Parisuhde ja seksi (puhukaa mulle järkeä)
Tehdääs uusi aloitus, kun tämä poistettiin yleiseltä puolelta.
Mulla on oikeasti todella hyvä muutaman vuoden kestänyt parisuhde. Tässä olisi kaikki kohdallaan! Paitsi se, että mies haluaa paljon vähemmän seksiä, mitä minä. Hänelle riittää mainiosti kerran-pari viikkoon, minä voisin hyvin harrastaa seksiä vaikka joka päivä, jos siihen on tilaisuus.
Puhukaa mulle järkeä! En halua erota, mutta samalla asia myös kalvaa minua jatkuvasti...
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Mulla loppui eilen suhde just tähän samaan asiaan. Puhuttu ja puhuttu ja puhuttu mutta halut ei kohtaa. Mies meillä oli vanhempi ihan reippaasti mutta halusi joka päivä. Minä noin 3-4 kertaa viikossa.
Alkoi syyllistämään, jos en halunnut useammin ja valvotti , mökötti ja riiteli. Kuukautistenkin aikaan tuli inhottavia lauseita "voisit sä nyt silti mun veitikkaa huomioida vaikka suulla tai käsin jos suhun ei saa koskea ;) " ja yksin en saanut edes suihkuun mennä ilman että mies tuli sinne muna pystyssä perässä , että nythän olisi aikaa kun lapsi kattoo ohjelmia ( hänen lapsi, olen lapseton) .
Kun illalla oltiin oltu niin aamuyöstä jo tökki pen iksellään selkään vaikka lapsensa nukkui samassa huoneessa, loukkaantui kun en halunnut. Totesi vihaisena että "joku muu olis tykännyt" . Sanoin että mene sen jonkun muun luo. Suuttui.
Kaikki pyöri vain seksin ympärillä ja aina vain seksi seksi seksi tai vihjailua haluista ja
Aargh! Muistuttaa exääni. Joka paikassa, koko ajan olis pitänyt olla panemassa. Vuokramökillä, vanhempieni nukkuessa samassa huoneessa, sukulaisissa, aamulla, illalla ja joka välissä. Sanoi kerran herätettyään mut aamuviideltä, että:
" Miks sä oot kiukkunen, moni nainen olis kiitollinen, että edes saa seksiä." Huusin, että:" Ei vi**uakaan kiinnosta, aina olen saanut tarpeeksi ja tulen saamaan."
No, se loppuikin sitten se suhde.
Vierailija kirjoitti:
Mulla loppui eilen suhde just tähän samaan asiaan. Puhuttu ja puhuttu ja puhuttu mutta halut ei kohtaa. Mies meillä oli vanhempi ihan reippaasti mutta halusi joka päivä. Minä noin 3-4 kertaa viikossa.
Alkoi syyllistämään, jos en halunnut useammin ja valvotti , mökötti ja riiteli. Kuukautistenkin aikaan tuli inhottavia lauseita "voisit sä nyt silti mun veitikkaa huomioida vaikka suulla tai käsin jos suhun ei saa koskea ;) " ja yksin en saanut edes suihkuun mennä ilman että mies tuli sinne muna pystyssä perässä , että nythän olisi aikaa kun lapsi kattoo ohjelmia ( hänen lapsi, olen lapseton) .
Kun illalla oltiin oltu niin aamuyöstä jo tökki pen iksellään selkään vaikka lapsensa nukkui samassa huoneessa, loukkaantui kun en halunnut. Totesi vihaisena että "joku muu olis tykännyt" . Sanoin että mene sen jonkun muun luo. Suuttui.
Kaikki pyöri vain seksin ympärillä ja aina vain seksi seksi seksi tai vihjailua haluista ja
Kuulostaa ahdistavalta, toivottavasti mun miehellä ei ole tuollainen olo 🙈
Olen nyt tehnyt paljon omia juttuja, käynyt enemmän harrastuksissa ja ollut viikonloppureissussa kavereiden kanssa. En olekaan ollut kotona "pyörimässä sen näköisenä et voisitko panna mua" (kuten mies aiemmin asian ilmaisi) ja kas kummaa, miehellä onkin ollut haluja paljon enemmän! Ehkä häntä on tosiaan ahdistanut, kun on miettinyt, että pitäisi ja että minä haluaisin kuitenkin. Katsotaan, mihin tämä tästä menee jatkossa...
Moikka kaikille! Pientä väliaikatietoa, jos joku aiemmin tätä lukenut ja kommentoinut on vielä linjoilla.
Minä olen tosiaan keskittynyt kaikkeen muuhun paljon enemmän, kuin mieheen ja miehen halut on olleet paljon isommat. Omat haluni ovat ehkä jopa hieman tasaantuneet. Meillä on ollut seksiä lähes joka toinen päivä, millä minä pärjään tyytyväisenä 😄 On ollut ihana huomata, että miehellä selkeästi on haluja paljon enemmän, mitä ennen, eikä hän vain suostu miellyttääkseen minua.
Meillä oli muutama viikko sitten tiukka keskustelu, jonka myötä mies antoi minulle luvan hakea seksiä muualta(kin). Tai olihan hän sanonut samaa aiemminkin, mutta jotenkin annoin luvan itselleni, mikä osaltaan helpotti mun oloa. En ole hakenut muualta, mutta ehkä se luvananto itselleni helpotti ja ajatus siitä, että mä saan tehdä niin, jos sellainen tilanne tulee.
Kaikki pyöri vain seksin ympärillä ja aina vain seksi seksi seksi tai vihjailua haluista ja seksistä. Alkoi inhottamaan ja en enään kostunut niin eipä se miestä haitannut "odotapas haen vähän liukkaria;)" .
En vaan enään pystynyt, nyt tuli ero ja olen tosi helpottunut.