Parisuhde ja seksi (puhukaa mulle järkeä)
Tehdääs uusi aloitus, kun tämä poistettiin yleiseltä puolelta.
Mulla on oikeasti todella hyvä muutaman vuoden kestänyt parisuhde. Tässä olisi kaikki kohdallaan! Paitsi se, että mies haluaa paljon vähemmän seksiä, mitä minä. Hänelle riittää mainiosti kerran-pari viikkoon, minä voisin hyvin harrastaa seksiä vaikka joka päivä, jos siihen on tilaisuus.
Puhukaa mulle järkeä! En halua erota, mutta samalla asia myös kalvaa minua jatkuvasti...
Kommentit (67)
Väärä mies, koska häntä ei kiinnosta sinun halusi ja sinun tyydyttäminen. Itse lupasin vaimolle jo nuorena, että hän saa seksiä aina kun haluaa, enkä koskaan kieltäydy. Tämän olen myös pitänyt, on hän halunnut joka päivä seksiä (raskausaikoina) tai vain kerran viikossa kuiten nykyisin nyt vanhana..Tällä lupauksella ja näin toimien vaimoni ollut aina hyvällä tuulella ja saanut eläissään seksiä ja orgasmeja niin paljon kuin on halunnut. On myös halunnut aina seksiä ja huolehtia minun tyydyttämisestäni ja toiveistani.
Oletteko keskustelleet asiasta? Onko ongelma seksin vähyys vai se että tunnet itsesi epäviehättäväksi jos mies ei ole koko ajan kimpussa? Onko sulla menneisyydessä kokemusta miehestä joka on koko ajan kimpussa? Vertaatko siihen? Oletko mieluummin miehelle patja vai haluatko tulla rakastetuksi sellaisena kuin olet? Rakastatko miestä sellaisena kuin hän on?
Siinä nyt jotain pohtimista alkuun.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko keskustelleet asiasta? Onko ongelma seksin vähyys vai se että tunnet itsesi epäviehättäväksi jos mies ei ole koko ajan kimpussa? Onko sulla menneisyydessä kokemusta miehestä joka on koko ajan kimpussa? Vertaatko siihen? Oletko mieluummin miehelle patja vai haluatko tulla rakastetuksi sellaisena kuin olet? Rakastatko miestä sellaisena kuin hän on?
Ollaan tottakai puhuttu asiasta (paljon). Ongelma on ennen kaikkea se, että seksiä on liian vähän. Olen kiukkuinen ja turhautunut, kun panettaa!
Mutta olen kyllä joutunut tehdä myös itseni kanssa töitä sen ajatuksen kanssa, että enkö vain viehätä häntä. Ihan todella alhaalla olen käynyt niiden ajatusten kanssa, vaikka tiedän olevani ihan hyvännäköinen ja simpsakka nelikymppinen.
Aiemmissa suhteissa miehet ovat aina olleet halukkaampia ja varmasti vertaan niihin. Rakastan häntä, meillä on asiat muuten todella hyvin. En ole kokenut kenenkään muun kanssa oloa näin turvalliseksi! On olo, että toinen haluaa mulle aina hyvää, nauramme lähes päivittäin vedet silmissä tyhmille jutuille ja tykätään tehdä yhdessä (samoja) asioita.
En ymmärrä kommenttia patjasta 😁 musta ois kiva peuhata aina, kun siihen tilaisuus on! 🤭
Menkää sexpoon ja avatkaa suhde. Taivaan portit avautuu.
Vierailija kirjoitti:
Menkää sexpoon ja avatkaa suhde. Taivaan portit avautuu.
Mies on ehdottanut tätä niin, että mä saisin käydä muualla. Hänellä ei kuulema ole tarvetta. En haluaisi, en usko, että se oikeasti toimisi ja tiedän, että häntä haittaisi.
No, ei kauaa mene kun sakset on kokonaan sinullakin kiinni, kuten niin monella muulla naisella. Ohimeneviä nuo himot teillä.
> Ongelma on ennen kaikkea se, että seksiä on liian vähän. Olen kiukkuinen ja turhautunut, kun panettaa!
Jos mies kirjoittaisi noin saisi hän ties mitä kuraa niskaan.
Lukemattomia kertoja täällä on avauksia että liitto on täydellinen paitsi seksi.
1. hyväksyt tilanteen
2. hankit seksin muualta
3. eroa
Näitä toistat kunnes ongelma ratkeaa, näin miehillekin opastetaan täällä. : )
Seksiaddikti. Haet hyväksyntää seksin avulla.
Päästä mies, ja etsi kani itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Väärä mies, koska häntä ei kiinnosta sinun halusi ja sinun tyydyttäminen. Itse lupasin vaimolle jo nuorena, että hän saa seksiä aina kun haluaa, enkä koskaan kieltäydy. Tämän olen myös pitänyt, on hän halunnut joka päivä seksiä (raskausaikoina) tai vain kerran viikossa kuiten nykyisin nyt vanhana..Tällä lupauksella ja näin toimien vaimoni ollut aina hyvällä tuulella ja saanut eläissään seksiä ja orgasmeja niin paljon kuin on halunnut. On myös halunnut aina seksiä ja huolehtia minun tyydyttämisestäni ja toiveistani.
Olen miettinyt, olenko väärä hänelle ja onko siinä syy, ettei hän halua useammin. Että vaikka mua kuinka rakastaisi niin jos kuitenkin musta puuttuu vaan se "jokin" kipinä hänelle. Olen aina ollut suht halukas, mutta myös ollut suhteissa, missä en ole näin paljon toista halunnut ja jälkeenpäin olen ajatellut sen johtuvan nimenomaan siitä toisesta. Hän ei vaan ole sytyttänyt mua.
Mies sanoo, ettei siitä ole kyse vaan, että hän on todella onnellinen minusta ja että olen kaikkea, mitä hän on toivonut. Ja ettei hänellä ole ollut seksiä enempää entisissä suhteissakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vastaisitko näin jos kysyjä olisi mies?.........
Vierailija kirjoitti:
Noh, minusta esimerkiksi päivittäin seksin haluaminen (jos siihen on tilaisuus) ei tee kenestäkään addiktia :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaisitko näin jos kysyjä olisi mies?.........
Tämäkin on muuten totta, että miehelle päivittäin seksin haluaminen olisi ihan normaalia, mutta naista pidetään heti outona tai addiktina. Sitkeässä istuu asenteet.
Vierailija kirjoitti:
No, ei kauaa mene kun sakset on kokonaan sinullakin kiinni, kuten niin monella muulla naisella. Ohimeneviä nuo himot teillä.
Kieltämättä olisi helpompaa, jos en olisi ojan näin seksuaalisesti aktiivinen ja toivoisin halujen hieman helpottavan. Mutta tässä alkaa olla 3vuotta takana ja ei tunnu helpottavan...
Vierailija kirjoitti:
> Ongelma on ennen kaikkea se, että seksiä on liian vähän. Olen kiukkuinen ja turhautunut, kun panettaa!
Jos mies kirjoittaisi noin saisi hän ties mitä kuraa niskaan.
Lukemattomia kertoja täällä on avauksia että liitto on täydellinen paitsi seksi.
1. hyväksyt tilanteen
2. hankit seksin muualta
3. eroa
Näitä toistat kunnes ongelma ratkeaa, näin miehillekin opastetaan täällä. : )
Tällä hetkellä musta tuntuu, etten halua erota, enkä hankkia seksiä muualta. Mutta siinä se pulma taitaa ollakin, että miten tämän kanssa tulisi sinuiksi... 😅
Joku kirjoitti poistettuun ketjuun, että ei hän syö suklaatakaan joka päivä, vaikka haluaisi ja on silti onnellinen. Tämä oli kyllä hyvä lausahdus 😁
Ehkä ei kiinnosta jyystää samaa muikkelia noin useasti. Kyllästynyt, et sytytä tarpeeksi, vaihtelu puolin ja toisin varmaan virkistäisi.
Kun täytät 40 v, niin mies haluaa saman määrän ja sinä kerran tai kaksi kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ei kiinnosta jyystää samaa muikkelia noin useasti. Kyllästynyt, et sytytä tarpeeksi, vaihtelu puolin ja toisin varmaan virkistäisi.
No voihan se olla näinkin. Sanois sen sitten ääneen niin voitais miettiä, et mitäs sitten!
Vierailija kirjoitti:
Kun täytät 40 v, niin mies haluaa saman määrän ja sinä kerran tai kaksi kuussa.
Jos mies haluaa noin nuorena noin vähän, vaikka naisensa on jatkuvassa puutteessa, niin 40v ikäisenä mies ei halua kuin ehkä kerran kuussa jos silloinkaan. Muutenkaan miestä ei näytä naisensa halut kiinnostavan. Mekin naitiin lapsiarjessakin noin nuorina vähintään 3 krt viikossa ja olisi naitu enemänkin, jos vaimon pillun limakalvot ei olisi kaivannut välipäiviä. Tästä oli just puhe vaimon kanssa, ja hän siitä muistutti, kun kiittelin menneiden vuosien seksimääristä ja sanoin, että enemmänkin olisi voinut olla.
Mitä mies häviää siinä, että tyydyttää naisensa useamman kerran viikossa, ei mitään, mutta saa tyytyväisemmän naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan tottakai puhuttu asiasta (paljon). Ongelma on ennen kaikkea se, että seksiä on liian vähän. Olen kiukkuinen ja turhautunut, kun panettaa!
Mutta olen kyllä joutunut tehdä myös itseni kanssa töitä sen ajatuksen kanssa, että enkö vain viehätä häntä. Ihan todella alhaalla olen käynyt niiden ajatusten kanssa, vaikka tiedän olevani ihan hyvännäköinen ja simpsakka nelikymppinen.
Tilanteesi kuullostaa valitettavan tutulta. Seurustelin aivan ihanan miehen kanssa, naurettiin usein, läheisyyttä oli paljon ja hän oli kaikin puolin juuri minulle sopiva mies. Paitsi että hänelle riitti seksiä kerta viikkoon, mikä taas itselleni oli aivan liian vähän. Seksin vähyys hiersi minua enemmän tai vähemmän koko suhteen ajan ja lopulta tuntui, että kuivun ja kuolen sisältä kuin kelopuu. Suren suhteen päättymistä vieläkin, mutta toisen libidoa ei vain voi muuttaa. :/
Harvinaista. Itse olisin miehenä tyytyväinen pariin kertaan mutta jos tarjolla olisi niin kelpaisi vaikka joka ilta.
Kohta turhaudut ja siihen loppuu sun halut. Sit on suuri työ saada toisen halut takaisin.