Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kateus, oletko kateellinen?

Vierailija
02.03.2024 |

Oletko kateellinen ja jos olet niin mille? Entä kadehditko salaa itseksesi? 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kateellinen. Erityisen kateellinen olen yhdelle vanhalle tutulle, joka tuntuu saaneen elämässä ihan kaiken. On kannustavat vanhemmat ja heidän kanssaan läheiset välit, paljon ystäviä, ihana aviomies, terve lapsi, vakituinen työpaikka heti valmistumisen jälkeen, täydellinen vartalo ja kaunis naama, rahaa ja omaisuutta. Minulla ei ole noista mitään.

Joo, sama juttu. Jotkut vaan saa kaiken. 

Vierailija
22/25 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kateellinen. Erityisen kateellinen olen yhdelle vanhalle tutulle, joka tuntuu saaneen elämässä ihan kaiken. On kannustavat vanhemmat ja heidän kanssaan läheiset välit, paljon ystäviä, ihana aviomies, terve lapsi, vakituinen työpaikka heti valmistumisen jälkeen, täydellinen vartalo ja kaunis naama, rahaa ja omaisuutta. Minulla ei ole noista mitään.

Kateelliset ihmiset on kamalia. Esimerkiksi tuo hyvä kroppa. Olisit säkin sen "saanut" kun olisit mennyt salille. Sama noiden muiden asioiden kanssa. Töitä vaatineet varmasti eikä ne eteen vaan tipahda.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oen ja erityisesti tasapanoisille ihmosille ja niille jotka näkee kunnolla mitä kirjoittaa.

Vierailija
24/25 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateelliset ihmiset on kamalia. Esimerkiksi tuo hyvä kroppa. Olisit säkin sen "saanut" kun olisit mennyt salille. Sama noiden muiden asioiden kanssa. Töitä vaatineet varmasti eikä ne eteen vaan tipahda.

Salille -> hyvä kroppa. Panostus ulkonäköön -> kivan näköinen

->>ihana mies.

Panostus opiskeluun -> hyvä työpaikka

Panostus rahankäytön miettimiseen -> omaisuuden kertyminen

Panostus käytöstapoihin ja mukavan luonteen kehittämiseen -> hyvät suhteet perheeseen ja ystäviin

Silleen ne vaan tipahtaa jollekin ilman mitään työtä.

Vierailija
25/25 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat monesti aika kateellisia kauniimmille "ystävilleen" selän takana ja saattavat jopa jotenkin sabotoida heitä. Miehillä se kateus liittyy yleensä suoremmin rahaan tai vaikka autoon.