voi vain väittää jotain ilman yhtäkään todistetta. 

Lue ketju läpi, olen pyytänyt ylläpitoa säästämään tämän, poliisille on tehty joilmoitus. Kannattaa muistaa, että Marin on yksityishenkilö, häntä ei voi riepotella kuten valitettavasti poliitikkoja voi. Hankkikaa todisteet te jotka olette varmana tietona kaikkea kertoneet. 

Minä tein netissä rikosilmoituksen töstä, onhan se nyt kumma, ettäpersusaastat saa haukkua ihmisiä vain

Poliisi tutkii tuon sinunkin viestisi ja saat myös syytteet.

Mennään yhdessä vankilaan, siellä tulee olemaan hupaisaa.

Vierailija
264/641 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Av-mammojen lauantai-ilta pelastettu, saa taas törkeästi haukkua ja arvostella ex-pm:iä.

Kyllä on uskomatonta kielenkäyttöä ja paskan jauhamista mutta kuvastaa kyllä hyvin palstan mammojen tason.

Mitä törkeää haukkumista täällä on? Nyt esimerkit kiitos. Et voi vain väittää jotain ilman yhtäkään todistetta. 

Lue ketju läpi, olen pyytänyt ylläpitoa säästämään tämän, poliisille on tehty joilmoitus. Kannattaa muistaa, että Marin on yksityishenkilö, häntä ei voi riepotella kuten valitettavasti poliitikkoja voi. Hankkikaa todisteet te jotka olette varmana tietona kaikkea kertoneet. 

No ei tällaisella kannata sentään poliisia vaivata eikä Marin ole mikään yksityishenkilö, vaikka politiikan jättikin. Ei se status samantien häviä ja hänkin on edelleen julkisuudessa ja julkisissa tilaisuuksissa/tilanteissa. Te höperöt olette ihan älyttömän törkeitä rasittaessanne niukkoja resursseja tämän kaltaisilla jutuilla. Ihmisillä on ihan oikeitakin ongelmia ja kärsimystä, jossa poliiseja tarvittaisiin, mutta te umpihullut silakat ja muut hörhöt kuvittelette, että pahinta ikinä on kritisoida entistä pääministeriä ja pe doa(!) miettiä ehtiikö hän olla lapsensa kanssa tai sanoa huonoa runokirjaa tai biisiä huonoksi jne. Teitä itseänne pitäisi syyttää valheellisista ilmiannoista ja haitanteosta (=resurssien vieminen) ja tarkoitan tätä ihan tosissani.

Vierailija
265/641 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa Sanna rypistynyt. Olen 15 vuotta vanhempi, eikä minulla ole tuollaisia ryppyjä. 

Voi kamalaa että peräti ryppyjä. Taidat olla melkoinen painajainen itse, kun täällä pitää mollata Marinin ulkonäköä. Säälittävyyden huippu 🙄

Onko Purran, Valtosen ja Räsäsen ulkonäön haukkuminen kuitenkin ok, vai ojennatko myös aatetovereitasi? #EriAsia #KahdetRattaat

Vierailija
266/641 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivotaan että tän ketjun persusaasta-akat joku maaha nmuuttaja rais kaa oikein kunnolla saatte ansionne mukaan. 

No minä olen ainakin (keskusta)vasemmistolainen punavihreä.

Vierailija
267/641 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen mielestä Marinilla on päällä pieni toppi? En ole nähnyt kenenkään neljää kymppiä lähestyvän pukeutuvan tuolla tavalla.

Vierailija
268/641 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lue ketju niin tiedät ja yritä myös sisäistää lukemasi.-eri

Vierailija
269/641 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Avonaisen jakun alta näkyi pieni crop-toppi."

Eli nykyaikana voisi ihmisillä olla jalassa Crocsit ja yllä Crop-toppi.

Vierailija
270/641 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirnuaako Petterikin lattiaa naimaliikkeillä jauhojengin bileissä ja nuohoaa avioliiton ulkopuolisia henkilöitä? Olisiko Petteri voinut jatkaa pääministerinä festaritekstarien ja Kesärannan tissien esittelyn jälkeen? Miesministerille tuskin olisi sallittu moista sekoil... instituution ravistelua.

Vierailija
271/641 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellisia nämä uhriutuvat rinnastukset Orpon tuopilliseen kuppilassa, joiden tarkoituksena on heilutella hienovaraisesti naisvihakorttia. Olen aivan varma, että sinä päivänä, kun

a) Orpo käy radalla muutaman kerran kuukaudessa ja pääsee aina Seiskaan,

b) Joku tyyliin Tuure Kilpeläinen vuotaa Instaan kotivideon, jossa Orpo twerkkaa villisti yhdessä muutaman someinfluensserin kanssa, ja taustalta kuuluu "möyhyposseeeeeh" tai "jee ponuremmi", tai

c) Orpo on aamuöisessä yökerhossa siinä kunnossa, että antaa ukkomiehenä jonkun Maija Vilkkumaan tai Anna Puun suukotella kaulaansa kaiken kansan silmien edessä,

niin mediamyrsky tulee 100 % varmuudella olemaan vähintään sitä tasoa kuin Marinin tapauksessa. 

Vierailija
272/641 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lue ketju - täynnä valheita ja paskaa. Vai etkö tunnista sitä enää kun olet itse niin syvällä siinä?

Tämä täyttyy niin nopeasti, ettei ehdi kaikkea lukemaan tai jaksa kahlata alusta asti. Mikä estää sinua kertomasta esimerkkejä väitteesi tueksi? Sen sijaan, että vastaisit kysymykseeni ja itse esittämääsi väitteeseen, ryhdyt haukkumaan minua, kuinka tyyppilistä. Toki voi olla pahojakin juttuja eikä se mikäön ihme tällä palstalla ole, mutta nyt uskottavuutesi kärsii pahasti oman toimintasi takia. Kerro siis muutama esimerkki mitä tarkoitat.

Vierailija
273/641 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitihän se arvata, että jotakin tämänsuuntaista se taas hautoo mielessään.

Hän ja hänen bileet.

Mitään muuta päivää ei voinut valita kuin presidentin virkaanastumispäivä. Itsenäisyyspäivänä sama homma. On se kone.

Eli juhlia ei saa juhlapäivänä?

Asia selvä.

Vierailija
274/641 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voih, ei kai taas sannulia

Hän on Sanna Marin, ei mikään sannuli, senkin pervopersu 

Hän on perussuomalainen, eikä mikään pervopersu, senkin puniikkirotta

Jutut kun on pervopersujen tasoa joka ketjussa, niin silloin pitää tunnustaa värinsä 🤮🤮🤮🤮 senkin ällötys!

Sitä paitsi, olen demari ja ylpeä siitä!

🖕

Vierailija
275/641 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen mielestä Marinilla on päällä pieni toppi? En ole nähnyt kenenkään neljää kymppiä lähestyvän pukeutuvan tuolla tavalla.

Topin päällä oli bleiseri.

Vierailija
276/641 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lue ketju - täynnä valheita ja paskaa. Vai etkö tunnista sitä enää kun olet itse niin syvällä siinä?

Tämä täyttyy niin nopeasti, ettei ehdi kaikkea lukemaan tai jaksa kahlata alusta asti. Mikä estää sinua kertomasta esimerkkejä väitteesi tueksi? Sen sijaan, että vastaisit kysymykseeni ja itse esittämääsi väitteeseen, ryhdyt haukkumaan minua, kuinka tyyppilistä.

Lue ihan itse.-eri

Vierailija
277/641 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä  40 kymppisten >150kg yh. mamojen maailmasa ennen kuulumatonta.

Vierailija
278/641 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälä  40 kymppisten >150kg yh. mamojen maailmasa ennen kuulumatonta.

Piäni toppi ja pikkune tamppi.

Vierailija
279/641 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin vain osan ketjusta, kyllä on taas törkyturvat vauhdissa, huh.

Vierailija
280/641 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Avonaisen jakun alta näkyi pieni crop-toppi."

Eli nykyaikana voisi ihmisillä olla jalassa Crocsit ja yllä Crop-toppi.

En ole tätä ennen tajunnut, että voin kiskoa kaapista päälle vanhat urheilurintsikat ja lähteä kaupungille "crop-topissa".