Onko jonkun mielestä yli 45v nainen söpö?
Itselle ei ole koskaan tullut vastaan keski-ikäistä söpöä naista. Jotkut voi olla näyttäviä tai uhkeita tai vähän pervolla tavalla kuumia, mutta söpöjä ei. Suurin osa tavistätejä kuitenkin.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon 41 v mies ja oman ikäiset naiset ei sytytä. Naisen täytyy olla nuorempi että voi hankkia lapsia.
Siksi oletkin sinkku koko loppuikäsi.
Tuskinpa vain olen. Halukkaita riittää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon 41 v mies ja oman ikäiset naiset ei sytytä. Naisen täytyy olla nuorempi että voi hankkia lapsia.
Siksi oletkin sinkku koko loppuikäsi.
Tuskinpa vain olen. Halukkaita riittää
Mukavaa, että sinulla on tuollaisia päiväunia :)
Onko söpö suunnilleen sama kuin nätti.
Naurattaa tämä lasten ajatus, että yli 45v on mummoikäinen. Omassa lähipiirissä kun sen ikäisillä on enimmäkseen alakouluikäisiä tai sitä pienempiä lapsia. Jos on lapsia ollenkaan. Tämä tukee myös se, että ensisynnyttäjien keski-ikä on Suomessa jo yli 30v.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Nätti on kauniista pykälä alaspäin. Söpö on ihan eri asia.
Sinikukka Saari on söpö mummoikäinen tutkija.
Vaihdevuodet alkavat valitettavasti jo näkyä ja painaa päälle. Rupsahtaminen, fyysinen rapakunto, ylipaino ja henkinen alamäki alkaa jo näkyä monilla. Saamattomuus, velttous ja väsymys. Mikään ei kiinnosta. Välinpitämättömyys ja tylsistyminen. Ei haluta enää kehittyä elämässä millään osa-alueella. Maataan sohvalla, juodaan kaljaa, katsotaan televisiota, juoruillaan, puhutaan pahaa ihmisistä ja valitetaan.
Osa yli nelikymppisistä naisista on vielä hedelmällisiä ja nuorekkaita - sekä henkisesti että fyysisesti. He pystyvät tulemaan raskaaksi ja saamaan lapsen. Raskaus ja synnytys pitää naisen nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Vaihdevuodet alkavat valitettavasti jo näkyä ja painaa päälle. Rupsahtaminen, fyysinen rapakunto, ylipaino ja henkinen alamäki alkaa jo näkyä monilla. Saamattomuus, velttous ja väsymys. Mikään ei kiinnosta. Välinpitämättömyys ja tylsistyminen. Ei haluta enää kehittyä elämässä millään osa-alueella. Maataan sohvalla, juodaan kaljaa, katsotaan televisiota, juoruillaan, puhutaan pahaa ihmisistä ja valitetaan.
Osa yli nelikymppisistä naisista on vielä hedelmällisiä ja nuorekkaita - sekä henkisesti että fyysisesti. He pystyvät tulemaan raskaaksi ja saamaan lapsen. Raskaus ja synnytys pitää naisen nuorena.
Fyysinen rapakunto johtuu liikkumattomuudesta, ei vaihdevuosista. Myöskään ylipaino, saamattomuus, velttous ja väsymys eivät ole vaihdevuosien vika, vaan seurausta huonoista elintavoista.
Bussissa istui juuri vieressä varmaan 60+v nainen, kasvoista näki että elämää on ehditty elää sen verran, mutta silti kauniit kasvot, ja hemmetin tiukassa kunnossa kroppa. Kunpa joskus törmäisi tuollaiseen kun haluaa vaihtelua kulahtaneeseen avioliittoonsa tai jotain...
M40
Ei siihen ikä liity
Esim pauley Perrette (NCIS näyttelijä) on 54 ja erittäin söpö.
Vierailija kirjoitti:
Melkoista sontaa suollat. Yövalvomiset koliikkivauvan kanssa eivät kyllä ketään nuorenna :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Söpö on rumasta 3/4 pykälää sivulle.
Winona Ryder on vieläkin aika söpis...
Tiedän monia 80+ ikäisiäkin, jotka ovat söpöjä. Sellaisia satukirjojen söpöjä herttaisia mummeleita. Naapurissani asuu yksi heistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla söpö on eri asia?
En tiedä. Kolmekymppiset pitää ikäisenään. 34vuotiailla kaikilla enemmän uurteita kuin minulla, kai sitten oon nuorekas. Myöskään huuliryppyjä ei ole. En tiedä pitäisikö tässä iässä olla. Oon pian 47.
Betty White oli söpö loppuun asti :)
Samaa mieltä. Oon ite 31 ja tykkään 50 vuotiaista mummoista.
t. Oolofi-04