Nykyään ei ole mitään kotikasvatusta lapsille kotona.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c784aac0-b7df-478d-82ca-b8e67df972c0
Tuollaista sairasta käytöstä nykyään selvästi alaikäiset harrastaa.
Kommentit (22)
Luonto korjaa ja elämä karsii. Noista ei tule mitään. Onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Tulee niistä kulujen ja haittojen aiheuttajia, kuten vanhemmistaan, jotka joku päästi maahan ja miksi?
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset joutuvat elättämään nämä syntymästä kuolemaan. Miksi? Ne pitäisi potkia ulos täältä.
Miksi linkkaat jutun jota ei kuitenkaan pysty lukemaan ilman että maksaisi Iltalehdelle kohdennetuista mainoksista?
Vierailija kirjoitti:
veikkaan, että noista tulee vielä johtajia. meidän firmassa on tuollaisia aikuisia
Kasvatuksessa on poistettu kaikki rajat paitsi ne, mitkä koskee lapsen käytökseen puuttumista.
Vierailija kirjoitti:
Kasvatuksessa on poistettu kaikki rajat paitsi ne, mitkä koskee lapsen käytökseen puuttumista.
Totta. Ennen huudettiin lapset pois jaloista, nykyään ne aikuiset, jotka yrittää ojentaa lapsia.
Muutamalla ei ole = kellään ei ole
Joopa joo. Enemmän niitä on, joilla on, kuin niitä joilla ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Miksi linkkaat jutun jota ei kuitenkaan pysty lukemaan ilman että maksaisi Iltalehdelle kohdennetuista mainoksista?
Lue vaikka facebookin Vuosaari-ryhmästä... aika paljon kokemuksia siellä tästä porukasta.
Miten niin ei ole? Ei minun lapset käyttäydy noin!
Vierailija kirjoitti:
Tottakai voi lukea maksamattakin, silloin täytyy vain sietää mainoksia.
Missä kotikasvatusta sitten voi saada, jos ei kotona?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai voi lukea maksamattakin, silloin täytyy vain sietää mainoksia.
Jokainen täysijärkinen käyttää nykyään adblockeria.
Nykyään lapsille ei enää saa pitää kuria tai muuten lastensuojelu käy heti kiinni. Kouluista ihan oikeasti suorastaan tehtaillaan lastensuojeluilmoituksia sillä opettajat on velvoitettu tekemään niitä todella matalalla kynnyksellä. Ihminen on niin tyhmä eläin, että se vaatii kunnon kuria jotta se pysyy aisoissa. Ilman kuria kasvanut ihminen on lähes poikkeuksetta täysi paskiainen, iästä riippumatta.
Saatte olla eri mieltä jos haluatte, mutta minä olen kuitenkin oikeassa.
Niinpä. Muakin on tultu häiritsemään yläasteikäisten tyttöjen toimesta ja vielä kuvattiin koko tapahtuma salaa. Ihan järkyttävää touhua..
EIKS VAIN. ETTÄ. NE PRKELEEN PALAPELIT AUTTAA TÄHÄNKIN. 😂😂😂😂 jùuu, juuu...
Vierailija kirjoitti:
Moi Vanhapiika!
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei ole? Ei minun lapset käyttäydy noin!
"Mutta kun mulla asia on näin niin sen on pakko olla samalla tavalla muillakin"
Hohhoijaa...
Vierailija kirjoitti:
EIKS VAIN. ETTÄ. NE PRKELEEN PALAPELIT AUTTAA TÄHÄNKIN. 😂😂😂😂 jùuu, juuu...
Älä unohda asioiden sanoittamista.
Remmiä perseelle pitäisi antaa