Kateus, oletko kateellinen?
Oletko kateellinen ja jos olet niin mille? Entä kadehditko salaa itseksesi?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kateellinen. Erityisen kateellinen olen yhdelle vanhalle tutulle, joka tuntuu saaneen elämässä ihan kaiken. On kannustavat vanhemmat ja heidän kanssaan läheiset välit, paljon ystäviä, ihana aviomies, terve lapsi, vakituinen työpaikka heti valmistumisen jälkeen, täydellinen vartalo ja kaunis naama, rahaa ja omaisuutta. Minulla ei ole noista mitään.
Joo, sama juttu. Jotkut vaan saa kaiken.
Kateelliset ihmiset on kamalia. Esimerkiksi tuo hyvä kroppa. Olisit säkin sen "saanut" kun olisit mennyt salille. Sama noiden muiden asioiden kanssa. Töitä vaatineet varmasti eikä ne eteen vaan tipahda.
Oen ja erityisesti tasapanoisille ihmosille ja niille jotka näkee kunnolla mitä kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kateellinen. Erityisen kateellinen olen yhdelle vanhalle tutulle, joka tuntuu saaneen elämässä ihan kaiken. On kannustavat vanhemmat ja heidän kanssaan läheiset välit, paljon ystäviä, ihana aviomies, terve lapsi, vakituinen työpaikka heti valmistumisen jälkeen, täydellinen vartalo ja kaunis naama, rahaa ja omaisuutta. Minulla ei ole noista mitään.
Kateelliset ihmiset on kamalia. Esimerkiksi tuo hyvä kroppa. Olisit säkin sen "saanut" kun olisit mennyt salille. Sama noiden muiden asioiden kanssa. Töitä vaatineet varmasti eikä ne eteen vaan tipahda.
Salille -> hyvä kroppa. Panostus ulkonäköön -> kivan näköinen
->>ihana mies.
Panostus opiskeluun -> hyvä työpaikka
Panostus rahankäytön miettimiseen -> omaisuuden kertyminen
Panostus käytöstapoihin ja mukavan luonteen kehittämiseen -> hyvät suhteet perheeseen ja ystäviin
Silleen ne vaan tipahtaa jollekin ilman mitään työtä.
Naiset ovat monesti aika kateellisia kauniimmille "ystävilleen" selän takana ja saattavat jopa jotenkin sabotoida heitä. Miehillä se kateus liittyy yleensä suoremmin rahaan tai vaikka autoon.