Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisi korvata tuttavalle " kimppakyydin" ? ov

Vierailija
15.01.2007 |

Elikkäs siis, tuttava ja hänen miehensä asuvat samassa naapurustossa ja meidän talojen välillä on 100 metriä matkaa. Olen kulkenut nyt puolitoista vuotta heidän kyydissä kotiin harjoituksista.

Kysyn aina harjoitusten päätteeksi, että pääsenkö heidän kyydissään ja melkein aina olen päässyt. Jos heidän pitää hakea isompi lapsi kummisedän luota hoidosta, niin sitten vastaus on yleensä ei ja olen sitten kysynyt joltain muulta kyydin.

Tuttava myöskin aina kysyy, jos meillä on esim. esitys tai joku muu vastaava tulossa, että milläs sä aiot tulla, onkos sulla kyytiä? Jos ei ole, niin sä voit tulla meidän kyydissä. Eli häneltä tulee se aloite noitten kyytien suhteen.

Miten tuon voisi korvata?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kuljen silloin tällöin samoissa kyydeissä ja ainakin nyt puolivuosittain viimeistään olen korvannut jotenkin.

Vierailija
2/4 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyisikö naapuriltasi esim. joku harrastus, liikunta, musiikki tms johon tarvitsisi jotain välineitä? Osta lahjakortti liikkeeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen kerran on kuitenkin saman matkan menossa. Mutta jos välttämättä haluaa, niin voishan sitä ostaa vaikka jonkun herkkukorin tai vastaavan.

Vierailija
4/4 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä ei löydy autoa ja pääsen harjoituksiin bussilla, mutta illalla joutuisin odottamaan yli tunnin seuraavaa bussia. Liian pitkä aika.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi