Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En käsitä, miten jotkut naiset yrittävät näyttää teineiltä vaikka ikää on noin 45

Vierailija
05.09.2008 |

Jos tuntee itsensa enemman teiniksi kuin keski-ikaiseksi, niin onko se nyt niin paha etta pukeutuukin sitten mielensa mukaan?

Itse lahestyn 40 eika tulis mieleenkaan muuttaa pukeutumistani vain sen takia etta olen 40-vuotias! Farkut ja korkkarit sopii mun tyyliin enenmman kuin hyvin!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nuoruus jäänyt tällaisilta ihmisiltä elämättä? I

Vierailija
2/25 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos katsotaan että se mikä on kulloinkin just muotia on teinien pukeutumista (sen sijaan että pukeutuisi ns. klassisesti, vuodesta toiseen samalla tavalla) niin veikkaan että tästä syytetään nelikymppisiä jotka vain tykkäävät seurata muotia.

Mulla tosin ei ole omaa lehmää ojassa, sillä olen tosi epämuodikas. Mahdankohan siis vastata av-ihannetta omassa ikäryhmässäni?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis iho rypytön ja nätti ja vartalo hoikka ja hyvässä kunnossa..

Vierailija
4/25 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun keski-ikäisellä on joku pinkki huppari, niittivyö, haalistetut farkut ja jotkut pissiskorkkarit. Kaiken kruunaa joku karmea muovinen käsiveska.

Vierailija
5/25 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

me muut näytämme sitten paremmalta näiden ikiteinien ja kassialmojen joukossa =)

Vierailija
6/25 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen parikymppinen ja lähinnä surettaa katsoa näitä keski-ikäisiä teinejä esim. jossain nuorten vaatekaupassa... mielestäni jonkinlainen ikäkriisi käsillä heillä; toisaalta ollaan niin vapautuneita että mutta sitten taas ei kestetä sitä tosiasiaa että joku voi halutakin pukeutua kuten ikäisensä.

Vierailija
7/25 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 40 v. ja työtoverini 25:stä noin kolmeenkymmeneen. Mielestäni olen jotenkin nuortunut heidän seurassaan, ja mielelläni käytän sellaisia vaatteita, joista itse tykkään. Minun mielestäni ns. rajan vetäminen on vähän hankalaa. Eli esim. ei erikoista hametta ja leggingsejä - tai siis, ei legginsejä ollenkaan... sen sijaan erikoiset hameet ja kengät voi hyväksyä myös nelikymppisiltä...vai???

Vierailija
8/25 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA sitten on näitä tätimäisiä 40+ naisia, jotka pukeutuvat kasarimuotiin tai muuten vain kuin vanhat mummot

Vierailija
9/25 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupoista löytyy kyllä muodikkaita, nuorekkaita, laadukkaita vaatteita aikuiselle naiselle. Ei tarvitse mennä teiniosastolle. Tyylitajua ei ole kaikilla.

Vierailija
10/25 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itse 40+

ja puen niin kuin itsestäni tuntuu en miten olettaisi nuiden minunpukevan

mutta teini vaattetia en päälleni laittaisi enlä edes oman tytären päälle ovat niin kauheita

mukavat kiristämättömät vaatteet hyviä jos vielä kestävä tpesua ja ovat kohuuttilen hintaisia niin

hyvä

yhtä oikeeta muotia ei ole meille nelikymmppisille niin kuin ole nuroillekkkaan kukukin tyylillään

Vierailija
11/25 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikeaa yht äkkiä neljäkymmentä täytettyäsi pukea päällesi ruutuhametta ja korkkareita. Jos olet ihan tavallinen nelikymppinen perheellinen duunari jolla lapset juuri siinä muotia kuluttavassa, harrastavassa iässä niin mistäs sitä repii rahat laadukkaisiin ja ajattomiin (mutta kuitenkin kausittain vaihtuviin) ja muodikkaisiin merkkivaatteisiin?

Vierailija
12/25 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eihän siellä kaupoissa tyrkytetä muuta kuin jotain teinimuotia!

Jos haluaa pukeutua aikuismaisesti, se on mahdotonta jollei sitten halua tuhlata rahaa aivan tuhottomasti pukeutumiseen.

Kaikki t-paidatkin ovat pienenpieniä kittanoita ja farkut usein vain niitä haalistettuja lantiomallia.

Vierailija
13/25 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en kyllä erityisen tätimäisestikään. Tunnen monia ikäisiäni, jotka näyttävät vanhemmilta kuin minä, mutta itse en silti käytä 15-vuotiaan tyttäreni kanssa täysin samoja vaatteita. Koruja ja huiveja vaihtelemme. Kokomme ovat niin erilaiset (minä 38, hän 34), että esim. samat farkut eivät käy. Enkä kyllä vetäisi niin lantiomallisia pöksyjä jalkaani.

Vierailija
14/25 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yritä näyttää teiniltä. Teinivaatteet nyt vain ovat edullisempia kuin tätivaatteet. Voglian pleiseri ja housut, menis kolmesataa heti, mutta varmaan näyttäisin ihan keski-ikäiselle pukeutumisenkin puolesta.

Onhan tämä vähän epätoivoista. Monitehosilmälasien sijaan kokeilen kaksitehopiilareita. Ostamiani hameita en juuri kehtaa käyttää, pitäisi pysytä liikkumaankin, hameen kanssa takki on ongelmallinen.

Hattua nostan jos vielä näyttääkin nuorekkaalle. Kylpylän jumppari oli mustissa joustofarkuissa ja t-paidassaan niin timmi harmaapää, että siihen tähtään :-)

Vierailija
15/25 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

halua kasvaa aikuisiksi.

Vierailija
16/25 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja todellakin haluan pukeutua "teinimäisesti" koska en ole henkiseltä iältäni päivääkään päälle 18v. Ihastunkin aina 16-vuotiaisiin poikiin (jotka muuten luulevat minua alle kolmikymppiseksi).

Vierailija
17/25 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajatellaan vaikkapa tummahiuksista timmissä kunnossa olevaa nelikymppistä, jolla siisti kampaus ja jalassa vaikkapa mustat/tummanruskeat samettihousut, tennarit ja vaaleanpunainen huppari, niin ei hän näytä teiniltä. VERT. Liiasta blondauksesta kuivuneet hiukset, lantiomallin farkut, pinkkiä huulipunaa käyttävä, "ikääntynyt pissaliisa" siinä vaaleanpunaisessa hupparissaan.

Sama juttu vaikkapa jakkupuvuissa; jos halua näyttää nuorekkaalta se onnistuu kun valitsee muotoon ommellun jakkupuvun, jossa ehkä jokin pikantti ykstyiskohta, tai somistaa asua koruin/huivein/laukuin tmv. "nuorekkaammaksi" VERT. Laatikkomallin asuun pukeutunut daami, jonka asu peittää kaikki muodot ja saa näyttämään 15 kiloa lihavammalta, jalassa tukisukkahousut ja matalapohjaiset kengät.

Vierailija
18/25 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat aikuisia jo alle 18-vuotiaina, tarkoitan nyt vastuullisuutta ja tiettyä kypsyyttä. Jotkut taas ovat ihan pentuja vielä 4-kymppisinäkin, eli eivät ota vastuuta omastaan/lastensa elämästä jne.

Ja jos miettii että moni nuori äiti on todella hyvä äiti, joillekin se on tavallaan sisään rakennettua, tai he vain kypsyvät aiemmin. Uskon että kyse on luonteesta ja ehkä hieman perhesuhteistakin riippuvainen. Jos lasta kasvattaa liian pumpulissa, eivät tämän omat siivet kanna.

Ihan esimerkkinä mainittakoon, että oma 5-vuotta nuorempi sisareni on aina ollut kypsempi mitä minä. Nyt kolmikymppisenä tunnen itseni vieläkin aika lapselliseksi ja olen monessa suhteessa "hukassa", mutta hän on ollut todella aikuinen ja stabiili jo vuosikausia...!

Vierailija
19/25 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..olen vähän hämmentynyt siitä että kavereiden äidit ostavat vaatteensa sieltä mistä mekin. :/

Vierailija
20/25 |
06.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kytätä, onko potukalla tuulipukua ja lapsilla reimatekkiä vai onko pukeutunut liian nuorekkaasti vai tanttamaisesti.

Ei ihme, että miehet on aina niskan päällä kun naiset sortuu jatkuvasti tällaisten asioiden näpertämiseen.