Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisinpa nuori ja voisinpa bilettää

Vierailija
01.03.2024 |

Mutta ei. 

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena niillä biletytöillä oli iloisia juhlia ja seksiä hauskojen ja komeiden miesten kanssa. 😳

Vierailija
2/24 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanha oot?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

,62 vuotias. Ap

Vierailija
4/24 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen henkisesti olevani 26 vuotias.

Ap

Vierailija
5/24 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 34 ja haluaisin olla 20;:( mua suututtaa kun äiti laittaa nuoruuskuvia mulle että voin "vanhana muistella":( tosin en ollut nuorena bilettäjä tyyppi, enkä koskaan saanut miesten huomiota mutta toivon silti olevani 20.

Vierailija
6/24 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 60 v ja biletän edelleen. Yhden illan jaksaa vaikka aamuun. Toki toipuminen vie sitten pitempään kuin nuorena.

Vierailija
7/24 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena niillä biletytöillä oli iloisia juhlia ja seksiä hauskojen ja komeiden miesten kanssa. 😳

Ei minulla, olin nätti mutta silti olin miehille ilmaa. Ehkä kun en ollut rääväsuu ilkeilijä vaan ylikiltti nössö niin en saanut huomiota.

Vierailija
8/24 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit bilettää jos jaksat. Kukaan ei estä

Vierailija
9/24 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paariin vaan,jossa tansitaan. Nuoret ottaa avosylin sinut vastaan.Tansittavat sinua ymm.Koska et tuon ikäisenä ole uhka,etkä vie heidän ihastuksia!Kohtelevat sinua hyvin nuorten tanssipaikassa ja kun väsyt voit rauhassa yksin lähteä kotiin.Kukaan ei peräsi tule.Koettu itse se monesti ja koen viellä usein sen fiiliksen ja ilon ..

Vierailija
10/24 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, täytin just 17 ja miesten mielestä olen jo post-wall.

Haluaisin olla priimassa oleva 16 vuotias.

Vierailija
11/24 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä se bilettäminen nyt kellekin tarkoittaa. Ei sen oo pakko sisältää esim alkoholia, vaan bilettää voi ilmankin :D Kuusikymppinen voi bilettää ihan kuten haluaa, mut hölmöltä näyttää jos yrittää esittää muun ikäistä kuin on.

Vierailija
12/24 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla, olin nätti mutta silti olin miehille ilmaa. Ehkä kun en ollut rääväsuu ilkeilijä vaan ylikiltti nössö niin en saanut huomiota.

Rääväsuut ja pomottavat naiset tuntuvat olevan miesten suosiossa. Sitten valittavat kun nainen jyrää ja nalkuttaa. 

Vierailija
13/24 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit sinä vanhanakin bilettää 

Vierailija
14/24 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just eilen katselin Turussa kun haalariporukka bailasi menemään. Ajattelin, että onneksi en ole enää tuon ikäinen. Vaikka hauskaahan se silloin oli, kun itse oli opiskelija. Aika aikaa kutakin.

Vierailija
15/24 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just eilen katselin Turussa kun haalariporukka bailasi menemään. Ajattelin, että onneksi en ole enää tuon ikäinen. Vaikka hauskaahan se silloin oli, kun itse oli opiskelija. Aika aikaa kutakin.

Niinpä. Nuorena tuli koluttua bileet läpi moneen kertaan, juhlittua GooMilla neljä päivää putkeen ym. ym. Nykyään jos jaksaa aktivoitua 2-3 kertaa vuodessa niin se riittää hyvin. Ja jos haluaa saada kaveriporukan kasaan niin taivas varjele millaiset esivalmistelut se vaatii. Mutta en kyllä enää kaipaakaan noita neljännesvuosisata sitten olleita vauhtivuosia, se oli sitä aikaa ja nyt on nyt.

Vierailija
16/24 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17/24 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet naurettava.

Vierailija
18/24 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 53 ja ajattelin tänään lähteä radalle bilettämään. Olen eron jälkeen sitä säännöllisesti harrastanut, ja se on nyt vielä paljon hauskempaa kuin nuorena.

Vierailija
19/24 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bilettäähän Sanna Marinkin vaikka on 38-vuotias keski-ikäinen perheenäiti. Toisaalta moni nuori on raitis ja henkevä sekä fiksu. Bilettää voi vielä 70-vuotiaana, jos tykkää päihteistä ja vilinästä ynnä viihdemusiikista. 

Vierailija
20/24 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paariin vaan,jossa tansitaan. Nuoret ottaa avosylin sinut vastaan.Tansittavat sinua ymm.Koska et tuon ikäisenä ole uhka,etkä vie heidän ihastuksia!Kohtelevat sinua hyvin nuorten tanssipaikassa ja kun väsyt voit rauhassa yksin lähteä kotiin.Kukaan ei peräsi tule.Koettu itse se monesti ja koen viellä usein sen fiiliksen ja ilon ..

Juu, baariin lähtee tanssimaan, ja paareille tosiaan päätyy..