Kun melkein viiskymppiseltä kysytään mahdollisesta raskaudesta röntgenissä
Kysyjä oli vielä mies. Kai asiasta pitäisi olla ilahtunut!
Kommentit (24)
Se ohjelma pakottaa kysymään kaikilta alle 50-vuotiailta naisilta
Mitä erikoista ilahtumista siinä jos hoitaa työnsä oikein.
Niin? Mun naapuri juuri synnytti viisikymppisenä. Onneksi kysytään!
No ole iloinen. Jos ei olisi kysynyt, olisit loukkaantunut siitäkin. "Oonko mä niin vanhan näköinen muka, y h yy."
Vastaa vaan kysymyksiin mitä lääkärissä kysytään. Heidän kuuluu tehdä se
Kyllä sitä kysytään päälle viiskymppisiltäkin. Kyllä mä tosiaan ilahduin niin että purskahdin nauruun. T: Kuuden mummo
Itse repesin siinä tilanteessa, kun ei seksiäkään ole ollut 10 vuoteen, tosin sitähän kysyjä ei voinut tietää.
Koska nykykäsityksen mukaan miehetkin voivat synnyttää ja muslimilapset voivat olla raskaana 9-vuotiaana, niin kaikilta pitää kysyä ikähaarukassa 9-60.
Minulta kysyttiin mammografiassa että onko minulla silikonia rinnoissa, joo ensin vähän hämmennyin mutta tajusin itsekin että se on rutiinikysymys. Ei lähtenyt mielikuvitus turhan takia laukkaamaan.
Lähetettä ei pysty tekemään ellei kysy raskaudesta jokaiselta alle 50-vuotiaalta naiselta. Ollaan työkavereiden kanssa monesti tälle naurettu. Terveisin Apotti
Pientä iloa päivään. Ei siihen paljoa tarvita.
Minulle taas sanottiin joogassa, että joogaan ei saisi tulla, jos on kk? Olen yli 60+. Toki vähän ihmettelin asiaa, mutta ihan ok, jos luullaan nuoremmaksi.
No nainen voi kantaa lainasoluilla tehtyä lasta aika vanhana...
Ja: Äidilläni tuli menopaussi vasta 54-vuotiaana. Siskollani 49-vuotiaana. Eli teoriassa miksei.
On positiivista saada murtumapotilaat hymyilemään.
Vierailija kirjoitti:
Minulle taas sanottiin joogassa, että joogaan ei saisi tulla, jos on kk? Olen yli 60+. Toki vähän ihmettelin asiaa, mutta ihan ok, jos luullaan nuoremmaksi.
Nyt en ymmärtänyt mitään. Joka päivähän on joku kuukausi menossa?
Vierailija kirjoitti:
Lähetettä ei pysty tekemään ellei kysy raskaudesta jokaiselta alle 50-vuotiaalta naiselta. Ollaan työkavereiden kanssa monesti tälle naurettu. Terveisin Apotti
Eipä siinä mitään nauramista ole. Äitini oli raskaana 47 vuotiaana.Ei yleistä eikä todennäköistä,mutta mahdollista.Moukkamaista,jos naureskellaan
Mulle vaan todettiin "et varmaan ole raskaana?". Kai oon niin ruma, että ajattelivat ettei tuolle ainakaan kukaan anna.
N42
Vierailija kirjoitti:
Sekä äidilläni että mummollani oli menkat tuon ikäisenä. Itsestäni en tiedä vielä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle vaan todettiin "et varmaan ole raskaana?". Kai oon niin ruma, että ajattelivat ettei tuolle ainakaan kukaan anna.
N42
Tervetuloa hirvitysten kerhoon! Meitä on muitakin.
Voi hyvää päivää. Se kysyi sitä seohjeen mukaan. Ei tee oletuksia. Sairaanhoito ja lääkärit tarvitsevat faktoja