IL: Sanna Marin emännöi yksityisjuhlia Stubbin virkaanastujaisten iltana Pukeutui pieneen toppiin
Perjantaina vietettiin presidentti Alexander Stubbin virkaanastujaisia. Paikalle saapui monien vieraiden ohella ex-pääministeri Sanna Marin, joka istui eduskunnassa erillään muista ex-pääministereistä. Istumajärjestykseen syynä oli se, että Marin oli muuttanut viime hetkellä mieltään ja päätti pari päivää ennen virkaanastujaisia osallistumisestaan tilaisuuteen.
Tyylikkäästi mustaan asuun, ansiomerkkiin ja Kalevalan Vetovoima-korvakoruihin sonnustautunut Marin pyysi paikalla ollutta henkilöä ottamaan itsestään kuvan paikan päällä. Presidentin virkaanastujaisten jälkeen Marinin ilta jatkui toisenlaisten juhlallisuuksien parissa.
Instagramin perusteella Sanna Marin ja hänen entinen erityisavustajansa ja nykyinen yhtiökumppani Tuulia Pitkänen järjestivät yrityksensä MA/PI Oy:n launchin helsinkiläisessä Madonna-ravintolassa. Juhlissa Marinin asu vaihtui tummansiniseen jakkuasuun. Avonaisen jakun alta näkyi pieni crop-toppi.
Paikan päällä yksityisjuhlissa oli sosiaalisen median perusteella monia tunnettuja suomalaisia, kuten toimittaja Ina Mikkola, muotisuunnittelija Katri Niskanen, muotiin erikoistunut toimittaja Sami Sykkö, näyttelijä Minka Kuustonen ja TTK:sta tuttu tanssinopettaja Marko Keränen.
Ihana ilta, hyvää ruokaa, livemusiikkia ja ihania tyyppejä. Cheers! Kirjoittaa Katri Niskanen Instagramin tarinoihin.
Valtavasti onnea rakas Sanna Marin ja ihana Tuulia Pitkänen. Antakaa palaa, pystytte mihin vaan, Minka Kuustonen hehkuttaa Instagramin tarinoihin lisäämässään julkaisussa.
Onnea kaikkeen uuteen, Marko Keränen kirjoittaa Instagramin tarinoihinsa lisäämänsä yhteiskuvan oheen. Kuvassa hän on Sanna Marinin kanssa.
Yksityisjuhlissa esiintyi päivitysten perusteella illan aikana Elias Kaskinen. Edellä mainitut henkilöt kuuluvat Marinin laajaan tuttava- ja ystäväpiiriin.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/071337a5-b1b6-47aa-805a-c4479b…
Kommentit (641)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Avonaisen jakun alta näkyi pieni crop-toppi."
Eli nykyaikana voisi ihmisillä olla jalassa Crocsit ja yllä Crop-toppi.
En ole tätä ennen tajunnut, että voin kiskoa kaapista päälle vanhat urheilurintsikat ja lähteä kaupungille "crop-topissa".
Ei noitten peittämiseen mitään ihmeitä tarvita.
Taitaa olla oletettu tämä Sanna😏
Vierailija kirjoitti:
Kirnuaako Petterikin lattiaa naimaliikkeillä jauhojengin bileissä ja nuohoaa avioliiton ulkopuolisia henkilöitä? Olisiko Petteri voinut jatkaa pääministerinä festaritekstarien ja Kesärannan tissien esittelyn jälkeen? Miesministerille tuskin olisi sallittu moista sekoil... instituution ravistelua.
Niinpä. Stubb lähti jo huomattavan paljon vähemmästä. Hyvin pienet lyhyet shortsit ja tikkatauluna pyöriminen olivat lopulta liikaa. En pitänyt itsekään noita em. juttuja täysin hänen asemaansa sopivana eli kyllä Marin sai paljon anteeksi, vaikka muuta väittääkin eikä kyse ollut vain naiseudesta saati sitten seksikkyydestä. Stubbiakin kritisoitiin asemaan nähden liian rennosta ja vähän liian niukasta pukeutumisesta eikä tilanne tai syy ollut Marinin kohdalla yhtään sen erilaisempi. Toki osa kritiikistä oli liioiteltua tai aiheetonta, mutta kyllä jotkin pohdinnat olivat ymmärrettäviä eikä joitakin juttuja olisi hyväksytty keltään muultakaan.
Vierailija kirjoitti:
Sirkus voisi olla seuraava työpaikka - se olis mun mielestä ollut oikea osoite jo politiikan sijaan kymmenien miljardien säästö olisi tullut.
Kyllä. Jussin voisi laittaa sirkukseen jonglööraamaan kahden naisen kanssa ilma kortsua.... Alapesu Han se osaa kun Riikka antoi kirjoituksissaan alapesuohjeet Jussille ja kumppaneille.. Miksikäköhän.... 🙄🙄🙄😄😄😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitihän se arvata, että jotakin tämänsuuntaista se taas hautoo mielessään.
Hän ja hänen bileet.
Mitään muuta päivää ei voinut valita kuin presidentin virkaanastumispäivä. Itsenäisyyspäivänä sama homma. On se kone. Pakkohan se se oli omat bileet järjestää, kun Stubb ei kutsunut torppabileisiinsä.
Vierailija kirjoitti:
Kenen mielestä Marinilla on päällä pieni toppi? En ole nähnyt kenenkään neljää kymppiä lähestyvän pukeutuvan tuolla tavalla.
Ole sinä vaikka säkki päässä. Olen yli 40 v ja kyllä pidän tuommosta toppia, ja olen nähnyt muillakin ikäisilläni... Missä pimeässä elät. Etkö käy kunnon bileissä... 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Av-mammojen lauantai-ilta pelastettu, saa taas törkeästi haukkua ja arvostella ex-pm:iä.
Kyllä on uskomatonta kielenkäyttöä ja paskan jauhamista mutta kuvastaa kyllä hyvin palstan mammojen tason.
Mitä törkeää haukkumista täällä on? Nyt esimerkit kiitos. Et voi vain väittää jotain ilman yhtäkään todistetta.
Lue ketju - täynnä valheita ja paskaa. Vai etkö tunnista sitä enää kun olet itse niin syvällä siinä?
Tämä täyttyy niin nopeasti, ettei ehdi kaikkea lukemaan tai jaksa kahlata alusta asti. Mikä estää sinua kertomasta esimerkkejä väitteesi tueksi? Sen sijaan, että vastaisit kysymykseeni ja itse esittämääsi väittee
"Lue ihan itse.-eri"
Oletko vähän tyhmä? Totta kai väitteen esittäjällä on aina todistustaakka enkä minä voi edes tietää mitä kaikkia juttuja hän aivan tarkalleen tarkoittaa. Sitäkin minä kysymykselläni tarkoitin ja vain hän voi siihen vastata kas kun minä en osaa jonkun ties missä olevan ja minkälaisen random kirjoittajan ajatuksia lukea. Moni tuntuu ainakin jutuistaan päätellen kuvittelevan, että he osaavat, mutta se on tietenkin täyttä hölynpölyä tai harhaa.
Vierailija kirjoitti:
Persuhuoratko täällä taas on vauhdissa. Ketju osoittaa kuinka sairasta sakki persut on, persut on saastaa.
Millä tavalla nämä asiat liittyvät mitenkään persuihin? Kyllähän myös vihervasemmistossa ja omassa puolueessa on paheksuttu Marinin touhuja. Ei sille enää löydy minkäänlaista ymmärrystä.
Vierailija kirjoitti:
Kenen mielestä Marinilla on päällä pieni toppi? En ole nähnyt kenenkään neljää kymppiä lähestyvän pukeutuvan tuolla tavalla.
En tiedä, onko rintaliivit vai pieni toppi, mutta hymy näyttää enemmänkin irvistykseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Av-mammojen lauantai-ilta pelastettu, saa taas törkeästi haukkua ja arvostella ex-pm:iä.
Kyllä on uskomatonta kielenkäyttöä ja paskan jauhamista mutta kuvastaa kyllä hyvin palstan mammojen tason.
Mitä törkeää haukkumista täällä on? Nyt esimerkit kiitos. Et voi vain väittää jotain ilman yhtäkään todistetta.
Lue ketju - täynnä valheita ja paskaa. Vai etkö tunnista sitä enää kun olet itse niin syvällä siinä?
Tämä täyttyy niin nopeasti, ettei ehdi kaikkea lukemaan tai jaksa kahlata alusta asti. Mikä estää sinua kertomasta esimerkkejä väitteesi tueksi? Sen sijaan, että va
Jos et lue kommentteja niin älä sitten ota niihin mitään kantaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Lapsellisia nämä uhriutuvat rinnastukset Orpon tuopilliseen kuppilassa, joiden tarkoituksena on heilutella hienovaraisesti naisvihakorttia. Olen aivan varma, että sinä päivänä, kun
a) Orpo käy radalla muutaman kerran kuukaudessa ja pääsee aina Seiskaan,
b) Joku tyyliin Tuure Kilpeläinen vuotaa Instaan kotivideon, jossa Orpo twerkkaa villisti yhdessä muutaman someinfluensserin kanssa, ja taustalta kuuluu "möyhyposseeeeeh" tai "jee ponuremmi", tai
c) Orpo on aamuöisessä yökerhossa siinä kunnossa, että antaa ukkomiehenä jonkun Maija Vilkkumaan tai Anna Puun suukotella kaulaansa kaiken kansan silmien edessä,
niin mediamyrsky tulee 100 % varmuudella olemaan vähintään sitä tasoa kuin Marinin tapauksessa.
Olisi siinä se ero, että vassarit vaatisi Orpoa jättämään paikkansa pääministerinä välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
"Avonaisen jakun alta näkyi pieni crop-toppi."
Eli nykyaikana voisi ihmisillä olla jalassa Crocsit ja yllä Crop-toppi.
Nykyaikaan ihmiset pitää mitä itse päättävät. Moukilta ei kysytä. Eri asia on etiketti juhlat kuten tämä pressa valinta jonne Perra ainoana naisena tuli moukkamaisuuttaan housupuvussa.. Olisivat sitä virhettä kuvanneet. Lisäksi Tukka hapsotti rumasti juhlassa. On hän kumminkin ministeri, 😝
Kaikki jotka pörräävät Marinin kyljessä menettävät arvostustaan. Nuo muut nyt ovat jo menettäneet ja lukeutuvat outoon sakkiin, mutta Minka Kuustonen olisi voinut harkita osallistumistaan.Mitä Marin haluaa noista vaihtuvista tyypeistä kanssaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, onko rintaliivit vai pieni toppi, mutta hymy näyttää enemmänkin irvistykseltä.
Puhu Purrasta jonka turpa aina alaspäin. En ole koskaan nähnyt normaalina.. Anako sitä veettää ja jännitää että muistaisi mitä Orpo käskee sanomaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisi luulla, että ex-pääministerin bileissä olisi jotain korkea-arvoisia henkilöitä tai älyköitä, mutta ei. Kaikki wannabe seiska julkkikset on vieraslistalla.
Kaveripiiri on kyllä hieman uusiutunut jauhojengiaikojen jälkeen.
Miten tuo on uusiutunut kun yhä viettää aikaa Alman, bile-Ilmarin, Vesa Silverin, Tinnin, Jekun, voncaritan, Arttu Mustosen jne kanssa. Tuntuu että vain Sabina Särkkä ja Janita Autio on jäänyt Sannan seurasta niistä aiemmista bilekavereista. Nekin kenties itse halunneet katkaista välit Sannaan, sillä Sabina jäi yksin sen tissikuvakohun aikaan ja hänen päälle tuli medialta ja Sannalta painetta että väärin toimittu, ja Janita Autiota kohtaan vihjailtiin että hän olisi vuotanut ne videot koska oli hänen ylläpitämä instatili. Voinut varmaan leidejä hieman veetuttaa. Ja Sanna ehkä myös syyttänyt Janitaa vuodosta ja Sabina sitten taas nolasi Sannan sillä tissikuvalla, mutta toinen kuvan naisista tyttöystävineen kyllä kelpaa yhä Sannan seuraan. Sannalle kaikki tuo negatiivinen julkisuus kääntyi eduksi mutta Janitalle ja Sabinalle taisi jäädä aika kielteinen leima siitä sotkusta.
Toki noita pintaliitäjiä ja somejulkkiksia on tullut Sannan kaveripiiriin vielä lisää, että siltä osin uusiutunut, mutta kyllä siellä vielä ehdottomasti suurin osa niistä bilekesien kavereista pyörii mukana.
Eikö Sannalla ole ketään vanhoja ystäviä enää? Yleensä tuon ikäisenä valitetaan, ettei saa enää uusia ystäviä, mutta Sannalla kokoonpano vaihtuu lennossa. Porukkaa, jolla ei keskenään juuri yhteistä ole. Onko Sannalla kaikki hyvin? Mitä Sannalle kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna ei paljoa rintaliivejä tarvi;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä täyttyy niin nopeasti, ettei ehdi kaikkea lukemaan tai jaksa kahlata alusta asti. Mikä estää sinua kertomasta
"Jos et lue kommentteja niin älä sitten ota niihin mitään kantaakaan."
En minä ottanutkaan vaan kysyin kysymyksen siltä, joka otti! En väittänyt viesteistä yhtään mitään, vaan kysyin mitä juuri tämä ihminen itse tarkoitti. Se on täysin normaalia keskustelua ja ao. kysymyksen voi esittää oli sitten lukenut ihan kaikkia kommentteja tai ei. Ja kyllä luen ne mitkä ehdin ja varsinkin ne viestijatkumot joihin vastaan. Sitä paitsi edelleen se, että kysyn väitteen esittäneeltä mitä juuri hän itse tarkoitti, ei liity millään tavoin siihen olenko lukenut ketjun vai en. Jos ja kun haluaa tietää mitä juuri tämä tietty ihminen itse pitää jonkinlaisena, täytyy se kysymys esittää hänelle, vaikka olisin lukenut aivan kaiken, sillä vain tuo ko. ihminen voi tietää ja vastata siihen mitä juuri hän otse tarkoitti ja ajatteli. Ei tätä nyt saa käännettyä mitenkään mun syyksi, vaikka kuinka yrittäisi.
Marinin toimintaan rinnastettava skenaario olisi myös se, että Orpon Kesärannan juhlissa joku entinen Hunks-tanssija ja tubettaja olisivat kuvauttaneet intohimoisesti kielisuudellen paljaat pakaransa pääministerin työtilassa ja peittäneet ruskeat silmät ikonisella Finland-kyltillä. Marinin kohut ovat aivan absurdeja, kun ne ajattelee kenen tahansa vakavasti otettavan poliitikon kohdalle, eikä median kohtelusta suinkaan tule mieleen naisviha, vaan häntä on kohdeltu pikemminkin kuin alentuneesti syyntakeista.