Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko jonkun mielestä yli 45v nainen söpö?

Vierailija
02.03.2024 |

Itselle ei ole koskaan tullut vastaan keski-ikäistä söpöä naista. Jotkut voi olla näyttäviä tai uhkeita tai vähän pervolla tavalla kuumia, mutta söpöjä ei. Suurin osa tavistätejä kuitenkin. 

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihdevuodet alkavat valitettavasti jo näkyä ja painaa päälle. Rupsahtaminen, fyysinen rapakunto, ylipaino ja henkinen alamäki alkaa jo näkyä monilla. Saamattomuus, velttous ja väsymys. Mikään ei kiinnosta. Välinpitämättömyys ja tylsistyminen. Ei haluta enää kehittyä elämässä millään osa-alueella. Maataan sohvalla, juodaan kaljaa, katsotaan televisiota, juoruillaan, puhutaan pahaa ihmisistä ja valitetaan. 

Osa yli nelikymppisistä naisista on vielä hedelmällisiä ja nuorekkaita - sekä henkisesti että fyysisesti. He pystyvät tulemaan raskaaksi ja saamaan lapsen. Raskaus ja synnytys pitää naisen nuorena.

Melkoista sontaa suollat. Yövalvomiset koliikkivauvan kanssa eivät kyllä ketään nuorenna :D

No, hänellä ei ilmeisesti ole kokemusta asiasta. Juuri mietin, että paljon paremmassa kunnossa ja energisempi olen nyt neljävitosena aikuisen äitinä kuin olin kaksivitosena taaperon äitinä. Samat 24 h vuorokaudessa edelleen käytössä, mutta käyttökohde ihan toinen. 

Vierailija
42/70 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla söpö kunhan on tarkka syömisistään. Tanakka täti on juurikin täti eikö söpö. You had one job...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut elämäni aikana kaksi, ja lisäksi yhden joka kovasti luuli olevansa söpö. Sillä luulevalla oli kaikenlaisia pikkutyttömäisiä maneereja ja kasvonilmeitä ja välillä jopa sellaista lapsellisen lässyttävää puhetta. 

Vierailija
44/70 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla söpö kunhan on tarkka syömisistään. Tanakka täti on juurikin täti eikö söpö. You had one job...

Jaa, mikä oli se yksi työ? Pysyä söpönä? Vai olla syömättä liikaa? 

t. paksukainen, joka ei elä elämäänsä sinun standardien mukaan, eikä kuvittele olevansa söpö

Vierailija
45/70 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän monia 80+ ikäisiäkin, jotka ovat söpöjä. Sellaisia satukirjojen söpöjä herttaisia mummeleita. Naapurissani asuu yksi heistä. 

Olen kerran nähnyt uskomattoman söpön, varmasti yli 80v. naisen. Katsoin varmaan häntä lumoutuneena. Hän oli jotenkin keijukaismainen, kasvot herkät ja ilmeikkäät. Paikka oli Uspenskin katedraali ja kyseessä muistaakseni ikoninäyttely. 

Vierailija
46/70 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko söpö suunnilleen sama kuin nätti. 

Ei ole. Nätti on kauniista pykälä alaspäin. Söpö on ihan eri asia. 

Millä tavalla söpö on eri asia? 

Kaikilla tavoin. Ei sitä voi sanallisesti selittää. Varsinkaan, kun tämä on puhtaasti mielipidekysymys. Jonkun mielestä esimerkiksi koiranpennut ovat hyvin söpöjä, toisten mielestä ei lainkaan. 

Vierailija
47/70 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi olla enemmän kuin yksi työ? Ja miten työ liittyy siihen, onko ihminen söpö vai ei?

t. Ritu 150kg

Vierailija
48/70 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sun äitis ei ollut, etkä sinäkään tuu olemaan, mut meidän suvussa ei homehduta koskaan.

Vierailija
49/70 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Macronin vaimo, Brigitte, on söpö. 

Vierailija
50/70 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvat ja pienet lapset on söpöjä, kissat ja jotkut koirat on söpöjä. En kutsuisi ketään aikuista söpöksi.

Aikuiset naiset on nättejä, kauniita tai tyylikkäitä.

Vierailija
51/70 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään väliä oonko mä 45 jos mut on kaikissa testeissä nuoremmaksi todettu. 

Vierailija
52/70 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Harmi, että miehistä ehkä yksi miljardista on söpö yli 40-vuotiaana. 

Vierailija
53/70 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, sun pitäis nähdä mut ap, ja tulisit heti toisiin ajatuksiin. Taidat olla nuori kaveri. 

Vierailija
54/70 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iris Apfel oli söpö vielä kuollessaan 103-vuotiaana eilen. 

Vierailija
55/70 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aina tyypit tulee luettelemaan näitä hyväosaisia miljonäärijulkkiksia, joilla on tehty jos jonkinlaista pientä ja isompaa toimenpidettä ja on personal trainerit ja ravintoterapeutit yms valmentajat ja tukihenkilöt huolehtimassa terveydestä ja ulkonäöstä. Tavikset on harvoin söpöjä keski-ikäisinä. 

Vierailija
56/70 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 81-v mieheni sanoi tänäänkin minua söpöläiseksi. Olen vielä alle 80-v. 

Vierailija
57/70 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja aina tyypit tulee luettelemaan näitä hyväosaisia miljonäärijulkkiksia, joilla on tehty jos jonkinlaista pientä ja isompaa toimenpidettä ja on personal trainerit ja ravintoterapeutit yms valmentajat ja tukihenkilöt huolehtimassa terveydestä ja ulkonäöstä. Tavikset on harvoin söpöjä keski-ikäisinä. 

Pirkko Mannolla miljonääri?  Tuskinpa. Ja noin muutenkaan söpöyttä ei miljoonilla saa. Se kun on synnynnäinen ominaisuus, joka ihmisellä joko on tai ei ole. 

Vierailija
58/70 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummot on ainakin söpöjä

Vierailija
59/70 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummot on ainakin söpöjä

Ei todellakaan aina.